Wij hebben zaterdag stenen gehaald en schuttingen gekocht. Helaas kwamen ze de verkeerde schuttingen bezorgen. Nu worden vrijdag de goede bezorgd. Keek net op internetbankieren. Hebben ze 2x het abo geld voor de viva afgeschreven :S Lekker dom dus.. Ik ging bellen, blijkt dat het geld voor ene de Bruin uit Amsterdam ook van mijn rekening is afgeschreven! Gelukkig gaan ze dat nu corrigeren. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren...
das vervelend Nen. Dat het er maar snel weer op staat. Ik wil binnenkort een nieuw terras (met zo'n grote grijze natuurstenen) maar moet nog iemand vinden die me dit 'na de tijd' kan leggen. Zaterdag kijken waar we de tegels vandaan halen.
Mensen met groene vingers mogen hier komen werken hoor. Heb 150 m2 tuin en ik haat tuinieren! Maar omdat we hopelijk snel gaan verhuizen heb ik geen zin om geld uit te geven aan betegelen. Dusse, alle groene vingers verzamelen en lekker hier de tuin opfleuren
Ik ben er nog heel even.. heb een druk leventje de laatste tijd veel werken lekker geld verdienen voor de bruiloft .. morgen moet ik ook de hele dag werken.. Lees wel mee.. maar heb steeds geen tijd om te reageren.. Zag het buikje van kristel.. mooi hoor.. Jammer dat 18 april ryanne niet kan.. omdat de rest dan wel allemaal kan..
ja daarom gister had ik 10 minuten gesprekken tot 8 uur.. en was al vanaf half 8 aan het werk was dus helemaal kapot.. vanavond donderdag en vrijdag sporten.. en woensdag en vrijdag hele dagen werken.. en donderdag middag
Blehg, ik had zo'n zin in soep en had nog een blik erwtensoep in de kast staan. Dus die voor de helft opgewarmd met een geroosterd wit broodje erbij. Maar nu ik het op heb, staat et me zo tegen.. :S
dat is raar.. dat je het nu ineens niet zo lekker vind.. :S Sporten gaat goed.. vind het heerlijk.. heb niet het idee dat ik afval.. vanavond gaan we bmi weer eens een keer opmeten elke dinsdag doen we mee met een groepsles.. dat is zo leuk.. ik ben nu weg.. ben naar het werk.. doeg
Ja echt he?! Ik ben ondertussen met schoolwerk bezig, maar vind het maar saai dat het zo rustig is haha. Normaal wordt er wel aardig wat gekletst..
Het is idd rustig geweest hier! Ik heb ipv in de tuin gewerkt maar boven gestofd en gepoetst... Ik voel me nu dus hartstikke smerig (zit onder de stof) en spring gauw onder de douche! Kleine is volgens mij ook wel blij dat ik eindelijk klaar ben, ze is aan t trappelen van blijdschap denk ik Wat gaan jullie eten allemaal? Wij gaan taco's eten; jammie
Hee meiden ik kom ook 's langs. Sorry ben hier de laatste dagen wat minder vaak maar beetje druk. Was vanmorgen laat en moest nog snel beneden schoonmaken. Halverwege kwam m'n vriendin al. Is nu net weg en staat pizza in de oven! Zal zo 's kijken of die klaar is. @Debby, lekker zeg die centjes! @Nen, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! @Kristel, mooi buikje zeg! @Suus, wow druk zeg! Succes he met sporten! 'k zal zo 's kijken of m'n loon binnen is. Waarschijnlijk vanaf maandag hoger contract! Nu m'n mannetje nog aan't werk....
Haiy meiden, Zo mn werkdagje zit er weer op! Ze waren weer schattig vandaag! zo ik ga zo eens lekker een verse pasta maken, goed glas wijn erbij (sorry voor de zwangere meiden), want de pijnstillers werken ff niet meer. Vandaag bij de Hema mooi ondergoed gekocht, hebben ze de bh niet gerekend, tsja daar kwam ik dus in de auto achter.. 13 euro in mijn voordeel! Het is inderdaad rustig geweest hier kon zo terug lezen wat jullie allemaal uitgespookt hebben! Eetse en tot straks!
Grrr... loon is een vieze tegenvaller! In elk geval 175 euro minder dan ik had verwacht, en 275 minder dan gehoopt.