Goedemorgen! @Lynn, fijn zeg dat hij thuis is! Zelf wel weer snel opknappen he! 'k Ga er vandoor. Gaan naar de bouwmarkt, krijgen we vanmorgen vroeg 25% korting. Druk dagje voor de boeg... Fijne dag allemaal!
Goedemorgen! Lynn, Fijn dat je kleine vent thuis is, geniet er flink van! Red88, Shopse! Wij gaan zo naar Drachten. Temp kaartje is nog mooi! :smile:.
Lynn, super dat Julian thuis is! Krijgen jullie nu nog wel iets van kraamhulp? Mooi ventje hoor. Kristel, laat je niet gek maken hoor! Nog lekker Mac gegeten? Ik ga zo maar eens stofzuigen en boodschappen doen. Hoort er ook allemaal bij, helaas... Fijn weekend!
ik heb even snel een vraagje.. ik heb sinds deze ochtend de hele tijd steken in mijn buik net onder zijn navel.. wat zit daar.? het doet echt pijn wie weet wat dat kan zijn?
@Suus: geen idee meid sorry... hier vandaag nog ff wat was wegwerken...zo ff douchen daarna boodschapjes doen...nieuw konijnenhok kopen en vanmiddag naar mijn zwager en schoonzusje..
Hey meiden, Gisteren even lekker gewinkeld met Kimo, hij was thuiswerken, maar vond dat ie wel een paar uurtjes vrij kon nemen En ipv Mc hebben we maar lekker ergens een broodje gegeten met warme chocomel met slagrppm.. Die vrouw doet slagroom erop, zegt Kimo: doe maar wat meer, ze is zwanger Ik ben iig weer wat rustiger eronder, de hormonen werkten in ieder geval goed mee gisteren @Suhe: Hou je het nog een beetje vol? @Sam: Je lijkt idd sprekend op je zus Leuke kleding trouwens! @Commode: Wij nemen er een met lades, vind ik toch een stuk makkelijker. @Red: Oh, bij welke bouwmarkt? Wij gaan naar de Karwei vandaag, is 10% korting op alles.. Wil wel even weten waar t dan 25% @Suus: Net onder je navel? Dan zou ik zeggen dat t je darmen zijn... Ik zou het anders ook niet weten, sorry.. @All: Wat gaan jullie allemaal doen vandaag/morgen? Leuke plannen?
Formido maar was tussen 8 en 9. Smoordruk daar. balen nu beetje want de verf moet drogen en kunnen nu eerst niks doen.
Hey meiden, goeiemorgen! Wat een heerlijk weer is t zeg, echt genieten! Weer lekker rustig hier, maar daar is t zaterdag voor he!
@ Bos: we hebben een binnenkooi... en om nou zoveel geld te besteden terwijl hij toch niet blijft... Ik ga boodschappen doen... low budget!
m'n buikfoto staat in m'n album... de echo's komen strakjes. Een collega van mij heeft alles op picasa gezet... dus dat moet k nog even uitvogelen. Fijne dag allemaal. Mijn zus kot strakjes, denk dat we maar een soort collage gaan maken voor het kamertje. Ik kom er zelf niet zo goed uit. xxxxxies
@ Debby, wat gaat de tijd gigantisch hard zeg! Je bent gewoon ook alweer 20 weken! Nog gefeliciteerd dat jullie een ZOON krijgen! Natuurlijk is t allebei leuk, maar nu je t weet kan je los met stoere dingetjes kopen!
Hey Linda, De tijd gaat inderdaad erg hard, kan er nog niet echt bij dat ik al op de helft zit. Ik heb inderdaad zin om allemaal stoere dingetjes te kopen! Maar t zit ons financieel even niet zo mee... of ik moet het anders zeggen: Daan werkt zich de schrompes maar het is nu wachten tot hij uitbetaald wordt door zijn opdrachtgevers. Dus hopelijk maken we eerdaags een klapper! Ik ga nu echt boodschapjes doen, anders is het weer veel te druk op de parkeerplaats. xxxx
@Knarboor: wij lopen echt een beetje gelijk op! Ik heb ook steeds zo'n vreselijke dorst, gelukkig heb jij dat ook! Ik drink normaal al best veel, maar heb nu echt dorst. Hoe voel jij je verder? Ik vind de werkdagen erg lang, k werk van 8 tot 18 uur met n half uurtje pauze, en afgelopen week was t zo rustig echt niet fijn! Verder de hele dag door n beetje misselijk en weeig (hoe schrijf je dat) gevoel. Heb gelukkig nog niet hoeven spugen, al zal dat wel een fijne tegenhanger van mn vreetbuien zijn! Eten helpt bij mij namelijk t beste tegen misselijk zijn, haha! Verder natuurlijk moe, moe en nog eens moe, maar ook dat hoort erbij en dan heb k n goeie reden om vroeg plat te gaan! Nou, lekker ego-verhaaltje van me, maar dan ben ik t weer ff kwijt! Heb afgelopen week vaak 'ongesteldheidspijn' gehad, maar dat zal wel komen omdat mn bm aant oprekken is, en t kindje dus groeit!
Hai Debby, ik ken dat ja, als je de facturen de deur uitstuurt ga je watertanden van de bedragen die daarop staan, maarja ze moeten wel betaald worden! Wij hebben 2 weken op de factuur staan, maar na n maand ga ik er altijd achteraan bellen hoor! Wij moeten ook leven, en die mannen werken zich idd een slag in de rondte, dan vind k t ook nog n soort sneu als ze lang wachten met betalen! Zo lief, al t geld wat mn lief extra verdient moet ik apart leggen voor die kleine! Ongelofelijk dat iemand zich ineens zo verantwoordelijk gaat gedragen!
hey meiden, @kristel, wat een stelletje .... daar zeg Hoe fout kuinnen ze het daar doen Kan me zo goed voorstellen hoe je je moet voelen! probeer je niet te druk te maken he, waarschijnlijk si alles goed! Een collega van mij moest ook een keer terug komen omdat ze niet alles konden zien, en de keer erna was alles gewoon prima, lag de kleine beter en was alles harstikke goed te zien! @knarboor, fijn da tje je wat beter voeklt, lekker blijven eten en drinken is alleen maar goed voor je! Spannend donderdag je echo, aftellen he! @debby, succes met je boodschappen! @linda, kun je dat mooie weer niet hier heen sturen? Hier regent he en is het grijs en grauw, blehg! Verder weer vanalles vergeten...Sorry!
Wij hebben ook binnen 2 weken op de factuur staan, maar wanneer een opdrachtgever het geld ook pas na 2 weken krijgt, krijgt Daan het natuurlijk ook later. Het ergste vind ik nog als het dan eindelijk binnenkomt mag je bijna 70 % apart zetten voor je belasting. En omdat m'n mannetje ooit n aanraking is geweest met justitie betaald hijj abnormal veel aan autoverzekering. Ik heb m'n weekboodschappen binnen! 28,- hahahaa Debby kan het wel! Ons bist zuunig hea? Zo... nu nog even aan de slag, konijnenhok, vissenkom... eens kijken of ik vandaag nog ga soppen of dat morgen lekker doe. Daan is toch werken. Hij heeft de 26e pas voor het eerst een dagje vrij. En werkt al sinds 3 weken achter elkaar door. Ik ben echt zo trots op m'n mannetje!
Hey sterretje, boodschappen zijn gelukt hoor. hihihi En hier is het ook niet echt lekker... grauw en grijs... t zal straks wel gaa regenen.
zo hier ook de boodschappen in huis maar niet voor 28 euro hoor dat heb ik nog nooit gered volgens mij.. hier is het ook donker en grijs en behoorlijk fris nog.. je hebt ook buitenhokken die niet zo heel duur zijn hoor...of gewoon op markplaats kijken... wij gaan ook een nieuw hok kopen maar die we gezien hadden valt tegen...nu gaan we een dubbele (2 verdiepingen) kopen....hebben ze lekker veel ruimte...
Vies he van dat regenachtige grijze weer, word er helemaal niet vrolijk van... @debby, wow jij hebt geodkoop boodschapen gedaan, heb je echt alles voor een hele week? Dat zou ik echt niet redden hoor! @bos, jou 20 weken echo gaat ook al opschieten zeg. spannend he!
@sterretje: yep schiet al op ja...kan ook niet wachten...vriendlief begint nu ook wel erg nieuwschierig te worden naar hoe het eruit ziet nu... hoe voel jij je?