ik ben net even naar de wibera geweest is baby afprijzingen het hele reclame boekje staat vol. voor 45 euro heb ik dit gekocht: 2 molton zeiltjes 2 moltons hoeslakens dekbed voor ledikant boxkleed 14 spuugdoekjes 6 hydrofyle luiers 4 pakken luierdoekjes oorstokjes 2 badcapes 1 badjas dat was het geloof ik best veel toch over de lijst: @linda sorry als ik je op die manier voorbij ben gelopen maar dacht gewoon asl ik een knoop doorhak dan kan der wat vaart in komen. en er was idd nog 1 zaterdag waar iedereen kon maar alleen ryanne dus niet. ik ga nu gewoon alles bijhouden en dan zien we wel welke dag het beste zou zijn. ik heb nog geen prive berichten DUS DAMES PBEN EN VERTEL FF WANNEER JULLIE WEL EN NIET KUNNEN
meiden die mee willen doen aan de meeting: 8) Stephanie Kim Sammie Linda Agneta Nenna Jolyn Debby Ryanne totaal: 9 __________________________________________________________ Zaterdag 4 april niet: Kim, Stephanie, Ryanne wel: Linda85, agneta, Nenna, Jolyn, Debby, Sammie zondag 5 april niet: Kim wel: ___________________________________________________________ Zaterdag 11 april niet: Kim, Jolyn, Debby, Ryanne wel: Linda85, Agneta, Nenna, Stephanie, Sammie zondag 12 april (pasen) niet: Ryanne, Kim wel: ___________________________________________________________ Zaterdag 18 april niet: Ryanne wel: Linda85, Agneta, Nenna, Jolyn, Debby, kim, Stephanie, Sammie zondag 19 april niet: wel: Kim __________________________________________________________ Zaterdag 25 april niet: Agneta, Ryanne wel: Linda85, Nenna, Jolyn, Debby, Kim, Stephanie, Sammie zondag 26 april niet: wel: Kim ___________________________________________________________ Zaterdag 2 mei niet: Agneta, Debby, Ryanne wel:Linda85, Nenna, Jolyn, Kim, Stephanie, Sammie zondag 3 mei niet: Ryanne wel: Kim ___________________________________________________________ Zaterdag 9 mei niet: Agneta, Nenna, Ryanne wel: Linda85, Jolyn, Debby, Kim, Stephanie, Sammie zondag 10 mei niet: wel: Ryanne, Kim ____________________________________________________________ Zaterdag 16 mei niet: Linda85 wel: Agneta, Nenna, Jolyn, Debby, Kim, Stephanie, Sammie, Ryanne zondag 17 mei niet: wel: Ryanne, Kim _____________________________________________________________ Zaterdag 23 mei niet: Linda85, Debby, Stephanie, Ryanne wel: Agneta, Nenna, Jolyn, Kim, Sammie zondag 24 mei niet: wel: Ryanne, Kim _____________________________________________________________ Zaterdag 30 mei (pinksteren) niet: Linda85, Agneta. Jolyn, Debby, Ryanne wel: Nenna, Kim, Stephanie, Sammie zondag 31 mei (pinksteren) niet: Ryanne wel: Kim _____________________________________________________________ dit is wat ik tot zover heb, stuur mij even een pb als je mee wil met de datums dat je wel en niet kan. lijst met plaatsen aan het strand: Katwijk noordwijk
Romy haar hyves: Onze zoon JAIRO SYLVAN is vannacht 15-3, 3.17uur kerngezond geboren. Hij weegt 3254 gram en is ongeveer 48cm lang. Ik heb er hard voor moeten werken (vrijdag nacht 13/14-3 2.00uur waren mijn vliezen al gebroken) maar het is (lekker chliche) het ongelovelijk waard! Het is een heerlijk tevreden kereltje en het allermooiste: buiten alle verwachtingen zijn we al thuis! @ home, genietend! vandaag, 09:04
Hey allemaal! Wil mij even alvast voor de 25e van april en de 2e van mei afmelden.. we hebben gisteren besloten om lekker een weekje naar Spanje te gaan! Ben verder erg blij.. mijn dag kan niet meer stuk! Zit de hele tijd naar de echo's te kijken! @ Knarboor.. mijn misselijkheid is sinds het weekend weg. Ben dus 4 weken elke dag en de hele dag misselijk geweest. Helaas hielpen die zetpillen bij mij niet.. ik hoop bij jou wel! Maar het gaat echt over!
Sorry meiden kan ff niet op iedereen reageren moet er weer weg van (zaalvoetbal van vriendlief) had verwacht iets eerder klaar te zijn met teruglezen... @ Jolyn: Fijn dat alles goed was @ Kim: PB is naar je verstuurd... Morgen weer naar de VK gewoon controle maar ben benieuwd wat ze gaat zeggen over het feit dat ik nu al vocht vasthou (in mijn enkels).... nou tot morgen meiden... doei doei
@bos als je mee wil met de meeting meot je mij ff een pb sturen met de datums dat je kunt. @jolyn lekker hoor zo op vakantie. ik heb het in de lijst gezet. meiden die mee willen doen aan de meeting: 8) Stephanie Kim Sammie Linda Agneta Nenna Jolyn Debby Ryanne totaal: 9 __________________________________________________________ Zaterdag 4 april niet: Kim, Stephanie, Ryanne wel: Linda85, agneta, Nenna, Jolyn, Debby, Sammie zondag 5 april niet: Kim wel:Stephanie ___________________________________________________________ Zaterdag 11 april niet: Kim, Jolyn, Debby, Ryanne wel: Linda85, Agneta, Nenna, Stephanie, Sammie zondag 12 april (pasen) niet: Ryanne, Kim wel: Stephanie ___________________________________________________________ Zaterdag 18 april niet: Ryanne wel: Linda85, Agneta, Nenna, Jolyn, Debby, kim, Stephanie, Sammie zondag 19 april niet: wel: Kim, Stephanie __________________________________________________________ Zaterdag 25 april niet: Agneta, Ryanne, Jolyn wel: Linda85, Nenna, Debby, Kim, Stephanie, Sammie zondag 26 april niet: wel: Kim, Stephanie ___________________________________________________________ Zaterdag 2 mei niet: Agneta, Debby, Ryanne, Jolyn wel:Linda85, Nenna, Kim, Stephanie, Sammie zondag 3 mei niet: Ryanne wel: Kim, Stephanie ___________________________________________________________ Zaterdag 9 mei niet: Agneta, Nenna, Ryanne wel: Linda85, Jolyn, Debby, Kim, Stephanie, Sammie zondag 10 mei niet: wel: Ryanne, Kim, stephanie ____________________________________________________________ Zaterdag 16 mei niet: Linda85 wel: Agneta, Nenna, Jolyn, Debby, Kim, Stephanie, Sammie, Ryanne zondag 17 mei niet: wel: Ryanne, Kim, Stephanie _____________________________________________________________ Zaterdag 23 mei niet: Linda85, Debby, Stephanie, Ryanne wel: Agneta, Nenna, Jolyn, Kim, Sammie zondag 24 mei niet: wel: Ryanne, Kim, Stephanie _____________________________________________________________ Zaterdag 30 mei (pinksteren) niet: Linda85, Agneta. Jolyn, Debby, Ryanne wel: Nenna, Kim, Stephanie, Sammie zondag 31 mei (pinksteren) niet: Ryanne wel: Kim, Stephanie _____________________________________________________________ dit is wat ik tot zover heb, stuur mij even een pb als je mee wil met de datums dat je wel en niet kan. lijst met plaatsen aan het strand: Katwijk noordwijk
Oh jammer. Ik heb echt vette koppijn al vanaf vanmiddag word er echt gek van Ga zo proberen te slapen, morgen om kwart voor 9 naar de gyn hopelijk krijg ik nog een echo Slaap lekker
Zo 'k heb de bovenverdieping weer schoon en alle was opgevouwen. @Kim, lekker veel zeg voor dat geld! Hebben ze alleen zachte kleurtjes bij de Wibra? 'k Zat ff in de folder op internet te neuzen.
Hey meiden, Ik heb teruggelezen, maar t meeste ging dus over een meeting. Ik zeg het maar vast, ik ga niet mee Vind dat er een beetje te moeilijk gedaan wordt over de mannen. Krijg een beetje het idee omdat van heel veel meiden de man/vriend het niks vindt om mee te gaan anderen hun man of vriend ook maar niet mee mogen nemen. Tja, ik kan er ook niks aan doen dat mijn man wel voor zulk soort dingen in is Verder ben ik eigenlijk ook alweer vergeten wat er gekletst is... Sorry!
bij de wibra is idd allemaal zachte kleuren @kristel het is neit dat mijn vriend er niet voor in is maar het is meer dat we al met meer als 10 meiden zijn die elkaar voor het eerst ontmoeten en het daar in eerste instantie om ging. maar er kan toch nog over gesproken worden wat iedereen wel en niet wil. ik ga nu echt slapen