Hoestie hier? Spannend ja dat jullie straks weer kunnen testen? 'k Denk dat ik 't zwanger worden even wat probeer van me af te zetten. 't Komt vast wel een keertje en we klussen wel door @Bos, vervelend zeg dat je daar last van hebt! Ik kan alleen niet lezen tijdens het rijden en achterin zitten is niet altijd prettig. @Debby, 2000 euro zou mooi zijn! 'k Heb geen idee wat wij terug krijgen. Volgende week komt er hier iemand langs om alles voor ons te regelen. 'k Heb net m'n verfwerk even bekeken en volgens mij is 't mooi geworden Morgen maar weer verder, vandaag doen we lekker niks!
Suus, Als je deze ronde zwanger bent, is het misschien verstandig te testen op je Nod, zodat je een vroege echo kan krijgen om te kijken of nu alles wel goed is. Wil je niet pushen of zo maar misschien wel verstandig.
ik krijg zowiezo een vroege echo.. dat heeft de vk al beloofd.. ik weet nog niet.. misschien test ik ook wel op mijn nod.. of anders net de maandag erna.. je kan toch niet op zondag bellen voor een afspraak wil niet negatief testen
Steph... mijn navel komt wanneer ik helemaal ontspannen ben wel al een beetje naar buiten. Nou ja, nog niet naar buiten maar is wel wat dikker. Beetje gekke omschrijving. Sorry!
Hey meiden, het weer laat t nu wel toe om in de tuin te werken, dus ben nu lekker plantjes in de tuin aan t doen, ookal is het koud... @Romy: Jaah, gefeliciteerd! Mooie naam hebben jullie hem gegeven! Doe rustig aan en geniet van je kleine man @Navel ploppen: Je navel plopt wanneer je buik er groot genoeg voor is En verder plopt ie niet bij iedereen, kan er dus niks over zeggen. Bij mij wordt ie nu wel steed ondieper zeg maar. @All: Heb niet zoveel puf om op iedereen te reageren, sorry!
@ lynn, Gefeliciteerd met je verjaardag! vervelend dat je af en toe misselijk bent.. Fijn dat met Julian alles goed gaat! @ bos, je hoeft geen sorry te zeggen over dat jij sensitest hebt aangeraden hoor Ik lees ook hele wisselende ervaringen, dus het had net zo goed gekund dat ik wel een positieve ervaring had. Ik had gevraagd hoe gevoelig die tests zijn. Uiteindelijk hebben ze me zelfs zomaar 3 nieuwe dipsticks gestuurd. Vind ik wel supernetjes want ik had nergens om gevraagd! @ debby, mooie echo meid! Had eerder moeten weten dat je geen buitenhok had... Wij hebben die van ons net verkocht! Anders had je die voor een prikkie over kunnen nemen.. @ suhe, vervelend dat je buik nu toch voor wat last zorgt.. Gelukkig nog een paar weekjes en dan komt de kleine! @ sammie, wat schofterig dat ze gewoon compleet iets anders hebben gestuurd dan wat je had besteld! Kan er gewoon niet bij dat er zulke mensen zijn... @ jolyn, fijn dat je gisteren weer eens een lekkere dag had. Mag er ook tussen zitten! Gelukkig viel jullie belastingaangifte alles mee @ dreamer, hopelijk mag je inderdaad snel in je zwangerschapsdagboek schrijven! Ik gun het je van harte Wat is dat grote pappa boek voor iets? @ romy: gefeliciteerd met jullie zoon! @ kim, wat leuk dat je de kleine zo hebt gevoeld gisteren! Ben je uiteindelijk nog naar Eindhoven geweest? @ sammie & suus, ik duim dat jullie beide positief testen over een aantal dagen! @ all, ik ben nog steeds niet ongi...
mijn navel is al geploft je ziet het zelfs door tshirtjes heen maar mijn navel is nooit naar binnen helemaal geweest dus heb wel een aparte navelmaar sinds 2 weken komt tie er echt al uit @ bos ik ben al wagenziek dus is nu nog erger maar ja veel naar buiten kijken als ik mee rij
Heeft iemand de Kassa zwangerschapstest test gezien op tv gisteravond? Ik vind het typisch dat ze vrouwen hebben gekozen die al heel ver in hun zwangerschap zijn, want die hebben toch lang niet meer zo'n hoog hcg gehalte?
Ja met romed dipstick he. Daar testte het niet-zwangere meisje ook licht posi mee.. Jammer dat ze de goedkope kv-tests niet hebben gedaan, maar die met het plusje.
Hai meiden, Daar ben ik weer eens.. laatste weken zo druk gehad met een aankomende verhuizing, dat ik jullie helemaal vergeten was! Hier gaat alles goed, na 7 dagen overtijd toch ongesteld geworden.. We gaan dus gewoon door naar de volgende ronde. Ik las hier iets over baan verloren en financieel niet lekker zitten (linda) vervelend voor je meis! iK HOOP dat jullie het toch redden en snel weer een inkomstenbron vinden! Ik ga zo eerst maar eens jullie verhalen lezen en mn banner aanpassen.. Mn cyclus banner haal ik verlopig weg omdat ik zelf ook niet meer weet hoe het zit! Groetjes Nikky
@ Nen, pas over 8 a 10 weken maar we moeten nog heel veel dingen regelen voor het appartement.. Vloer, muur alles eigenlijk.. We hebben nieuwe meubels gekocht maar nu moeten we ook nog van die oude troep af! (nouja oude troep... jaar oud... ikea..) Ik zie dat jij 11 dagen overtijd bent... Als testjes gedaan?!
Ja al meerdere tests... Op sensitest dipstick krijg ik lichte streepjes en verder is alles negatief... :S
hey allemaal ik heb niet echt nieuws.. was weer veel te veel terug lezen dus is niet veel blijven hangen .. 30 pagina's praatjes makers .... knufff
@ nEN ben je al bij de huisarts geweest? Of vind die het nog te vroeg om langs te komen?! Bij mij na twee negatesten was het vrij duidelijk dat mn cyclus gewoon verstoord is. Misschien ga ik die Etos pillen slikken. Verder wil ik neit teveel aan de kinderwens denken maar gewoon rustig afwachten Dan voelt mn man ook minder druk!
@ juffie he wat rot hopelijk deze ronde meer geluk @ nen ja ik was nog naar eindhoven geweest maar kon het niet droog houden. Voelde me echt heel rot om daar weer te zijn en dan was het ook nog precies het zelfde vliegtuig die trg kwam vanuit kreta die was dus van nl naar dubai naar kreta gevlogen en toen weer nl. Ik heb net al 2 verhuisdozen ingepakt ben goed bezig nog 2,5 week wordnu wel spannend
Ik zou afgelopen vrijdag daar een urinetest laten doen (dat wilde de ha eerst). Maar ik had me verslapen dus moest opschieten omdat ik anders te laat bij op school zou komen... Ik slik nu ook ongeveer al 2.5 maand teunisbloemolie en sinds 2 weken etos zwanger worden pillen..