Hey meiden, Ik heb nog niet terug gelezen maar dat doe ik straks. Gister is het weer uit de hand gelopen op mijn werk. Die ene collega waar ik ook zo'n schurfthekel aan heb die past gewoon niet binnen het team. Er valt niet mee samen te werken etc etc. De sfeer op m'n werk is gedaald naar het minpunt. Vanmorgen heb ik me huilend klaar gemaakt om naar t werk te gaan. Ik heb mijn moeder (die was nog wakker ivm nachtdienst) gebeld en om advies gevraagd. Zij zei dat ik gewoon een paar dagen thuis moest blijven en dat ik mijn baas op moet bellen en dat ik in al mijn emotie duidelijk moest maken dat het zo niet langer gaat. Van Daan mocht ik niet eens naar mijn werk. Het is natuurlijk niet goed voor de kleine, die stress.... Ik heb uiteindelijk de auto gepakt en ben toch naar mijn werk gagaan, maar meer omdat ik eens goed met mijn baas wil praten en omdat ik zijn telefoonnummer niet thuis heb. Ben van plan om straks weer naar huis te gaan! De hele boel wordt hier geterroriseerd door één persoon. Ik werk hier al bijna 2 jaar en nog nooit had ik zo'n tegenzin gehad om naar mijn werk te gaan. Als ze haar een vast contract aan gaan bieden, stap ik na mijn zwangerschapsverlof op! Ik verdien hier hartstikke lekker, maar ik kies dan toch voor plezier in mijn werk. Sorry voor mijn ego-bericht! Wanneer ik met mijn baas heb gesproken laat ik weer van me horen. Thuis of op t werk. xxxxxxies
goeiemorgen dames wat een heerlijk weer is het word er helemaal vrolijk van ondanks dat ik vandaag de sloof ben van het huis :d moet strijken wassen stofzuigen en ga zo maar door.... bah maar ja @matta jammer dat je je ei gemist hebt en dat je vriend weg moet voor een paar weken @debby jeetje meid, rot zeg hopelijk gaat het of beter op je werk binnekort of je vind een vele leuke baan na je zwangerschapsverlof meiden die mee willen doen aan de meeting: 8) Stephanie Kim Sammie Linda Agneta Nenna Jolyn Debby Ryanne Suus1987 Gaby Matta totaal: 12 __________________________________________________________ Zaterdag 4 april niet: Kim, Stephanie, Ryanne, Matta wel: Linda85, agneta, Nenna, Jolyn, Debby, Sammie, suus1987, Gaby zondag 5 april niet: Kim, Nenna, Linda, Matta wel:Stephanie, suus1987, Gaby ___________________________________________________________ Zaterdag 11 april niet: Kim, Jolyn, Debby, Ryanne wel: Linda85, Agneta, Nenna, Stephanie, Sammie, suus1987, Gaby, Matta zondag 12 april (pasen) niet: Ryanne, Kim, suus1987, Nenna, Linda, Matta wel: Stephanie, Gaby ___________________________________________________________ Zaterdag 18 april niet: Ryanne wel: Linda85, Agneta, Nenna, Jolyn, Debby, kim, Stephanie, Sammie, suus1987, Gaby, Matta zondag 19 april niet: Nenna, Linda, Matta wel: Kim, Stephanie, suus1987, Gaby __________________________________________________________ Zaterdag 25 april niet: Agneta, Ryanne, Jolyn, suus1987, Gaby wel: Linda85, Nenna, Debby, Kim, Stephanie, Sammie, Matta zondag 26 april niet: suus1987, Nenna, Linda, Matta wel: Kim, Stephanie, Gaby ___________________________________________________________ Zaterdag 2 mei niet: Agneta, Debby, Ryanne, Jolyn wel:Linda85, Nenna, Kim, Stephanie, Sammie, suus1987, Gaby, Matta zondag 3 mei niet: Ryanne, Nenna, Linda, Matta wel: Kim, Stephanie, suus1987, Gaby ___________________________________________________________ Zaterdag 9 mei niet: Agneta, Nenna, Ryanne wel: Linda85, Jolyn, Debby, Kim, Stephanie, Sammie, suus1987, Gaby, Matta zondag 10 mei niet: suus1987, Nenna, Linda, Matta wel: Ryanne, Kim, stephanie, Gaby ____________________________________________________________ Zaterdag 16 mei niet: Linda85, suus1987, Gaby, Matta wel: Agneta, Nenna, Jolyn, Debby, Kim, Stephanie, Sammie, Ryanne, Matta zondag 17 mei niet: suus1987, Gaby, Nenna, Linda, Matta wel: Ryanne, Kim, Stephanie _____________________________________________________________ Zaterdag 23 mei niet: Linda85, Debby, Stephanie, Ryanne, Matta wel: Agneta, Nenna, Jolyn, Kim, Sammie, Gaby zondag 24 mei niet: suus1987, Nenna, Linda wel: Ryanne, Kim, Stephanie, Gaby, Matta _____________________________________________________________ Zaterdag 30 mei (pinksteren) niet: Linda85, Agneta. Jolyn, Debby, Ryanne, suus1987, Matta wel: Nenna, Kim, Stephanie, Sammie, Gaby zondag 31 mei (pinksteren) niet: Ryanne, suus1987, Nenna, Linda, Matta wel: Kim, Stephanie, Gaby _____________________________________________________________ dit is wat ik tot zover heb, stuur mij even een pb als je mee wil met de datums dat je wel en niet kan. meiden die liever niet op zondag willen: Linda, Nenna lijst met plaatsen aan het strand: Katwijk noordwijk
goedemorgen. Wat een nare verhalen komen weer voorbij zeg. @ Ster hoe is het met jou meisje? @ Oma nog maar 2 daagjes nu wordt het echt spannend he @ Matta wat balen meid. Vooral dat je zo lang in je uppie zit. Kom je maar lekker vaak hier langs @ Debby wat een vervelend persoon. Laat je daar neit wegpesten of gek maken. Ben benieuwd naar t gesprek met je baas
Hey ladies, how's life? Hier alles lekker, nog een week totdat we ons kindje zullen gaan zien! @Debby, wat is dat klote zeg, als je met zoveel tegenzin naar je werk gaat! Dat er mensen bestaan die het voor een ander zo kunnen verpesten zonder het zelf door te hebben! Sterkte ermee, hopelijk kun je je baas duidelijk maken hoe je je hierdoor voelt! @Dreamer, vrijdag een spannende dag! Heerlijk dat er nu eindelijk een beetje schot in zal komen! Wat is precies het doel van het gesprek, of is dat nog niet helemaal duidelijk? Hopelijk kunnen jullie al een plan van aanpak maken ofzo.. Dat klinkt wel erg plastisch, maar je begrijpt vast wat k bedoel!
@Debby: wat naar dat je met zo'n enorme tegenzin naar het werk moet en dat door 1 persoon. Ik hoop dat je baas inziet dat zij er echt niet bij past. Kan je anders niet met alle collega's naar je baas stappen? Samen sta je sterker. En ik geef je groot gelijk dat je weggaat als het zo blijft hoor! Je geestelijke gesteldheid is belangrijker dan wat geld! @Linda: we gaan dan de uitslagen bespreken van de onderzoeken (bloedonderzoek en uitgangsecho) En we gaan het donorformulier invullen, dus de uiterlijke kenmerken die de donor moet hebben en eventueel onze wensen. En ik hoop dat we te horen krijgen of we nu echt aangenomen zijn of afgewezen worden. Vreselijk spannend dus! @Matta: balen dat je je ei weer gemist hebt. Lijkt me vreselijk om keer op keer je kans voorbij te zien gaan (ken dat gevoel helaas maar al te goed, al is het hier wel heel anders natuurlijk) Pfff mn hele cyclus is van slag! Ik zit vandaag op dag 20/21 (ongi begon savonds laat, dus twijfelgevalletje) en heb nog geen ei gehad Heb tot nu toe 2 of 3x mn ei op dag 20 gehad en nog nooit later, altijd veel eerder. Zal het door de zenuwen/stress van het gesprek vrijdag komen? Ik stress er helemaal van dat mn ei zo laat is en dat helpt vast ook niet Niet dat mn ei benut zou worden, maar wil wel een regelmatige cyclus hebben natuurlijk! Mehhhh ben zenuwachtig, valt het op @Knarboor: morgen je echo, spannenddddddd
@ dreamer spannend hoor ..kan je zelf ook uit een tja boek kiezen ofzo of doen hun dat met jullie eizen lijstje?
Nee je mag niet zelf kiezen zover ik weet. Sowieso krijg je ook geen foto's te zien van de donoren. Zij kijken in hun bestand of er een donor is die matcht met de uiterlijke kenmerken van mn man en de andere dingen die van belang zijn (cmv wel of niet, bloedgroep, dat soort dingen) En dan krijgen we te horen of er een match is. En zo ja, wanneer we kunnen beginnen (als het goed is)
hey meiden las iets over een tweeling die te vroeg geboren is en overleden daardoor.. Echt erg Moet daar echt niet aan denken Ben zelf eigenlijk ook wel bang dat ons zoiets overkomt, waarom weet ik niet, maar ik ben echt heel erg bang voor vroeggeboorte en dat ze dus geen overlevingskans zou hebben.. Ik denk dat ik dat heb omdat ik het heel veel tegenkom hier op het forum @Dreamer: SPANNEND! Nog 2 daagjes Ben echt benieuwd naar wat ze allemaal gaan doen vrijdag! Het kan trouwens wel dat je cyclus van slag is door de zenuwen. Hopelijk is ie snel weer op orde. @All: Ik word echt met de dag meer "depri".. Ik krijg echt steeds meer striae Niet waar je het zou verwachten, op mn buik, maar op mn benen en mn kont Ik word er echt helemaal gek van. Normaal krijg je striae als je dus in korte tijd snel groeit of dik wordt, maar mn benen en kont zijn helemaal niet dikker aan t worden! En t zit ook echt bij mn knieholtes, boven mn knieholtes.. Ik snap er geen reet meer van en vind het echt helemaal niet leuk Hoe kan dit nou?! Ik durf straks echt niet meer in een rok of korte broek ofzo te lopen... Sorry voor mn geklaag, maar ik heb net weer heel veel dunne lijntjes ontdekt (rode) en voel me gewoon KUT nu..
Kristel, Ook ik heb hele erge striae, door medicatie, en ja als je zwanger ben kan het door de hormonen komen. Ik heb het van mijn enkels tot mijn lies, hele bomen. Op mijn buik niks. Op mijn borsten kleine streepjes en ook op mijn bovenarmen wat streepjes. Snap hoe je je voelt, als ik in mijn bikini loop heb ik het idee door iedereen aangekeken te worden. Het enige wat nu kan helpen is goed insmeren, zodat je huid niet al te droog is.
Hoe gaat het met de rest? Hier een beetje down, temp was gezakt en heb meteen het idee dat het weer niet raak is... ook omdat ik sinds zondag ongi pijnen heb...:sad:.
Hou je vocht vast Kristel? Daardoor kan het ook komen namelijk. En is het echt straie of kunnen het ook spataderen zijn? Knieholtes zijn meer plekken voor spataderen namelijk. Straie wordt gelukkig met de tijd lichter waardoor je ze bijna niet meer ziet. Spataderen blijven donker.
@Sammie: Door de hormonen? Pfff, alsof die niet al genoeg te doen hebben Nee, streepjes veroorzaken kan er ook nog wel bij Zijn ze bij jou niet al huidskleurig geworden dan? Ik zal me straks ook vet aangekeken voelen als ik met een rok of korte broek oid over straat loop.. (als ik dat nog durf dan ) @Dreamer: Nee, ik hou geen vocht vast, dus dat is het niet... En het is echt striae, ik snap ook niet wat die dingen in mn knieholtes zoeken maar t zit er ook boven en onder mn kont zeg maar.. Dus zeg maar de achterkant van mn bovenbenen. Vind het maar raar hoor, t lijkt echt met de dag erger te worden.. En ik smeer elke avond alles in (of nja, Kimo doet dat )
Kristel, Nee die van mij zijn na jaren nog steeds dezelfde kleur. Zal even een foto maken, maar niet schrikken.
@ kriss ik heb ook die dingen op me benen en billen en rug en tieten maa rik heb toch echt geen dikke buik gehad.. je moet niet depri worden om die dingen je krijgt wat je wilde je krijgt je baby en dat is toch wel een paar strepen waard? neem die dingen voor lief ipv jezelf ongelukkig te maken meid weet is makkelijk gezegt maar anders ga je eraan onderdoor en je baby voelt jou verdriet tenminste daar geloof ik in succes meid
* Heb weer de foto weg gehaald * Een zijkant van me been. En net wat Nhene zegt, je doet het voor iets heeeel moois.
@Sammie: Ik had er vorig jaar in de zomer ook een paar kleintjes gekregen op mn benen. Daar smeerde ik toen elke dag een speciale creme van Biodermal op en met 2 weken was de kleur al bijna weg. Ik kan die creme nergens meer vinden (ze maken het wel nog want t staat wel nog op hun website) maar misschien verkopen ze t bij jou in de buurt nog ergens? Je zou t eens kunnen proberen... Ik heb nu Bio-oil bijv, maar dat werkt dus echt voor geen meter.. @Nhene: Ik weet dat het eigenlijk niet zo erg is, we krijgen er immers een kindje voor terug. Maar ik schrik er gewoon van dat ik ineens onder zit.. Voel me hierdoor gewoon alsof ik al 60 ben ofzo ipv een jonge meid van 22 Voel me er lelijk en niet aantrekkelijk door en schaam me dan een beetje tegenover Kimo, ookal vindt hij het helemaal niet erg; ja voor mij vindt ie het erg omdat ik ermee zit, maar hem kan het niet zoveel schelen..
Tuurlijk krijgt ze er iets moois voor terug, maar dat neemt niet weg dat het gewoon kaa uuh thee is dat ze straie krijgt op allerlei plekken. Ik zou er ook van balen als ik het zou krijgen hoor, ook al zou ik dan zwanger zijn en krijgen wat ik wil. Beweeg je nog genoeg Kristel? Omdat het eigenlijk alleen op je billen/benen zit vraag ik me af of het iets te maken heeft met een slechte doorbloeding. Dat je teveel zit en te weinig beweegt. Het zit op zulke vreemde plaatsen bij je namelijk.