@Debby: ik weet helaas hoe f*cked up het is als je zus aan de drugs is. Laat der maar even flink schrikken. Zeg haar dat ze de kleine niet te zien krijgt zolang ze aan de drugs zit, want je wil je kleine niet aan zoiets blootstellen. Ze kan er nu voor kiezen om een goeie tante te zijn of geen tante. Keihard, maar misschien wel de schop die ze nodig heeft. Je mag me ook pb-en erover als je wil praten meis! En het behangetje is leuk, maar vraag me idd af of het niet wat meisjesachtig is. No offence @Sam: wat een naaistreek zeg! Idd marktplaats inlichten. Je krijgt er je geld niet mee terug, maar kan wel ellende voor anderen voorkomen. Was het een geregistreerde verkoper? Echt balen zeg! Was het een speciaal rompertje dan? Of 1 van de prenatal?
Ow ja, en ik heb vandaag mn boeken binnen gekregen Voor mn man het grote papa boek en voor mij het dagboek van mijn zwangerschap van Anne Geddes. Echt superleuk Nou maar hopen dat ik er snel in mag schrijven
@ Dreamer: Thanx meid! Ze is alsnog langs geweest... maar tis een moeilijke situatie. Ik zal het behangetje eens aan Daan laten zien... ik vind t erg mooi maar tis niet echt stoer. Ik kan eindelijk weer op m'n beebiesite, ik had nog Explore 6 en daarom deed ie het niet meer. xxxxxies
@Lynn: alvast gefeliciteerd! maak er een leuke dag van morgen En lekker wandelen met Julian, is wel even fijn om de deur uit te gaan. @Sam: Wat een naaistreek zeg! Ik zou er ook een melding van maken idd, helaas kan je er verder niet veel meer aan doen @Debby: Moeilijk hoor, zo met je zus Ik hoop dat het je op de een of andere manier gaat lukken om tot haar door te dringen, want dit is niet alleen slecht voor haar zelf, maar ook voor de mensen om haar heen! En als t niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks, hoe moeilijk het dan ook is... Sterkte ermee! @All: Slaap lekker allemaal
He allemaal.. wat is het hier rustig geweest vanavond! We hebben belastingaangifte gedaan en me moeten 13 euro betalen! Echt een lachertje! we gingen uit van 300 betalen :-D Iedereen nogmaals een fjn weekend!
In deze vroege morgen wil ik even komen melden dat Romy is bevallen van een prachtige zoon Jairo Sylvan hij weegt 3250 gram en is kerngezond! Romy en man namens ons hartelijk gefeliciteerd!
Jolyn, wat goed zeg! Maar hoe komt het dat jullie moeten betalen? M'n mannetje is alweer de deur uit... Maar het is voor een goed doel houd ik maar voor me. Romy: gefeliciteerd met jullie zoon! Erg mooie naam Jairo... tis dat mijn vriendin haar zoontje al jairo heeft genoemd want anders... Sammie: Wat balen zeg van die pakjes. Echt kl*te om zo genaaid te worden. Wat ben je trouwens vroeg uit de veren? Ik wilde ook vandaag m'n belastingaangifte doen , maar volgens mij kan dat niet omdat Daan mijn toeslagenpartner is. En zijn aangifte zit wat ingewikkelder in elkaar vanwege zijn eigen zaak en dat wordt dan ook door zijn boekhouder gedaan. Ik ga maar eens kijken hoever ik kom. Gaat er nog iemand wat leuks doen vandaag? xxxxxies
romytamara gefeliciteerd...super naam....hebben wij ook op het lijstje gehad als 2e naam maar hij zit al in de familie..dus....
@Romy, gefeliciteerd! @Debby, mooi behang maar idd niet zo stoer. Zou opzich nog wel kunnen hoor. @Sammie, das kl*ten zeg! Wij gaan hier zo naar de kerk. Gister nog druk aant verven geweest maar doordat 't steeds alles moet drogen schiet 't nog niet zo op. Wordt al wel mooier (deur was nl. vage kleur rood en geel, nu licht beige. M'n broertje van 17 is gisteren hier langs geweest, was erg gezellig, had hem ook 3 jr niet gezien. Wat veranderen ze dan zeg! Nou ik ga er weer vandoor
Ik heb geprobeerd m'n belastingaangifte te doen, maar nu staat er dat ik 2000,- moet betalen. Volgens mij klopt dat voor geen meter dus ik laat er nog wel even naar kijken. Morgen even contact opnemen met m'n belasting/hypotheek adviseur.
Romy meis, gefeliciteerd En wat is ie nog licht zeg! Ik hoop dat alles goed is gegaan, laar maar snel wat van je horen meis @Debby: kan goed hoor, bij een eigen zaak is het wel vaker zo dat je moet betalen. Laat het maar goed uitzoeken! Maar wel voor 1 april Wat is het druk voor een zondagmorgen zeg
goeiemorgen @sammie balen van die kleren ik haal het daarom het liefst op @ debby laat idd maar even nakijken @ lynn gefeliciteerd met je verjaardag @ romy gefeliciteerd en nu lekker genieten @ red wat leuk dat je je broertje weer gezien hebt Ik heb gister echt heel vaak de kleine gevoeld reageerde echt goed op mijn gekriebel. Zo leuk kan me er echt uren mee vermaken Straks naar de sportschool en lekker zwemmen en natuurlijk ff in de stoomcabine als die niet te heet staat Wat zijn jullie plannen?
Deze aangifte was puur voor mezelf, omdat Daan zijn aangifte per kwartaal bij de boekhouder wordt gedaan. Maar ik zal wel wat verkeerd hebben gedaan. hihihihi
Debby, als er een minnetje voor staat betekend het dat je dat terugkrijgt Maar als je gewoon werkt en niets speciaals opgeeft als aftrekpost, dan krijg je geen 2000 euro terug en hoef je al helemaal geen 2000 euro te betalen. Dus je zal idd iets fout hebben gedaan Maar als je een toeslagpartner hebt, dan kan je niet alleen voor jezelf invullen he.
nee daarom... ik laat het wel bij die boekhouder doen. Ik heb in het afgelopen jaar een huis gekocht dus als het goed is krijg ik wel wat terug.
@lynn: gefeliciteerd met je verjaardag. @romy: gefelciteerd? volgens mij heb ik alleen gemist dat je een bericht hebt achter gelaten...kan iemand mij ff op de hoogte brengen? @kilo's: ik ben nu twee kilo aangekomen. @sammie: wat een rotstreek zeg... @debby: haha 2000 euro denk niet dat dat klopt nee...wij krijgen nog 600 euro terug ofzo...altijd mooi meegenomen @stephanie; en hebben de kinders goed geslapen gisteravond? @my: vandaag even sunweb bellen want we konden de vakantie niet boeken via internet . hopen dat ze vandaag te bereiken zijn want vind het nu wel lang genoeg geduurd hebben...vakantie is al over zes weken 8) 8) 8) hier schijnt de zon lekker..af en toe gaat tie weg maar ik hoop zo dat hij straks lekker blijft...even lekker het konijnen hok goed schrobben. gister bij mijn zwager en schoonzusje gezellig geweest...mijn zwager komt binnenkort de tuin opknappen bij ons...eerst de schutting en dan moeten wij nog ff tegels uit gaan zoeken dan kunnen we aan de slag... meiden die zwager zijn: hebben jullie ook in de auto eerder last van wagenziekte? ik had er over het algemeen bijna nooit last van maar nu wel..ik probeer zoveel mogelijk zelf te rijden maar zelfs dan kan ik behoorlijk misselijk worden als ik langer als een half uur rijd en dan vooral in de avond...herkend iemand dit? sorry als ik iemand vergeten ben...iemand nog plannen vandaag?
Ja dan kan je een hoop terugkrijgen idd! Wel binnen 2 weken een afspraak maken he, anders krijg je pas wat met november.
Dat heb ik al gezegd tegen Daan inderdaad. Ik vind t ook raar dat hij niet al langs moest komen voor zijn kwartaalopgave... Maar ja. @ Bos: altijd lekker om wat etrug te krijgen! Vooral nu er een kleine op komst is.
ja ik moet zeggen dat wij nog nooit hebben hoeven betalen...we krijgen elk jaar wel wat terug...we zitten ook altijd redelijk laag met onze maandelijkse teruggaven van de hypotheek zodat we niet hoeven terug betalen maar altijd nog wat tegoed hebben... verder heb ik er geen ballen verstand van van de belasting maar ja wat wil je met een accountant in huis...dan ben ik niet degene die dat regelt.