Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ jolyn is wel mooi daar he

Slaap lekker allemaal

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

T was weer een hectisch avondje hier...
    Angel (onze hond voor degenen die t niet weten ;)) liep ineens heel scheef.. Steeds draaide/hing ze met haar koppie naar links toe tijdens t lopen enzo.
    En t ging maar niet over, ik vond het dus hartstikke eng. Was al bang dat ze misschien een hersenbloeding had gehad ofzo :(
    We hebben dus t spoednummer van de dierenarts gebeld en we konden gelukkig meteen langskomen.
    Hij heeft haar onderzocht en toen bleek ze dus een of andere stekeltje in dr oor te hebben, heel diep, wat dus al een beetje ontstoken was.
    We hadden haar oor zelf ook al helemaal nagekeken, met zaklamp enzo, maar niks gezien..
    Maargoed, de dierenarts heeft t met een pincet eruit gehaald en daarna haar oor helemaal uitgespoeld met een soort hogedrukspuit, echt heel zielig, Angel werd helemaal gek :(
    Kwam heel veel troep uit enzo, maar gelukkig is het nu weer schoon! Ze heeft nog antibioticaspuitje gehad en druppels die ze nog 10 dagen moet krijgen.
    Het gaat gelukkig alweer een stuk beter met haar nu en ze is meteen weer wat actiever weer :D

Pff, ik was echt zo bang, maar gelukkig was het niets héél ernstigs.

Sorry voor egoverhaal, maar moet t ff kwijt ;)

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    dat is wel schrikken ja kristel.. gelukkig is het niet iets heel ernstig ! :D

@bos: echt een mooi buikje :) heb alleen nog steeds bij jou dat ik ook zo had kunnen zijn :(

ben de was nog even op hangen en dan naar bed..
    slaap lekker allemaal

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    had een mailtje over zw testen.. en daar stond dit in.. lijkt me interessant!

Het consumentenprogramma Vara Kassa heeft onlangs een aantal zwangerschapstesten getest.
    Natuurlijk ben jij ook benieuwd hoe de uitslag zal zijn!
    Aanstaande zaterdag kun je deze uitzending zien op Nederland 1 om 18:55 uur. Mis het niet!

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bos: ehhh moet je even googlen :p
    Had de tip gelezen en moest aan jou denken, dus vandaar!
    Ook op de merknaam zoeken kan al veel verschil in prijs opleveren, dus zou sowieso eens googlen erop.
    En mooi buikje al zeg :D
    Zie geen heupen meer!

@Kristel: ahh zielig zeg!
    Erg is dat he als er iets is en je weet niet wat.
    Hebben wij ook is gehad (midden in de nacht, had bijna de ambulance gebeld zo in paniek was ik)
    Had ie keelontsteking en daardoor klonk ie als een zeehond.
    Doodeng!
    Ben blij dat ze nu alweer wat beter is!

*zet klaagmodus aan*

Kregen net te horen dat een ander stel binnenkort ook gaat klussen voor een kleine :(
    Ik heb er echt pijn van in mn maag :(
    Al zoveel mensen die later als ons zijn begonnen hebben nu al een kindje en nog zoveel mensen die veel later beginnen zullen eerder een kindje hebben dan dat wij een kans hebben.
    Het doet zo zeer!
    Voel me echt heel verdrietig daardoor en weet niet zo goed hoe ik daarmee om moet gaan :(
    Ik wil ook :cry:

*klaagmodus weer uit*

Slaap lekker allemaal!

6. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    goeiemorgen

Ik zit in de auto zometeen heeft mijn broertje het vliegtuig pfff valt me wel zwaar gister nog even flink gehuild

Vanochtend stonden er nog veel vrienden op de stoep op 5 uur was wel heel lief maar toen we weg reden was iedereen stil en stond maar wat kreeg echt een brok in me keel.

Nou meiden ik kom misschien straks nog ff online. Heb in ieder geval de tissues bij me hihi

@ kristel ah wat sneu vind dat altijd zo moeilijk als een dier pijn heeft gelukkig gaat het nu beter

7. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ dreamer rot voor je meid. Voel je er ook niet schuldig over want je kan er niks aan doen dat je je zo voelt

@ bos mooi buikkie die van jou is iets groter ookal schelen we maar 2 dagen

@ suus hey meid goeiemorgen en hopelijk kan je ons binnekort ook mooie buikfotos laten zien

8. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Goedemorgen

Echt vreselijk geslapen! Elk uur gezien.

@ dreamer.. Je hoeft je iid niet schuldig te voelen. Het is ook vervelend! Maar over niet al te lange tijd heb jij ook een mooi buikje!

@ kristel.. Wat vervelend zeg! Fijn dat het nu beter gaat!

@ kim.. Het is daar inderdaad erg mooi! Wel veel Duitsers. En wat betreft je broer: veel sterkte!

9. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hoi meiden,

@ dreamer...ik snap je helemaal meis...maar ook jij krijgt snel een mooie beeb in je buik!
    @ suus...jij ook!

@ kim...volgens mij ken ik jou ;) ...maar ik wil je heel veel sterkte wensen...afscheid is altijd moeilijk!

@all...heb de echo foto in me album en ook me kadootjes staan dr bij! :)

10. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    @ eva.. Mooie echo hoor! En je kindereagen en stoel heb je dus al! Ideaal!

@ all.. Net bedrijf gebeld, klonk teleurgesteld maar ja, ik voel me gewoon vreselijk! Gelukkig is manlief rond vier uur weer thuis als hij geen files heeft vanaf arnhem.

Hoe is het verder hier?

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden,

@Rose, veel sterkte daar zeg!

@Kristel, wow das wel even schrikken! Gelukkig niks ernstigs!

@Nhene, alweer uitgewerkt?

@Bos, mooi buikje hoor!

@Jolyn, ga je je nog ziekmelden? Zou 'k wel doen denk ik. Even om jezelf denken.

@Dreamer, fijn zeg dat de wachttijd bijna met 2 maanden is verkort! 'k Ga even kijken of ze hier in de buurt ook iets hebben met zo'n echopakket.

@Eva, alles goed met de kleine? Leuk zeg die cadeaus!

Wij hebben hier maar even bedacht dat we van 't weekend aan 't klussen gaan. Even een ander soort klussen ;) Hebben een aanbouw aan 't huis vanuit de keuken met schuifpui naar de tuin. Willen we even verven en sausen en nieuw laminaat en gordijnen laten maken. Dan wordt dat onze eetkamer. Is 't nu ook maar 't ziet er niet uit en zitten er bijna nooit. Mannetje is toch thuis en ik heb vandaag mn laatste dag en hoef pas volgende week donderdag weer.
    Zaterdagmorgen vroeg naar de Formido. Hebben ze 25% korting dus dat is mooi meegenomen.

Daarna gaan we weer boven bezig en moeten we ook de babykamer maar 's zover klaar maken.
    k Zit er over na te denken om misschien een Nijntje kamer te doen.
    Weten jullie nog leuke sites zoals www.anel.nl enzo? 'k Ben nu die nijntje daarvan aan't overwegen, wilde de lovely red maar die is weg :( Wil iets met rood/oranje, 'k heb nl. ook al een gestreept rolgordijn wat rood/oranje/paars is en een oranje lamp.

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Jolyn, goed dat je dat gedaan hebt zeg! Jouw gezondheid en die van de kleine is 't belangrijkst hoor!

Wowsie m'n darmen zitten hier een hoop herrie te maken. Zelfs de hond kijkt even op, die slaapt naast mij. Haha...

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ jolyn dank je wel....wat balen dat je zo naar bent...waar heb je last van?

@ red...dank je wel! Jullie zijn wel aan de klusser de klus klus..hihi Leuke plannen trwns!

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey meiden, goedemorgen....

Kim: Succes meid! Kan me voorstellen dat je er een brok van in je keel krijgt. :(
    *Debby geeft een knuffel aan Kim*

@ de rest: Ik moet alles nog even teruglezen.
    Ik zou gister wat fotootjes plaatsen, dat is er helaas niet van gekomen. Daan en ik hebben beide voor pampus op de bank gelegen. Alleen maar snel een tosti gegeten en toen in bed gedoken. :)
    Ik voel me nog niet heel erg wakker, maar wie weet doet een koppie koffie wonderen. Morgen ga ik wel gewoon werken want dan scant een collega van mij alle echo's in en maakt een back-up van de dvd. :D Ook wil ik beginnen met de handleiding van alle werkzaamheden die ik doe. :)

15. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Ik denk dat ik een buik griep heb. Erg vervelend! Ga nu even proberen te slapen. Trusten

16. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ jolyn...beterschap en goed drinken...je mag niet uitdrogen!

@ debby...ben benieuwd naar je fotootjes!

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ dreamer je mag klagen hoor meid het is ook helemaal niet eerlijk dat andere zwanger zijn als je naar ze kijkt en andere er zoveel moeite voor moeten doen is niet eerlijk!
    maar jij krijgt ook een mooi buikkie hoe dan ook knuff

18. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ eva oh echt waarvan dan?

Wij hebben afscheid genomen was wel ff moeilijk ook om andere zo te zien. Er was 1 vrouw die was een paar maanden zwanger en haar man.

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Dreamer: Alleen de achterkant van een kast wordt behangen met behang. Dus druk zal het niet worden.
    Het is begrijpelijk dat het je pijn doet en verdrietig maakt.
    Het leven is niet eerlijk verdeeld. Probeer positief te denken. Jullie worden nu geholpen en krijgen
    een prachtig kindje. :)

@ Kristel: Jeetje wat een leuke ideeen zeg voor het kamertje, t wordt vast prachtig.
    Wat zielig voor Angel, soms zou je echt willen dat je met zo'n beesie kan praten hea?
    Dat ze gewoon kunnen vertellen wat er is.

@ Nhene: Wat balen meis, maar zie je je vriend dan zo weinig?
    Als je het zo moet plannen zou ik ovu-testen gebruiken. Want van zo'n banner alleen
    kun je niet uit gaan. Balen dat jullie zo ver uit elkaar wonen. :(
    Samen een huisje kopen, dat zijn nog eens positieve berichten. Top meis!

@ Kim: Mooi kamertje hoor! :)

@ Suhe: T komt al wel dicht bij hea? Hoe voel je je?

@ Jolyn: Wel ziekgemeld, maar niet vanwege de zwangerschap. Wel vanwege een collega,
    waar niet mee samen te werken valt enz. Kon de stress die dat opleverde even niet gebruiken.
    Rust maar lekker uit vandaag hoor.

@ Bos: Ik zal het eens met mijn mannetje overleggen.
    Het is een beetje moeilijk om hem dingen te laten zien enz.
    Want de eerste keer in de Gardo wist hij niet hoe snel hij weer weg moest gaan. :(
    Maar kan een easofix op elke maxi? ook op de oudere modellen?
    Mooi buikie btw

@ Eva: Tis echt al een minimensje hea?!? Mooie echo hoor.
    Wat een mooie wagen zeg! :)

@ Red: Wat een leuke plannen zeg! :D
    Ik sta ook te popelen om te beginnen met ombouwen. :)

xxxxies

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen :)

Angel is gelukkig weer bijna helemaal de oude, lekker hyper en eigenwijs :D

@Dreamer: Oh, dan had jullie hondje zeker kennelhoest? Angel heeft dat ook gehad toen we haar net hadden, klonk echt heel zielig.
    En het is idd echt klote dat anderen al lang zwanger of zelfs al ouders zijn als jullie pas kans maken :( Kan me voorstellen dat je niet weet hoe je ermee om moet gaan, ik zou het ook niet weten dus ik kan je helaas geen 'tips' geven ofzo (als die er al überhaupt zijn in zo'n situatie :()
    Ik hoop gewoon heel erg dat jullie eerste kans meteen de laatste zal zijn, omdat t in 1x meteen raak is.

@Jolyn: Hopelijk voel je je gauw beter meid! Lekker rustig aan doen even :)

@Eva: Mooie echo! Echt al een echt kindje he :D
    En lief dat je die kadootjes gekregen hebt :)

@Kim: Ik kan me heel goed voorstellen hoe moeilijk het geweest moet zijn vanochtend :(
    Ik neem aan dat je broertje regelmatig op msn kan komen alsnog en even kan bellen?
    Vriend van mij is 2,5 jaar terug naar Afghanistan geweest en kon regelmatig msn-en enzo..
    Ik hoop dat de tijd gauw voorbij gaat en hij veilig en wel op tijd thuis is voordat de kleine geboren wordt :)

@Red: Zo, jullie gaan een druk weekend tegemoet dus! Wij hebben gisteren ook allemaal plannen gemaakt voor t huis en de tuin; vind dat wel een fijn uitzicht altijd als je weet hoe en wat je wilt gaan doen :)
    Hopelijk zijn jullie er gauw mee klaar en kunnen jullie lekker eten daar ;)

@Nhene: Hoe gaat t met jou vandaag?

@Suus: Ook jij mag heel snel mooie buikfoto's laten zien hoor, weet ik zeker :) Komt goed meid!

@Debby: Al een beetje wakker? ;)

@Kamertje: We hebben gisteren trouwens kleurtjes uitgezocht! 1 Muur wordt gewoon heel donkerbuin, bijna tegen t zwarte aan, en de rest van de muren worden héél licht metalic/parelmoer roze. En met diezelfde kleur roze ga ik dan op de bruine muur een of ander patroontje maken, iets met kleine bloemetjes ofzo.

@All: Als ik iemand vergeten ben, sorry!
    Wij gaan zometeen naar haptonomie, ben echt heel erg benieuwd! Weet echt niet wat we kunnen verwachten :)

Deel Deze Pagina