Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

Dec 3, 2008
    513
    0
    0
    beddengoed kan gewoon bij ons in de kast.. wij hebben een kasten wand van 4,5 meter.. dus dat lijkt me geen probleem.. alleen de kleertjes hoeven dus maar in de lades.. en als ik bij mijn vriendin kijk kan dat makkelijk!

@ All.. ik ga even liggen.. heb koppijn en m'n nek doet zeer van het naar het scherm kijken.. Tot vanmiddag of tot zo als ik niet kan slapen!

Liefs

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Joehoe.... heb net de brief binnen dat ik de zwangerkadoos (ETOS) mag ophalen :D vanavond maar eens doen dan... schijnt een leuke doos te zijn :p

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: dat is wel even moeilijk ja... fijn dat jullie zoveel krijgen van jullie ouders en broertje :D

wij hebben de kinderwagen incl maxy cosi van mijn schoonouders en de box en de wieg (zelfgemaakt) krijgen we van mijn moeder en haar vriend...

4. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Hey meid, wat leuk dat je de Stokke en (een deel van) de babykamer krijgt! Ik begrijp wel dat je het een raar idee vindt om nu opeens blij naar Eindhoven te gaan. Maar zelfs op een terugkomdag huilen er mensen ;) (like me :oops: wat ben ik toch een jankerd haha). Als jij je er niet lekker bij voelt, moet je het niet doen. Maar misschien maakt het het juist makkelijker, omdat je dan nu een positieve ervaring hebt in die hal :) 1 ding is zeker: je bent echt niet egoistisch als je kiest om niet te gaan hoor. Als jij je er niet goed bij voelt, moet je gewoon niet gaan.

Voor je broertje kun je misschien met je telefoon een filmpje maken als je je huis in stapt? Of veel foto's? Die kun je hem allemaal sturen :) Of op dvd branden en dan opsturen.. Op die manier kun je hem er toch bij betrekken, ook al is hij ver weg.
    Wat voor functie heeft hij in Afghanistan?

Sterkte meid, ik leef heel erg met je mee omdat ik weet hoe het is! *dikke knuf*

5. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    misschien toch mijn baarmoerder dan maar voel alleen de onderkant :D vreemd en niet naar mijn navel toe..

6. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Kan het misschien het ruggetje van de kleine zijn?

7. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @jolyn rust maar lekker ff

@steph oh haha is goed da tj er over begint i kmoet de mijne ook nog ophalen voor de 16e geloof ik :D ff de brief zoeken
    jullie krijgen ook veel mooie spulletjes maar heeft tie de wieg en de box zelf gemaakt?

wij lenen de wieg van een oom en tante van mij waar mijn broertje en hun kinderen ook in hebben gelegen. mijn moeder gaat hem opnieuw bekleden die is wel goed met en naaimachine :D

@nen ja dat is ook wel zo. het is niet zo dat ik het hun niet gun dat het voor hun erop zit want die mensne hebben eht ook 4,5 maand zwaar gehad maar om ze nou zo blij allemaal te zien terwijl ik nog bezig ben met het idee dat hij nu niet gewoon in zijn bed ligt te snurken haha..

ik ga idd heel veel foto's maken en hem dat op sturen.. heb gister hete bamisoep gheaald en stop dat in zijn eerste pakketje wat ik volgende week op stuur daar is ie helemaam weg van.

jij hebt dit natuurlijk ook al vaker meegemaakt met je vriend.

mijn broertje zit bij de genie en dan het searchteam dat houdt in dat hij bij een groep zit die buiten de poorten naar bermbommen zoeken.. best gevaarlijk dus. had me beter gevoeld asl hij gewoon op de kazerne meost werken daar maar ja.

wat deed juw vriend ook al weer?

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

maybe een stomme vraag... maar welk maat dekentje leg je in een gewoon ledikantje. Ik zie namelijk dekentjes van 75 bij 120 of 120 bij 150...?

Ik ben een beetje in de war...:(

9. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ kim, Die bamisoep, zijn dat van die noodlesoepjes die hij zelf met water moet aanlengen? Want je mag geen vloeistoffen versturen in je pakketje...

Mijn vriend zat toen bij de infanterie. Ze gingen elke keer voor 2 a 3 weken de poort uit om patrouilles te lopen enzo en sliepen ook buiten 'in het veld'. Ik sprak hem helaas bijna nooit. Van de 4.5 maand is hij zowat 3 maanden de poort uit geweest. Maar weet je wat ik pas op tv zag? Dat het beroep glazenwasser nog gevaarlijker is dan militair! Dus dat is weer positief ;)

10. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    ik vraag het dinsdag ff aan de gyn dan moet ik toch weer op controle, zal denk ik geen echo worden want die heb ik de 30e ook al. maar het ruggetje is het neit want de oppervlakte is bijna even groot als mijn hand en dan vanaf mijn schaamstreekzeg maar.. denk dat het dan toch mijn bm is in ieder geval een stuk ervan haha.

wie van jullie heeft wel eens van een waterbevalling gehoord of er over nagedacht?

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Zo de foto van de muur in de babykamer bij daglicht staat in mijn album...

en een foto van het hobbelpaard wat mijn moeder vorige week voor onze frummel heeft gekocht :D
    als je in zijn rechteroor knijpt hinnikt ie, en in zijn linkeroor dan maakt ie een gallopperend geluid haha geweldig...

@ Kim: de box niet maar de wieg gaat hij inderdaad zelf maken...
    http://www.zoombee.nl/contents/nl/image ... 877.693750

zo gaat ie worden maar dan zonder kroontje en gouden knoppen... misschien ga ik er zelf iets leuks op verven...

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: een onderwaterbevalling lijkt me maar eng hihi...
    Niet vergeten die doos op te halen hé :p

@ debby: dat durf ik eigenlijk niet zo goed te zeggen... ben daar zelf ook niet zo goed in haha...
    ik heb zelf 2 dekentjes die mij groot genoeg leken hahaha.... (heb ze op de 9 maandenbeurs gekocht)

13. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    haha oh echt.. nou dat scheelt :D

infanterie komt me bekend voor wat doen die mannen ookal weer? want heb mijn broertje dat ook vaker horen zeggen

dat is idd die noodle soep, maar zit alleen maar poeder in en geen vloeistof geloof ik.
    hij baald wel omdat we hem geen sambal mogen opsturen omdat dat dus vloeibaar is, hebben we gister iets gekocht iets van chilipoeder maar dan iets naders en veel heter hopelijk is die er blij mee.

mijn broertje zla ook veel buiten de poort zijn dus onbereikbaar. dat lijkt me zo zwaar zeker als het je vriend is. ik kan al geen dag zonder dat ik mijn vriend aan de telefoon heb gesproken. hoe ga jij daar mee om?

14. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @debby ik heb geen idee meid. moet ik ook nog ff gaan navragen

@stephanie leuk om zo die kamer al vol te zien staan :D mooie kleur, hb dat kamertje net voorbij zien gaan op een site had hem ook opgeslagen :D

ga die doos misschein straks ff halen.

mij lijkt het dus best mooi zo'n waterbevalling (ik moet in het ziekenhuis bevallen dus zal wel weer uitgesloen zijn voor mij, meeste ziekenhuizen hebben dat niet.) lijkt me net dat je dan ontspannender bent en de overgang natuurlijker is. ik wil zowieso het liefst geen ruggenprik maar wil wel iets anders haha :D wil namelijk niet dat mijn hele onderlichaam verdoofd is en ik de weeen niet meer voel.

15. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ik wil niet vervelend doen, maar ik betwijfel of je het chilipoeder mag opsturen, omdat het een poeder is... Als je op de volgende website http://www.defensie.nl/missies/thuisfro ... versturen/ onderaan kiest voor "Folder veldpost Afghanistan" kun je alle regels lezen. Het is zonde als je pakketje wordt teruggestuurd, want dat kost je een hoop geld.

Ik ga nu ff naar huis. Ben straks wel weer online denk ik, omdat ik dan weer huiswerk moet maken.

Liefs

16. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ohja, ik geef geen compleet antwoord.

Ik vond het verschrikkelijk om mijn vriend bijna nooit te spreken. Ik heb nooit zoveel gehuild als in die maanden. Maar je hebt geen andere keus. We gebruikten elk moment om contact te hebben. Ook via skype, dan zag ik hem tenminste nog even :) Maar ik vond het ontzettend zwaar om hem zo weinig te spreken. Gelukkig gaat dat na een week of 4/5 wel wennen en had ik het zelf ook hartstikke druk, waardoor de tijd vrij snel ging..

Nu ga ik echt ;)

17. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

Dec 3, 2008
    513
    0
    0
    Daar ben ik alweer! Kan iid niet slapen. Zo ff warme douche en dan naar bakker bart krijg ineens trek in een pistolet brie! Hmmmmmmmmm

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: De kamer staat al zo vol omdat we geen zin hebben om het eerst naar zolder te sjouwen en dan weer naar beneden te halen haha... de andere helft van de kamer (aan de kant van de camera) is nog wel helemaal leeg hoor :p
    er moet nog een nieuwe vloer in (laminaat, er ligt nu nog zeil) en er moet nog een radiatorombouw komen... als dat erin ligt/staat dan kunnen we gaan beginnen met het kamertje definitief in te richten :D
    het is nu nog een beetje decoratief opgeslagen zeg maar hihi...

ow ja ik ga denk ik toch maar de jurk die ik op de 9 maandenbeurs gekocht heb, gewoon terug brengen en mijn geld terugvragen... de overgebleven jurken zijn namelijk nog niet verdeeld over de 3 winkels die ze in de mail noemde en wanneer dat wel gaat gebeuren weten ze nog niet....
    dus dat duurt me allemaal een beetje lang...

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey meiden,

Net terug van de 20-weken echo. Ik vond het helemaal niet leuk :(
    Er zat een student/net afgestudeerde bij en de echoscopiste was de hele tijd aan t smoezelen met haar. Tegen ons werd bijna niks gezegd...
    Verder lag ons kindje helemaal verkeerd dus heel veel dingen konden ze niet zien. Vooral over de navelstreng werd moeilijk gedaan, ze konden m wel zien, maar niet goed genoeg om met zekerheid te kunnen zeggen dat ie uit 3 vaten bestaat..
    Ik maak me nu dus ook vet zorgen :(

Woensdag moeten we weer terug komen...

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kristel: Pfff meid... dat is wel balen zeg... heb je er wat van gezegd van dat gesmoezel? daar zou ik dus ook echt niet tegen komen....
    het zal vast allemaal wel goed zijn met jullie kleine meid...
    1 voordeel, jullie mogen woensdag weer naar de kleine meid kijken...
    al had je natuurlijk liever meteen te horen gekregen dat alles goed is...

Share This Page