Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Klint onwijs mooi Kris!
    Ja hoor... ben al wakker ;)

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Eva: mooie echo!
    En mooie kado's ook zeg!

@Jolyn: beterschap!

@Red: al die kamertjes heb ik in het echt gezien.
    Mn man is weg van de tigger kamer, maar die vind ik niks :p
    Ik vind de nijntje zilver kamer heel mooi, maar die vind mn man weer niks :)
    Ze hebben al deze kamertjes gewoon bij de babydump en babypark, dus die sites kan je ook bekijken ervoor.
    Succes met klussen!

@Rose: lijkt me heel moeilijk.
    Huil maar lekker hoor meis, dat lucht op!

@Debby: nee de easyfix is alleen voor de cabriofix.

@Kristel: nee geen kennelhoest.
    Hij had een keelontsteking omdat hij te hard aan de riem trok.
    We hebben vanaf toen ook een anti-trek tuigje zodat hij met zn borst trekt en niet met zn keel/nek.
    Hij was al 2 ofso toen.
    Gelukkig is Angel weer de oude!
    Wat zo'n rot dingetje al niet kan veroorzaken he.

Fijn dat jullie de kleuren weten :D
    Ben benieuwd naar het resultaat!

3. goedemorgen all,

Ik kom iedereen die het nodig heeft ff een hele dikke knuffel geven.

Heb vrij vandaag en een heel lijstje met wat we moeten dus ga er weer snel vandoor.

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Thanx Dreamer! :)

Ryanne veel plezier vandaag!

5. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    goede morgen meiden,

kga ff bijlezen!

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Kristel,

Dat zijn schrikken zijn geweest, gelukkig komt alles goed!

* Geeft Dreamer en Kim een dikke knuffel!*

De rest die ik vergeten ben ook een dikke knuffel!

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nou... m'n beebiesite loopt steeds vast! :(

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Heel mijn internet loopt de hele tijd vast toevallig Mozilla Firefox?

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nee, Explore... :(

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Goeiemorgen meiden! Heb even snel bijgelezen zonder kladblok..

@ kim, wordt ff wennen om je bij je echte naam te noemen! Ik geloof best dat het erg moeilijk was vanmorgen om afscheid te nemen. Zit je broertje daar op Kamp Holland of Deh Rawod? Ik weet nog van mijn vriend dat het eten op Kamp Holland heel lekker was :) Ze hebben daar een keuken die vet uitgebreid is. En als het niet veranderd is, mogen ze gratis bellen. Dus dat is wel fijn. Tis alleen wel raar bellen hoor! Er zit zo'n 3 a 4 seconden vertraging in de lijn dus soms praat je compleet door elkaar haha

@ dreamer, ik begrijp dat het wrang voelt dat iemand anders misschien eerder zwanger is. Maar jij gaat ook een dikke buik krijgen hoor! :) *knuf*

@ huisdieren: het lijkt wel alsof iedereen zieke dieren heeft.. Onze hond was gisteren ook ziek. Ik kwam om 22:15 thuis uit mijn werk en stapte het huis binnen en rook gelijk een weeige lucht. Bleek de hond gespuugd te hebben. Toen ik het net ging opruimen, spuugde hij nog een keer (natuurlijk op niet zo'n handige plek). Toen ik alles eindelijk schoon had en hem in zijn bench deed om naar boven te gaan, hoorde ik hem weer spugen. Daarna ook nog een keer in de woonkamer. Het hield maar niet op! Ik maakte me echt enorme zorgen. Hij hield zelfs geen water binnen... Gelukkig is het uiteindelijk gestopt en kon ik rond 1 uur naar bed. Maar ik was echt kotsmisselijk van die lucht in huis :s Kreeg het niet goed weg. bleggh..

@ eva, mooie echo! Al een compleet kindje :) Leuk dat je die kinderwagen en die stoel hebt gekregen! Hoe staat het nu met je werk?

@ bos, wauw wat een mooie buik! :D

@ all, sorry als ik nog iemand ben vergeten.. Ik ga vandaag weer flink aan mijn schoolwerk. Maar hou deze pagina open ;) Nog geen ongi tekenen. Vanmorgen ook niets te zien op de test. Ik wacht nog even af wat er in het weekend gebeurd. Als ik dan maandag nog nega test, ga ik duphaston slikken. Dus ik ga er vanuit dat ik gewoon binnenkort ongi ga worden.. IK vind het alleen wel erg vreemd dat ik opeens weer zo'n lange cyclus heb. Kan me ook haast niet voorstellen dat ik mijn ei verkeerd heb gevoeld....

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Succes Nen met je schoolwerk!

Wat vervelend zeg dat jullie hond ook al zo ziek was.... :( Zou er ook een hondengriepje heersen ;)

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Haha moet nog steeds beginnen..... Hoezo niet gemotiveerd :p

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ken dat ook hoor... alleen dan gewoon met m'n werk.

Ik wil het geboortekaartje uitkiezen, behang uitzoeken, op de sites van babywinkels kijken zodat ik de exacte prijzen op kan schrijven en het kan laten zien aan Daan, naar het gem. huis om de kleine te laten erkennen. etc etc... Ben er absoluut niet bij met m'n gedachte... :(

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    haha same here... probeer hoop te putten uit mensen die pas heel laat posi testen ;) PFf hoezo, maak jezelf gek...

15. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ nen hij gaat naar kamp holland. Had idd al gehoord dat het eten goed was. Moet jou vriend niet meer?

Ga even een uurtje slapen want moet om 2 uur werken bah heb helemaal geen zin

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Mijn vriend gaat in december weer..

17. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    ps @ ben ik duim nog voor je hoor, alles kan

18. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    Kut zeg vind dat zwaar om te zien net hoe stelletjes afscheid moeten nemen

Nu ga ik echt doei

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dank je Kim :) Mijn vriend had gister op zijn stage gehoord dat Predictor een goede test zou zijn. Nu is hij naar de winkel gevlogen om die te kopen haha. Tis echt een schatje :)

Ja afscheid nemen is zwaar. Maar ik weet niet of het als stel moeilijker is dan wanneer je familielid voor lange tijd weg gaat.

Rust maar lekker uit! En succes met werken straks

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zijn we weer, terug van de haptonomie, duurde 1,5 uur.
    Was echt wel leuk!
    Eerst ging ze kijken naar mijn houding en hoe ik ons kindje draag. Nou, ik wist al dat mn houding scheef was, maar daardoor belemmer ik dus ook een beetje de ruimte voor de kleine, dus heb nu wat dingen meegekregen om aan mn houding te gaan werken en Kimo moet me daar ook bij helpen.
    Daarna moest ik op een bed gaan liggen en ging ze mij bepaalde handelingen leren met mn hand om de kleine 'uit te nodigen' naar mijn hand toe. En ze reageerde er ook steeds op, echt leuk!
    Daarna ging ze met Kimo verder, bij hem was het wat uitgebreider, de handelingen.
    Hij moest ook echt zn hand op verschillende plekken op mn buik leggen en bepaalde bewegingen maken om de kleine naar zijn hand te 'trekken'. Ze volgde zijn hand echt overal naartoe, echt super :D
    Beetje bij beetje zullen we steeds meer contact met de kleine krijgen, we moeten thuis dus ook gewoon deze oefeningen elke dag even doen, maar dat vind ik niet meer dan normaal om met je kindje te 'spelen' in de buik ;)
    Verder hebben we t ook al een beetje gehad over de bevalling, waar ik doodsbang voor ben, en daar gaan we dus ook aan werken om die angst weg te krijgen en Kimo wordt daar natuurlijk ook bij betrokken, want hij moet natuurlijk weten hoe hij mij gerust kan stellen en kan ondersteunen voor, tijdens en na de bevalling.
    Ik vind het iig hartstikke leuk en kan niet wachten tot de volgende keer!

Ik heb even niet terug gelezen, ik ben namelijk doodmoe *gaap*
    Ga nu ook even snel wat soep met een broodje eten en dan even middagdutje doen!

Deel Deze Pagina