Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Sam: Wat ga jij vroeg eten zeg :eek:

@Sterretje: Niet te veel doen joh, je hebt al genoeg gedaan voor vandaag ;) lekker rustig aan doen verder vandaag :)

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi allemaal nou
    het is zoooo mislukt :(
    ik denk dat ik alle zaadjes op de grond heb laten vallen :S en ik voelde dat me baarmoedermond totaal dicht zit .. eigelijk altijd wel maar ik zou nu toch eisprong moeten hebben:S heb ook sinds gister die steeken in me buikkie .. nou volgende maand maar weer proberen :(

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Ben alweer klaar :smile:
    Lekker aardappels met vlees en wittebonen/snijbonen.

Kristel,

Wij eten altijd vroeg.
    Edwin vind dat fijn, en als we dan boodschappen gaan doen, zitten we tenminste met een volle maag en kopen we geen dingen uit trek.

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ kim
    jeetje ahaha ik vind het ook wel ff wennen kim klinkt heel anders dan rose whahah ;)

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @sammie: best slim :p als ik alleen boodschappen ga doen koop we ook niet zoveel lekkere rotzooi :p maar als pascal mee gaat echt wel.. of die nu wel of niet een volle maag heeft :p

@sterretje: jij bent goed bezig!
    Bij mij komt er niks uit handen vandaag.. heb alleen 3 wasmachines opgevouwen.. en een nieuwe aangezet :p ga niet eens koken vandaag.. ga bij mijn ouders eten :p

@nhene: dat is niet leuk :( hoe weet je dan zo zeker dat het alle zaadjes zijn? En weet je zeker dat je je ei dan wel al gehad hebt.. anders misschien voor het slapen sexen :p en niet meer opstaan dan :p of even blijven liggen na de sex :) Hoop dat het toch goed gegaan in :)

@all: het is best rustig vandaag.. ik ga zo bij mijn ouders eten samen met pascal en daarna ga ik weer sporten :)

6. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @jolyn ik ben er nu 3 keer geweest en mijn schoonouders huren daar jaarlijks een woning en hebben een boot daar liggen, over en paar jaar gaan mijn schoonouders daar een woning kopen en gaan daar dan 6 maanden wonen per jaar. mijn vriend komt er al zijn hele leven dus al zo'n 30 jaar haha.. en jij?

ik heb een heel mooi plaatje van een babykamer die ik helemaal geweldig vind :D

ben op zoek naar een goedkope autoverzekering iemand een tip, tot nu toe is unive het goedkoopst maar misschein hebben jullie een goedkopere :D

@kristel klinkt heel mooi :D

@nhene waarom ben je dan niet ff blijven liggen met de beentjes in de lucht?
    als je bmmond dicht zit heb je misschien nog kans toch dan moet je eitje nog komen.

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Cuijk
    is heel leuk :) maar niet mijn stijl.. ik ben alleen niet zo dol op zwart :p ben bang dat het dan zo snel heel donker word..

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

@nhene: dat is niet leuk :( hoe weet je dan zo zeker dat het alle zaadjes zijn? En weet je zeker dat je je ei dan wel al gehad hebt.. anders misschien voor het slapen sexen :p en niet meer opstaan dan :p of even blijven liggen na de sex :) Hoop dat het toch goed gegaan in :)

....

nou nee ik weet niet of het alle zaadjes zijn maar er lag een plasje op de grond :( ennuh nee kan niet ik ben niet bi hem hij is 2 uur rijden van me af en ik moet de nachtdienst in zometeen :S
    dus schiet niet op :S

ps ik ben blijven liggen en terwijl ik met me benen omhoog lag voelde ilk het tussen me bips doorglijden :S
    :evil:

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Cuijk
    dat is niet leuk :( Echt klote gewoon dan.. zien jullie elkaar dan zo weinig.. hoe willen jullie dat doen als jullie straks een kleine hebben..

Ik ben er vandoor nu! doeidoei! eet smakelijk allemaal

10. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Jeetje, sinds gister de laatste keer dat ik hier was hebben jullie 20 pagina's bijgekletst! Staat daar nog iets bijzonders tussen, een nieuwe zwangere ofzo?

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwh dit is tijdelijk ;)

12. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    Hoi Dames,

hoe gaat het met iedereen?
    hier gaat het goed, vandaag lekker naar school gebracht door lief.. die was nog 'ziek'.. hij is in mijn ogen niet echt ziek, maar hij zegt van wel, want hij is verkouden en heeft een zere keel..:p..hahaha..
    Vanavond lekker zwemmen en in het bubbelbad en verder lekker niets doen..

Net sjakie en de chocolade fabriek gezien..hihi Johnny Dep blijft een goede willie.! hahaha..

@mik
    hahaha.. zo noem ik alle Kimmen die ik ken...gehehe.. vind ik zoo grappig.. Hoe gaat alles verder?
    Veel plezier vandaag met je broertje.. voor je het weet is het voorbij en is hij weer veilig thuis..:)..
    mijn oom is nu ongeveer 4 maanden thuis van een missie van 9 maanden.. Hij zit in het bateljon, waar de laatste 2 nederlandse soldaten zijn omgekomen..
    Ben erg blij dat hij weer thuis is. Net als alle andere soldaten die ik ken, die wel weer veilig thuis zijn gekomen...
    Komt allemaal goedd mikje..:p..

@kristel
    je kan toch ook MDF platen nemen en die behangen, mijn oom en tante konden officieel ook geen behang op de muur vanwege de structuur van de muur. zij hebben het opgelast met 3 grote MDF platen en daar behang op geplakt en aan de wang gemonteerd.. staat werkelijk waar prachtig..!
    ik ga ook mdf platen gebruiken voor de babykamer.

@redd
    balen zeg dat je ongi bent geworden! grrr... die vedomde rooie monsters ook.

@nenhe
    wie weet heeft wel 1 ei je baarmoeder bereikt.. je weet het niet..balen zeg dat jullie zover uit elkaar wonen! dat wordt weer 2 weken wachten.

Nouuu ik denk dat ik zo maar ff naar de douche kruip om mijn benen te scheren.. vanavond ff zwemmen, totaaaal geeeeeeennn zin in.. maar het meot toch..
    We gaan binnen kort een introductieles ZuMBA nemen.. lijkt me zooo ontzettend toff!

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

dat is toch juist leuk zumba en zwemmen :O
    whaha ik wil wel in jou plaats ga jjij dan me nacht in hihih

ennuh ja binnenkort dan zijn we gewoon weer samen
    zitten nu ook te denken aan het kopen van een huisje dus zoooooo :D

14. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @nehne
    owhhh lekker ja,nou wij meoten even wachten met het kopen van een huis.. heb al weer een paar leuke huizen gezien! moet eerst zelf een baan hebben!

15. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @matta thnx meid :D mijn peetoom komt vrijdag trg na 4,5 maand dus is wel dubbel.
    hopelijk moeten ze vlgend jaar neit mer vanuit nederland maar dat zal er wel niet in zitten.
    veel plezier straks als je gaat bubbelen :D

@nhene vervelend als het er dan alsnog uitloopt maar dan moet je volgende keer nog hoger met je billen gaan liggen dan kan het er echt niet meer uit.

ik ga nu lekker hamburgers eten :D laatste avondmal van mijn broertje hier hihi.. hopelijk is het eten daar een beetje te eten voor hem.

bij die kamer wil ik dan ook wel nog iets metkleur doen hoor anders vind ik het te strak voor een babykamer. mag wel een beetje kinderlijk :D

16. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @mik
    ja idd kan ik me voorstellen en hele dierbare ga je uitzwaaien, maar ook een dierbare komt terug.
    Ik geloof dat er over 2 jaar geen militaren meer zitten.. idd geval wat ik heb begrepen van mijn oom. Ik denk ook dat je er niet te veel bij moet staan, van wat er allemaal kan gebeuren.. Heeft je broertje ook niet zoveel aan, hem lekker steunen, veel foto's en leuke dingetjes sturen van zijn kleine neefje..hihi.. is hij helemaal op de hoogte.! haha..
    idd geval heel veel sterkte!

hoe gaat het met jullie huis?

17. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ik ben benen scheren, fijne avond allemaaal!

miss tot vanavond!

18. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    He meiden ik kom ook weer even langs.

Baal flink dat ik ongi ben geworden maar we gaan wel weer verder ;)

@Eva, fijn dat alles goed is!

@Debby, ik vind dat gestreepte behang erg mooi, helemaal voor een jongentje!

@Rose, sterkte daar he! Kan me voorstellen dat je 't er moeilijk mee hebt! Mooie babykamer!

@Nen, mooi zeg dat van de praxis! Wel vaag dat je geen duidelijke streep krijgt.

@Nhene, hopelijk zijn er wel wat zaadjes achter gebleven!

@Matta, zwemse!

@Kristel, hoest met de pijn? Wordt 't al wat minder?

'k Ben voor m'n mannetje vacatures aan;t zoeken. Net maar weer uitkering aangevraagd.

Hier nog nieuws?

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Kim: orion direct.
    Daar zitten wij bij en dat is de goedkoopste zo ver wij weten.
    Maar wij zitten dan op 80% no claim en ander postcode gebied en al ruim 5 jaar rijbewijs, dus dan heb je andere prijzen natuurlijk.
    Is die nieuwe niks?
    Die inshared?

@Nhene: er loopt altijd zaad uit hoor, dat is heel normaal.
    De zaadjes die er toe doen blijven gewoon binnen.
    Met 5 minuten zijn ze al daar waar ze wezen moeten en dan komen ze er niet meer uit.
    Alles wat eruit loopt is extra.
    Dus no worries!

@Suhe: nope geen zwangeren erbij.

20. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

Dec 3, 2008
    513
    0
    0
    Goedenavond allemaal..

Ben ik weer.. een beetje bijgeslapen.. even een vraag aan de zwangere onder ons..

Hebben jullie je al eens ziek gemeld sinds jullie zwangerschap?

Share This Page