Hmm balen dat je je daar toch zo rot voelde kim! Met welk vliegtuig vlogen ze dan? Ik stond echt voor paal toen mijn vriend terugkwam. Nu kan ik er wel om lachen haha. Het zat zo: er kwam een groot defensievliegtuig aan en die zagen we al boven het vliegveld cirkelen. Ik stond al ongeveer 1.5 uur te wachten bij de ramen waarbij je uitkijk hebt op de landingsbaan (met die metalen lamellen buiten voor de ramen). Toen ging dat vliegtuig dus landen. Er werd een ere-boog overheen gespoten. Ik al helemaal huilen, omdat ik dacht dat hij daar in zat. Iedereen helemaal in spanning uitkijken waar de jongens nou bleven... En het duurde maar! Even later landt er een klein Transavia vliegtuig waar de jongens uit stapten! Haha echt stom dus.. De tijd gaat inderdaad hard voor jullie huis! Spannend hoor Wel een rotwerk he om alles in te pakken? Ik vind dat tenminste echt vervelend werk.. Ben blij dat wij hier wel even goed zitten..
@ nikky, ik vind ze wel erg groot. Maar ben gewoon niet zo'n goede pillenslikker. Verder merk ik er eigenlijk vrij weinig van Dus ik kan je niet echt vertellen wat ik ervan vind...
die zijn echt gewoon vies.. wat erg dat ze zoiets opsturen :S Ik heb trouwens een heel goedkopen site gevonden met trouwjurken http://www.number9dresses.nl/page3.php? ... category=0 en dit zijn de bijbehorende prijzen: Nummer 500 kost 260 Nr. 510 kost 290 Nr. 530 kost 315 Nr. 540 kost 270 Nr. 550 kost 280 Nr. 520 kost 315 Echt goedkoop he
@Suus Let op met die goedkope jurken.. Kwaliteit stof is vaak niet goed, je gaat er sneller in zweten of het valt niet mooi.. Of HET SCHEURT tijdens de bruiloft Ik had zelf een jurk in de opruiming leuk geprijsd, goede kwaliteit!
Wij gaan ff met de hond naar een recreatieplas. Kan hij ff lekker zwemmen en spelen Anders zitten we ons alleen maar te vervelen... Tot straks!
Op marktplaats als nieuw volgens haar. Heb al haar advertenties gekeken bleek dat ze continu dezelfde kaartjes gebruikt.
@sammie: ben benieuwd hoe marktplaats erop reageerd.. wat die doet met de melding.. @knaboor: is zo goedkoop omdat iemand dat gewoon thuis bij haar verkoopt.. dus die heeft al die kosten van de winkel niet.. maar ik ga gewoon kijken als het me niet bevalt dan koop ik daar niks he @all: ben trouwens gister in een dure bruidszaak geweest.. heb daar 2 super mooie jurken aangehad kei leuk Heb in totaal ongeveer 15 jurken gepast denk ik..
Hey meiden @Suus: Zijn idd wel hele mooie jurken! Maar de kwaliteit zal idd wat minder zijn.. De kosten zijn niet alleen laag omdat iemand t vanuit huis doet, maar waarschijnlijk ook omdat t synthetische stoffen zijn Als je in een bruidszaak een jurk koopt zijn ze meestal van zijde oid gemaakt en dat is kwalitatief toch echt 100x beter Mijn jurk was 1800 euro.. @All: Ik ben kapot! Ik heb in de achtertuin een stuk gemaakt voor mn kruiden, dus een hele kruidentuin heb ik aangelegd Verder heb ik nog bloembollen in potten gedaan. En de voortuin heb ik helemaal gedaan. Al het onkruid eruit en viooltjes en bloembollen erin gezet. Hopelijk ziet t er straks een beetje leuk uit als t gaat bloeien! Nu even lekker een kop thee drinken en dan heel lang onder de douche staan, mn rug doet echt superpijn
@Debby: mijn navel is op dit moment al een stuk ondieper als hij geweest is... heb altijd een hele diepe navel gehad vingertopje kon er zo in maar nu bij lange na niet meer... @ Kristel: aha bij jou dus ook al @ Lynn: van harte gefeliciteerd meid... @ Kim: Jij ook al een plopnavel hihi... Ik ga even rondneuzen voor een zwangerschapscursus... ben benieuwd... ik ben daar altijd veel te nuchter voor...
hellooww ik ben er weer Zo kris, lekker druk geweest! Nhene, balen dat je ei later is dan je dacht.. Stephanie, gelukkig zijn er veel verschillende soorten cursussen. Misschien zit er wel iets voor je bij!