Ze blijven beweren dat we niet betaald hebben, eerst was het de maanden mei/juni 2008. Nu zijn het de maanden aug/sept/nov 2008. Ze zijn het kwijt geraakt omdat @thome en Ziggo samen zijn gegaan en ze dus de klantnrs van @thome hebben gewist, waar dus onze betalingen onder stonden.
@ kristel, ja hij is echt fotogeniek he Tis een prachtbeest! @ sam, hebben jullie geen internetbankieren? Daarmee kun je de betalingen zelf opzoeken. Of anders op je rekeningafschriften! Zo kun jij bewijzen dat je wel betaald hebt.
Ben net klaar met de brief en heb ook de afschriften via internetbankieren uitgeprint. Heb ook duidelijk in de brief gezet als dit nogmaals gebeurd ik overstap naar een andere maatschappij.
Pfff balen... de vermoeidheid slaat nu enorm in. No ja, nog 3 uurtjes volhouden en dan is de werkdag alweer voorbij. Sammie: Wat vervelend zeg! Hopelijk is het snel opgelost.
@ zwangeren, hebben jullie toevallig ook sneller een rood gezicht? Ik bloosde vroeger altijd heel erg snel. Heb nu normaal wel een kleur op mijn wangen en vooral als ik het erg warm heb. Maar de laatste week bloos ik al bij het minste of geringste. Ik voel me gewoon knalrood worden en heb de hele dag rode wangen..
Het enige verschil wat ik kan merken dat mijn ei is geweest is dat ik het voor mijn ei altijd koud heb. Dus ijsvoeten en ijshanden en dus niet goed in slaap kan komen en na mijn ei heb ik het altijd heel erg warm.. Dus word ik 's nachts wakker omdat ik zweet van de warmte.
Ja vond ik zelf ook, maar toen ik het opzocht op Google zag ik dat het normaal was omdat je dan andere hormonen aanmaakt en het dus na je ei ruim 1 graad kan schelen met voor je ei.