Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @bos ja en spanned wat het gaat worden ook nbatuurlijk!
    Moet een groot verschil zijn hoor met je echo van 12 weken he!

Hier alles goed hoor, voel me overdag prima, ben alleen 's avond safgedraaid haha
    Hbe het idee dat door de vermoeidhied aan he einde van de dag ook de misselijkheid dan weer opspeelt steeds
    Lig meestal al rond half 9 in me bedje door de weeks :oops:

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja dat zal zeker wel een verschil zijn....toch weer 8,5 week verder dan vorige keer...(toen was ik 11 en een halve week)
    en hopen dat ze kunnen zien wat het word dan plan ik gelijk een dag shoppen :)

heel herkenbaar dat je in de avond misselijk bent...was ik ook altijd waarschijnlijk door de vermoeidheid inderdaad...gewoon rustig aan doen en dan hopen dat het snel over gaat...

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    O geweldig moet dat zijn als je weet wat het gaat worden en je dan eindelijk allemaal jongens of meisjes dingen kunt gaan shoppen!

Hou je weekend maar vrij daarna hihi!

Moet gaan bedenken wat ik eens zal gaan eten zo, heb alleen niet echt ergens trek in, maar ja eten moet ik toch...
    Iemand een lekker idee?

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik heb net witte bolletjes op met knakworst...ben wel een beetje een lekker bek hoor..

meiden die zwanger zijn: hoeveel kilo zijn jullie al aangekomen?

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    niemand meer hier? geloof het niet..nou ik ben ook weg....tot morgen.

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ sterretje, ik moet nog wel een keer brood en melk bijhalen maar verder ben ik geloof ik compleet.
    Nu echt aan t konijnenhok beginnen, mijn zus kan zo al op de stoep staan. :)

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @bos heb ook maar een wit bolletje genomen, alleen met worst!

@debby, nog knap hoor, echt geod gedaan zo!

Zo maar eens even onder de douche stappen en eindelijk aankleden, had er nog geen zin in steeds
    Lekker in me ochtendjas de woonkamer net ff gezogen, gestofd en gedweild
    ZOu er prachtig uitgezien hebben :rolleyes:

8. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo, heb me ook ff naar de Plus gesleept, de meest hoognodige dingen gehaald... Net zo'n lekkere goedkope pizza gegeten, had ik zó'n trek in, maar nu weer misselijk, blegh! Ik vindt t ook superknap Debby, voor zo weinig geld boodschappen voor de hele week!
    T is hier ondertussen ook onwijs goor weer!

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Heyhey,

Jullie zijn ook al zo actief allemaal, zal wel door het mooie weer komen :D (al begint het nu een beetje donker te worden hier, hoop niet dat t gaat regenen...)

Wij zijn net even naar de Karwei geweest, nieuwe plinten gekocht voor in de keuken en potgrond en tuinaarde; was een actie vandaag :)
    Ook zagen we een babyfoon liggen die nu heel erg afgeprijsd was. meteen meegenomen natuurlijk! :D

Zometeen nog even naar de Intratuin, plantjes en bloembollen enzo kopen en wat potten. Heb heel erg zin om de tuin te gaan doen! (natuurlijk met handschoenen aan ;) en als het mooi weer blijft)

@Boodschappen: 28 euro is echt wel goed ja!
    Wij hebben t deze week met 35 euro ongeveer gehaald, echt wel goed :D

@All: Geniet nog lekker van t mooie weer (als dat t is bij je) en tot later maar weer ;)

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat is ook erg netjes Kris! :)
    Ik heb ook zin om m'n plantenbakken te vullen enz. maar t regent hier alweer. :(

Nou mijn zus zou komen... maar ze komt toch niet.
    Ze belde net op dat ze pas net wakker geworden was. Terwijl ze om 12.00uur de vriendin van mijn vader moest helpen met een pandje schoonmaken. Nu gaat ze met een ander pand helpen.
    Ik had haar op haar donder gegeven omdat ze heel slecht bezig is! Ze is weer aan de drugs enz... :( Ze zegt zelf dat het goed gaat, maar ik betwijfel het. Heb haar wel gezegd dat als ze haar leven wil verkloten dat lekker moet doen, maar onze vader, moeder enz daar buiten moet laten. Toen ik mijn vader dinsdag zag, schok ik me namelijk kapot. Hij heeft zoveel kopzorgen m mijn zus dat hij er gewoon ziek van was en mijn pa is een harde hoor! maar zover had ze hem al gedreven. Ze liegt en bedriegt de hele boel. En dat wil een toffe tante worden... :( Ben best boos en verdrietig. 2 weken geleden ging het allemaal nog zo goed. (Dacht ik)

Ik ben ondertussen bijna klaar met m'n huisje, konijnenhok, gestoft, gezogen, toilet. Nu alleen de vissenkom en de keuken nog.

Sorry voor m'n echo-bericht maar moest het even kwijt.

xxxxx

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb 3 echo's van afgelopen dinsdag in m'n album gezet. De rest wil ik op de beebiesite zetten, maar die loopt nog steeds vast bij mij. :(

xxxx

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

13. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey Debby, wat klote van je zus zeg! Ik vind drugs altijd zo eng! Kom echt uit de polder, waar een blowtje roken echt al not done is... Lijkt me zo lastig om daar mee om te gaan... Als ze echt verslaafd is zal ze vast niet stoppen alleen voor jullie.. Maar kan me voorstellen dat je daar echt onwijs verdrietig van wordt, zeker nu je zelf zo gelukkig bent!

14. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Debby, mooi buikje en mooie echo's. Dat van je zus is echt vervelend. Veel succes daarmee! ik heb geen idee hoe ik daarmee om zou gaan.

Bos, jij vroeg hoeveel iedereen aangekomen was? ik nu 11 kilo. De laatste 2 weken sta ik stil. Ik hoop in ieder geval niet boven de 15 uit te komen. Ben jij al aangekomen?

Sterretje, nog een paar weekjes en dan weten jullie het ook. ga je nog een pretecho laten maken?

Ik zag verder nog iets staan over boodschappen doen. Ik ben denk ik wekelijks rond de 60 euro kwijt. Als we met zijn tweeen boodschappen gaan doen, dan is het altijd meer. Vriend wil altijd van alles uitproberen.

kristel, het gaat volgens mij al iets beter met je zo te lezen. Goed zo!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het steeds zwaarder vind worden. Gister bij de gynaecoloog geweest. Ons ventje doet het goed. Hij ligt iets voor op de groei en weegt nu zo tussen de 2300 en 2500 gram. Ik verwacht dat het wel een 8-ponder wordt.
    Ik kan niet lang meer achter elkaar zitten. Na ongeveer 15 minuten begint het bovenin mijn buik hhel erg te branden. Waarschijnlijk maagzuur. Ik heb al een recept van de gyn gekregen dat dit moet verhelepen. Verder gaat het lopen beroerd en omdraaien in bed wordt steeds moeilijker. daarnaast word ik zeker 2 keer per nacht wakker omdat ik moet plassen en kan dan bijna niet meer in slaap komen. Zo nu genoeg lopen zeiken.

Verder kan ik nog steeds heel erg genieten van de kleine man in mijn buik. Ik voel hem bijna de hele dag door.

15. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wow, mooie echo-foto's! Lijkt me zo gaaf om je eigen kindje zo al te kunnen zien!

16. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Suhe, dat doe je netjes hoor, 11 kg aangekomen! Ze zeggen dat 12 gemiddeld is over 40 wk, maar volgens mij heb je mensen die of heel weinig aankomen of juist heel veel aankomen... Jij zit er echt mooi tussenin toch!? Kan me voorstellen dat t nu zwaar begint te worden, werk je nog? Wat voor werk doe/deed je?
    Ik moet zeggen dat k er best tegenop zie, die dikke buik, maar dat komt natuurlijk ook omdat k nu nog zo moe ben steeds.. We zullen t wel zien... jij succes ermee!
    ik ga ff proberen n tukkie te doen op de bank voordat mn lief thuis komt... Misschien tot later!
    liefs lin

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ suhe: netjes hoor 11 kilo... ik zat 3 weken geleden al op 4 a 5.... schrok me kapot. :( Maar t hoort erbij hea... :D

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

19. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Linda, dat moe zijn houdt ook nog wel even aan. Straks, na ongeveer 12 weken voel je je waarschijnlijk al beter en dan na 28 weken begint het weer ;).

Ik ben nu 2 weken thuis. Ik geef Nederlands. Ik kon bijna niet meer lopen toen werd ik ziek en heb vorige week in het ziekenhuis gelegen. Toen vond ik het ook wel best geweest.

11 Kilo vind ik ook niet echt veel, maar ik heb genoeg reserve...

Debby, ik zou me niet te druk maken hoor. Je bent hartstikke mooi slank en dan kom je vaak iets meer dan gemiddeld aan. Leuk behangetje.

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: leuk behang :D

@ suus: ik zou ook niet weten wat dat kan zijn...

hier ook zo'n vies weer... het begon zo goed vanmorgen... hoop dat het morgen wel weer een beetje lekker weer is...

vanavond oppassen op de 2 meiden van een vriendin ze zijn 2 1/2 jaar en 4 maanden :D hoop dat de jongste nog ff lekker wakker is, is zo'n lekker lachebekkie :D
    de oudste is goed verkouden en blijft maar hoesten, hoop niet dat ze wakker wordt want dan kan alleen mama haar stil krijgen... ben benieuwd...

Deel Deze Pagina