Tnx voor de complimentjes @Ryanne: Ik wilde m in eerste instantie ook gespiegeld maken, maar dan kon je de ketting niet meer lezen Maar plaats m zo wel even in mn album om te vergelijken @Kim: Als de mannen meegaan dan kom ik wel Ik ga gewoon niet met OV alleen en wil Kimo ook niet als taxi gebruiken, beetje lullig om hem me te laten brengen en dat ie dan weer weg moet als ie net een heel stuk heeft moeten rijden. Zal vanavond eens met hem kijken welke dagen we zouden kunnen
@ ryanne: José ma Sicilia - L'horabaixa (1997) Antoni Tapies - Quatre Cordills (1974) Arman - Guitare Abacale (...) Zit de hele tijd al te googelen maar kan gewoon niks bruikbaars vinden :S
Gespiegelde foto staat erin.. Zie alleen zelf het verschil niet zo goed met dit soort foto's... Heb meerdere foto's van deze week en vorige week (onbewerkt natuurlijk). Plak daar wel even 2 van naast elkaar in dezelfde positie.. Is wat makkelijker vergelijken denk ik
Edit: Heb m in mn album gezet! Ik zie dat mn navel een stuk minder diep is dan vorige week al, gaat snel zeg..
Zo, nu genoeg geluld over mn buik ik wil niet confronterend doen met mn buik.... Wilde alleen even de vergelijking laten zien omdat Ryanne daarom vroeg
Ik ga even wat oude kleren aantrekken en dan in de tuin werken! (gisteren wat leuke planten en boompjes gekocht )
Ik heb ook zin om ons balkonnetje op te leuken. Misschien mag het nu wel van Daan... Anders vraag ik het gewoon voor m'n birthday! hihihi
Hebben jullie een groot balkon debby? Mijn ex waar ik gisteren over vertelde woont trouwens ook in amersfoort Misschien ben ik binnenkort wel in de buurt op kraamvisite
@ kristel je ziet toch wel verschil hoor, begint allemaal minder puntig te worden maar echt rond Wij hebben van t weekend de tuinmeubelen weer neergezet en allemaal 'prulletjes' nu nog bloemen voor in de bloembakken en wat vijverplanten en de zomer kan beginnen.