Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Van in de tuin werken is niks gekomen... Het is de hele middag al k*tweer :(
    We hebben wel wat leuke plantjes gekocht, dus hopelijk is t morgen mooi weer, dan kan ik ze in de tuin gaan zetten :D

@Suhe: Kan me heel goed voorstellen dat je t af en toe wel een beetje zat bent hoor!
    Nog even volhouden en je mag je kleine man lekker in je armen houden :D

@Aankomen: Ik ben tot nu toe 5 kilo aangekomen. Nu gaat t ineens snel, ben in 2 weken tijd alweer een kilo aangekomen. Hoop niet dat dat zo zal blijven gaan tot aan t einde.. !

@Debby: Leuk behang :D Alleen is t niet meer voor een meisje?

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    even over dat aankomen hé... wogen jullie altijd precies hetzelfde aantal kg? ik schommelde namelijk altijd tussen de 59 en de 61 kg... nu weeg ik 65 kilo met kleren aan... zonder kleren zal ik zo eens kijken hihi ga zo toch douchen :p
    maar ik weet dus niet hoeveel ik nu ben aangekomen... de 1e keer bij de vk woog ik 62kg met kleren aan offcourse... moet ik dat gewoon aanhouden dan?

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Even een ego bericht.

Had via marktplaats pakjes i love papa en i love mama gekocht wat nieuw was met kaartjes, stond zowel in de advertentie als op de foto.

Waren 2 pakjes voor 15 euro exclusief de 3,50 verzendkosten.

Krijg ik het vandaag binnen, is de maat niet eens meer te lezen, en is het gewassen !
    Zelfs zo vaak dat het verwassen is!

De tekst zou staan op het truitje, broekje en mutsje.

Zitten er ook nog eens simpele hema broekjes bij een een simpel mutsje (waar ook de tekst op zou staan, niet dus.) van de Hema!

En ze had het doodleuk in een enveloppe gestopt met 0,44 cent erop!

Wat een leuk cadeau had moeten zijn voor vriendlief...

Heb nu ook een mail gestuurd dat ik minstens de helft van mijn geld terug wil.

Ik ben echt zo pissig!

Sorry voor Ego bericht.

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: dat is ff balen... ik ben alleen bang dat je geen response meer krijgt op je mail...

dat is dus ook de reden dat ik niks durf te kopen op marktplaats als ik er niet zelf naartoe kan rijden om het te bekijken en op te halen....

heb net nog ff op de weegschaal gestaan (zonder kleren) en weeg 64,5 kilo.... wat moet ik nu aanhouden volgens jullie?

5. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Stephanie: Ik denk dat t niet zo belangrijk is wat je aanhoudt... Er wordt volgens mij door de vk niet meer zo veel met je gewicht gedaan en als je van jezelf weet dat je gezond eet en je goed voelt... Als je de eerste keer bij de vk 62 woog met kleren, zul je toen wel rond de 61 gezeten hebben lijkt mij?

6. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Overdag wegen heeft zoiezo geen zin, morgenochtend uit bed eerst plassen en dan nog maar eens zonder kleren proberen, zou ik zeggen...

7. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sammie, wat een rotstreek! Er komen op mn werk(postkantoor) heel veel mensen kleertjes opsturen die verkocht zijn via mp, leek mij altijd wel handig, maar daar ga je zo wel anders over denken!

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Linda: das een goeie :D ik had ook net gegeten daarstraks dus dat zijn ook allemaal extra onsjes :p
    ik vind het zelf wel fijn om te weten wat ik ben aangekomen, vandaar dat ik het wil weten...

9. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hoe is het hier...ik ga ff 2 pagina;s terug lezen meer krijg ik niet voor elkaar...

debby mooi behang

10. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja, snap k wel, ik maak me er ook nu al druk om... Vooral omdat k zonder zwanger zijn al niet helemaal tevreden was...
    Maar jij gaat ook al hard richting de 20 weken! K vind t heeeeel lang duren, deze eerste weken!

11. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey Lynn, hoe ist met jullie? Kun je t een beetje redden met je kleine mannetje? Gaat de bv nog steeds goed? T is echt een prachtventje!

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Linda: die eerste weken duren echt een eeuwigheid... heb hier ooit ergens gelezen dat na de 13 weken het allemaal in sneltreinvaart gaat...
    nou bij mij dus wel in ieder geval... het gaat nu echt opschieten...
    op zich ook wel lekker hoor... des te eerder hebben we ons kleintje in onze armen...

13. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Debby: Heel mooi behangetje! Weer eens wat anders, erg leuk!

14. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Aan de ene kant vind k t ook wel weer lekker, want we moeten hier nog zo veel dingen doen en die kosten allemaal ook nog n hoop geld... De voortuin moet nog betegeld en mooi gemaakt, de badkamer moet nieuw, de zolder afgemaakt en dan de babykamer natuurlijk! En ondertussen nog sparen voor n andere auto... Dus we hebben de tijd ook wel nodig, maar als we t in ieder geval maar mogen gaan vertellen, nu leef je zo in je eigen wereldje met zn tweeen!

15. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    sammie wat een naaistreek...hebben ze bij mij ook gedaan...ik dacht via marktplaats noppies rompertjes te kopen...nieuwe...maat 62...krijg ik ze binnen zijn ze gekromen tot maatje 44...dus die heeft julian nu al aan....ik koop tegenwoordig niets meer via marktplaats..niemand is daar meer te vertrouwen!

verder..kristel wij dachten ook dat het mooi weer zou blijven maar helaas...

morgen ben ik jarig en dan gaat julian voor het eerst met ons een blokje om....hij doet het super...komt netjes om de 3 uur slaapt goed en drinkt super de borstvoeding! ik ben echt verliefd...en lig dan ook de hele dag in bed naar hem te kijken!

suhe nog even vol houden meis...

16. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Klinkt allemaal heerlijk Lynn! Geniet ervan meid, en een hele fijne dag morgen! Ben je zelf al wel een stukje wezen lopen? Kan best tegenvallen,he dus niet een te groot eind plannen! Haha, lijk je moeder wel..

17. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    @ Sammy.. echt balen zeg! Als je kleertjes wil kopen raad ik ebay aan, dat is erg veilig.. en als het niet goed is kun je het terug sturen!

@ Lynn.. alvast gefelciteerd! Veel plezier morgen!

@ All.. hier sinds weken mijn beste dag gehad! Normaal kunnen eten en lekker naar manlief gekeken hoe hij de tuin weer lente klaar maakte :)
    Nu vanavond belasting aangifte doen.. ben bang dat we aardig wat bij moeten betalen :S wordt dus een spannende avond!

@ Lief! Vandaag mijn twee truitjes van lief! binnen! Echt prachtig!

@ Echo... nog twee nachtjes slapen en dan eindelijke! We hebben om half 11 de afspraak!

18. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Jolyn, maandag de eerste echo! Spannend! En lekker 's ochtends, dan hoef je niet de hele dag te zenuwen thuis!

19. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden, k ga ff mn uiensoep opzetten.. Lief is onderweg van n dag hard werken, dus ff lekker met zn tweetjes op de bank! Iedereen een fijne avond, misschien waai ik nog ff aan... Liefs Lin

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Verkoper wil niks vergoeden, en ook neemt ze het niet terug.

Heb nu MP een ingelicht.

Voor als iemand nog wel op MP koopt, koop niks van Baby Palace uit Zandvoort!

Deel Deze Pagina