M'n liefje komt me zo van m'n werk ophalen. Hij heeft ook geen zin meer! Dus vanavond lekker saampjes vroeg naar bed. hihihi
haha ja ff wennen idd voor mijzelf ook hoor dus ik reageer ook nog wel op rose hihi @debby lekker zo naar huis @jolyn mooie kleur hoor
Bij ons zijn de wanden beige (net niet wit) en de achterkant van de kast gaan we behangen met zilver en ijsblauw... Tenminste als ik kan vinden wat ik zoek. Ik ben inmiddels wel een beetje uitgekeken op turquase (help... hoe schrijf je dat?)
of bruin en ijsblauw... heb je hem weer Kris... Ook bruin. hihihi Tis toch een trendkleur op t moment.
Dat is ook een leuk idee! Bij ons zijn ze wel wit de muren..maar naar de accessoire kleuren kijken we wanneer we weten wat ons wondertje is
Hahahaha die hebben wij in onze hadden gehad voor de woonkamer 3 weken geleden. Maar wij hebben onze woonkamer muur iets lichter dan de kleur van Jolyn geverfd.
@debby: heel mooi behang en leuke kleuren @jolyn: mooi hoor.. leuke kleur bruin.. Ik denk dat ons kamertje neurtaal creme kleur word met blauwe of roze accesoires.. misschien iets met blauwe of roze verf.. maar daar ben ik nog niet helemaal uit had niet gedacht aan de fotocamera.. maar ik zal dat zeker doen maar morgen ga ik eerst alleen kijken en nog niks kopen stel nou dat ik nu zwanger ben geworden pas ik de jurk straks niet meer
Zou voor een jongen geen bloemetjes doen nee. Het zijn mijn kleuren niet moet ik zeggen, maar het kan wel heel mooi zijn! Wordt het met die strepen niet heel druk?
@Kim: We wennen er wel aan hoor @Debby: Ik zou die streepjes doen, vind die bloemetjes meer voor een meisje. @Kamertje: Ik zou wel graag de muur waar t bedje tegenaan komt behangen, je hebt zoveel leuke printjes en kleurtjes met behang, alleen helaas kan t niet of nouja, het kán wel, maar dan moet alle verf eraf gestoken worden en dat is écht heel veel werk We zitten te denken nu om de muur gewoon donkerbuin of zwart doen. Als ie bruin wordt dan ga ik met lichtroze verf een leuk patroontje erop maken, als ie zwart wordt dan ga ik met zilveren verf een patroontje maken. De andere muren gaan we waarschijnlijk heel licht roze metalic ofzo doen, als de muur bruin wordt. Als de ene muur zwart wordt met zilver dan doen we de andere muren ook heel licht zilver. Weet t niet zeker hoor, we zien het wel in de winkel als we voor verf gaan kijken, misschien gaan we dat zometeen al doen, Kimo komt namelijk zo al thuis De accessoires worden donkerpaars met knalroze (fuchsia) en de meubeltjes wit en licht rotan. (gaan een rotan schommelstoel kopen, heel leuk )
@kristel, dat word dus ook erg mooi zo te horen! Heerlijk dat je mannetje al zo vroeg thuis komt joh! HIer nog ff de bovenverdieping stoffen en zuigen, en dan ga ik lekker ff op de bank tv kijken, ff een beetje luieren na al dat schoonmaken hoor Eet smakelijk voor straks alvast allemaal! X