Wat balen Kris! Maak je maar geen zorgen meid... t zal wel niets zijn. Ze konden het alleen niet goed zien.
@jolyn oh lekker. is je hoofdpijn weg? @steph naja beter dan dat nu alles nog in dozen staat zoals bij ons i kwil het gaan uitpakken haha @kristel dat is minder. echt rot als dokters zo doen en niet wetend wat ze er mee aan richten. heb je je bezorgdheid wel duidelijk kenbaar gemaakt. waarom gaan jullie woensdag trg? maak je maar neit te veel zorgen en hou het er gewoon op dat het onduidelijk was vandaag. had geen zin in fotoodelletje te spelen ik zou trowuens wel zeggen dat je niet tevreden bent en dat gewoon heel duidleijk kenbaar maken. ik heb net lekker een pizza salami op mmm ging er wel in.
haha kim: jij een pizza salami en bij mij liggen er 2 pizza broodjes in de oven... juist... met salami...
Ik hoef me waarschijnlijk ook geen zorgen te maken, maar dat doe je automatisch... Ik had trouwens even geen zin om te vertellen wat ik ervan vond, ik was een beetje emotioneel en had geen zin in huilbuien daar Maar zal woensdag zeker wat ervan zeggen, helemaal als er weer iemand bij is; ik wil dat dus niet meer... @Kim: we moeten woensdag terug komen om te kijken of de kleine dan wel goed ligt, dan kunnen ze de rest ook bekijken waar ze nu niet bij konden (navelstreng, hartje, nieren, blaas, etc)
@steph haha toevallig @nen sorry had net over je bericht heen gelezen. gelukkig is je vriend nu weer trhuis maar vind eht zo rot dat ook hij weer in december weg moet ben je nooit bang van als ik dan zwanger ben en hij is daar dat je misschien alleen moet bevallen ofzow.. zoals die vrouw gister die al meer als 5 maandn was geloof ik. pakjes versturen kost ons geen geld omdat mijn vader in eindhoven op de kazerne werkt en die ze gewoon daar kan opsturen maar heb die brief gelezen emt wat wel en neit mag en gelof dat alleen vloeibaar neit mog maar ga ff die link van jouw bekijken.
@ Kim: Begrijpelijk dat je ook wil gaan inrichten en uitpakken... over 2,5 week mag jij je ook uit gaan leven, en niet alleen op de babykamer maar op jullie mooie nieuwe huisje ik vind dat altijd heerlijk iets opnieuw aankleden/inrichten
@nen ja staat idd poeder en zand bij hmmm.. dat chilispul is niet echt peoder maar meer gemalen pepers/gedroogd dus dat kan denk ik wel.. maar in de noodle soep zit ook poeder.. mijn vader heeft deze week al een pakketje met een waterkoker en een pak cup a soup (zo'n groot pak zeg maar) op gestuurd als dat trg komt dan weten we dat het niet mag, maar zal zo is ff mijn vader bellen. wat ze precies verstaan onder poeder
ja ik ook, het scheelt dat we alles al weten tot in de puntjes . ik ga 1 muurtje van 2 meter een hele moderne kleur paars geven zo'n zacht maar toch felroze/paars achtig weet neit hoe ik het meot uitleggen. zoals die stoel bij janine in gtst die kleur.. haha weet niet of jullie nu weten wat ik bedoel.. en dan wil ik wat asssoires met paars doen word vast heel mooi. maar wil zo graag nu beginnen eraan. ik heb alleen sinds gister besloten dat de kleine toch naar de achterkamer gaat en dat de kleinste kamer de logeer kamer word. vind die iets te klein en daar kunnen makkelijk 2 mensen blijven logeren. ik heb zoiets van de kleine licht er elke dag en loges hebben we niet elk weekend. @kristel oh oke nou hopelijk ligt ze er dan wel goed voor. had je mijn berichtje nog gelzen een paar pagina's terug over hoe jullie de kleine oesten uitnodigen met jullie handen? wat moesten jullie dan doen? was ik nieuwschierig naar
@ Kristel.. wat balen zeg! Ik zou daar ook niet tegen kunnen.. heb je er wel wat van gezegt? @ Broodje.. ben snel ff naar delifrance gefiets en een bangette brie gehaald.. zit ik nu op te peuzelen! Ben blij dat dat wel naar binnen wil! @ Hoofdpijn.. was naar het douchen weg.. zit nu weer in de kleren op de bank, dat was ook al weer 1,5 dag geleden
ik ga mezelf zo ook onder de douche gooien maar heb geen zin hihi heb toch besloten om te gaan vanavond. heb ik tenmisnte wat afleiding en zal me misschein wel ff goed doen om al die mannen veilig thuis te zien komen.
nou dames, mijn pizzabroodjes zijn ook weer binnen... ga me maar eens opfrissen en aankleden... en dan ff lekker rondneuzen bij de leen bakker en kwantum enzo... fijne dag allemaal doei doei
@Kim: Ja had ik gelezen, was t alleen weer vergeten.. pff, hoe ga ik dat dudielijk uitleggen... Moest mn hand gesloten op mn buik leggen en heel zachtjes op en neer bewegen op je buik, echt heel zachtjes, dat je t bijna niet voelt. Dan moet je een soort kommetje van je hand maken en je hand heel zachtjes omhoog trekken, alsof je vacuum trekt met je hand. Daar zou je kindje dan op moeten reageren. Zoja, dan kan je je hand naar een andere plek op je buik verplaatsen en t daar opnieuw doen. Reageert ie niet dan kan t gewoon zijn dat ie slaapt ofzo Als je klaar bent moet je even zachtjes kriebelen met je handen voordat je je hand zomaar wegtrekt, je kindje gaat namelijk als het goed is 'in' je hand liggen en als jij je hand zomaar wegtrekt laat je je kindje zomaar vallen. Dus voorzichtig doen Hoop dat t een beetje duidelijk is. @All: ik ben weg.. ga even de stad in, heb heel erg behoefte aan geld uitgeven en slecht eten (mcdonals ofzo)
@kristel klinkt heel logisch hoe je het uitlegt maar dnek dat het toch wat ingewikkelder is, maar jullie kindje reageerde erop he is het daarna ook nog eens gelukt? veel plezier in de stad en neem voor mij ff een mac fish mee @steph veel plezier doegg
Wat een maaltijd zo'n bangette zeg pfff.. ben nu op de helft! Voor mijn zwangerschap had ik hier echt geen moeite mee.. wat kan een lichaam toch veranderen! @ Kris.. neem voor mij maar een mac flurry M&M mee .. hmm
Hee meiden ik kom ook ff langs. Zijn vanmorgen ff naar de winkel geweest en kwamen m'n moeder tegen, die is hier even koffie wezen drinken. Daarna aan't schuren gegaan en heb alvast wat in de grondverf gezet maar verf is nu op, dus moet even nieuwe halen. Ga zo eerst de sleutel maar's terug brengen, wordt wel minstens 5 uur voor ik terug ben als ik ook nog langs de Gamma enzo moet. Naja morgen weer een dag... @Eva, gefeliciteerd! Een hele fijne dag! @Dreamer, ik denk dat ik voor laden ga, vind ik net iets praktischer maar maakt weinig uit hoor. @Kristel, kan me voorstellen dat je je beetje zorgen maakt maar met 2 vaten komt het ook wel goed hoor! @Nen, balen zeg dat de test negatief is! @Debby, ledikantdeken is volgens mij 100 x 150 of 100 x 135 cm. Nou fijne dag allemaal! 'k Ga er vandoor!
even een zwaai van mij en een knuffel voor iedereen knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel..knuffel.. pak er maar eentje tussen uit.. xx
ik ben er vandoor spring snel onder de douche en dan gaan we richting eindhoven fijne weekend allemaal