@Sammie: Het ligt misschien aan mij, maar ik zag niet echt kleur erin? Witte streepjes waren het? Pfft, ik moet me ook gewoon niet zo druk maken, schrok er alleen heel erg van net. Heb me haar namelijk geverfd en ging dus net douchen om t uit te spoelen, en toen zag ik ineens bij t afdrogen in de spiegel dat ik er in 1 dag tijd weer heel veel bij gekregen had. Werd er even panisch van Las net trouwens op een site dat het dus door de hormonen komt tijdens de zwangerschap (als het dus niet komt door dikker worden) en dat ze dan gaan zitten op de plekken waar t meeste vet zit. Ja dat is bij de meeste vrouwen (bij mij wel iig) op de bovenbenen en billen..
Kristel: -pubers en adolescenten * dijen, billen, borsten adolescenten: Als beginnend rond 13 jaar en het duurt tot ongeveer 24 jaar
Nouja, ben weer wat minder panisch nu Schrok er gewoon even van. Ik hopo dat ik gauw die creme nog eens ergens kan vinden en anders heb ik echt pech gehad. Ik ben niet van plan om 100 soorten smeerseltjes uit te gaan proberen, is alleen maar zonde van mn geld. Ik ga even mn haar weer verder doen (had t net bruin geverfd en ga nu wat highlights erin maken). Sorry voor mn gezeur...
@dreamer ik hoop dat jullie snel kunnen beginnen dat zou echt heel fijn zijn @kristel dat is minder zo vroeg al en op zulke rare plekken :s echt vreemd hoe heet dat spul ookal weer voor littekens dat gebruikte ik na mijn hartoperatie en krijg je in de apotheek dat is een creme oh ja biodermal. misschien krijg je eht nu ook wel gewoon bij de etos ofzow en het is wel goed voor het herstel van je huid. ik heb wild vlees dus dat betekend lelijke littekens. ik ehb een ritssleuting van 20 centimeter tussen mijn borsten en die is ook niet mooi maar ja moet er mee leven heb vorig jaar wat laserbehandelingen gehad daardoor is het nu wat lichter. maar als ik jouw was zou ik die creme is uitproberen. ik ben flink actief heb gestreken was opgehangen in de tuin gestofzuigd en nog wat dingen ik ben nu wat telefoontjes aan het plegen. kan iemand mij trouwens zeggen welke internet/tv maatschppij ik absoluut niet moet nemen en wie heeft upc voor zijn tv?
@Debby, vervelend zeg! Al gesprek gehad met je baas? @Knarboor en Linda, komt nu echt dichtbij! @Kristel, kan me voorstellen dat je daar erg mee zit! Zou ik ook hebben hoor! 'k Heb m'n haar eraf.... moet er heel erg aan wennen! Maar had geen keus, viel erg uit en was van onderen super dun. Groeit wel weer aan
@ryanne ik heb trouwens bericht gehad van die yoga vrouw en 30 maart ga ik ook de zelfde les als jij gaat geloof ik. ben benieuwd
hey red leuk joh ik heb vorig jaar een boblijn laten knippen toen had i ker echt 20 cm af gehaald was best mooi maar nu ehb ik weer lang haar en moet ik het ook weer is laten knippen en moet het ook echt hoognodig verfen wil het donkerbruin weer hebben
hallo, Ik kom ook weer even kijken....onze julian ligt heerlijk te pitten....dus even tijd voor het forum lees dat kristel last heeft van strea....ik ook hoor...ook in mijn knieholtes buik dijen....en vroeger op mijn benen en billen alleen die zie je amper nog....dus komt vast goed....en die buik van mij ziet er echt niet uit.....maar geloof me het intreseert me NU geen flikker maar misschien in de zomer...maa goed ik ga die crems ook allemaal proberen....
@Dreamer, wat is cmv wel of niet? Als alles zo snel zou gaan als je zou willen, binnen nu en hoe lang zou je dan al met de KID kunnen beginnen? (vind inseminatie zo'n rotwoord!) @Kristel, wat heb je een supermooie buik! Ben jaloers!
@Lynn, gaat alles nog steeds zo lekker daar? Hoe voel je je zelf en hoe was je eerste wandeling? T is nu ook heerlijk weer! Hebben jullie t erg druk met kraamvisite, of is de ergste drukte al over? Is je lief aan t werk, of zijn jullie lekker met zn drietjes thuis? Zo, veel vragen, maar ben benieuwd!
haha...ik zal ze even beantwoorden! over de kaamvisite...die moeten allemaal nog komen....erg he...we houden iedereen af....hebben niet zo'n zin....laat ons eerst maar zelf genieten met mij gaat het goed...was aan het begin van de week erg bang dat ik paniekaanvallen terug zouden komen...dus mijn moeder is er als mijn man gaat werken....maar die heb ik nu ook naar huis gestuurd want het gaat goed en ik moet het toch leren..... de eerste wandeling was ook lekker...heb er gisteren ook eentje gemaakt en morgen ga ik met man weer wandelen julian doet het goed...de nachten moet hij zijn ritme nog vinden...hij is vannacht 2x geweest en wij willen proberen om alles op te schuiven dat het maar 1x is...geloof me dat scheelt voor je nachtrust....dus om 11uur s avonds 3 uur en dan weer om 7 uur....maar dat kan niet in een nacht...
kristel als je tijd hebt moet je oprah kijken...er is een land waa mannen stea geweldig vinden...misschien moeten we daar na toe emigeren hahaha
@Kim, wij hebben UPC en geen problemen. Betalen voor internet, digitale tv en vaste telefoon rond de 60 euro. Bevalt ons prima. Kunnen ook opnemen, op pauze zetten, terugspoelen enzo, ideaal! Hebben jullie tips om m'n mannetje over te halen? Er is een vacature bij matras direct, heeft randstad voor 'm. Alleen hij twijfelt of dat wel wat voor m is en of hij zich daar niet verveelt. Hij heeft nl. 5 jr op een benzinepomp gezeten en was daar zo spuugzat van. Maar 'k vind m er prima geschikt voor, hij is erg sociaal en volgens mij ook wel commercieel ingesteld. Hij heeft ook een tijdje een opleiding detailhandel willen volgen maar is toen in de productie terecht gekomen en wil dat nu weer. Maar lijkt me dat hij er prima toekomstmogelijkheden kan hebben en je kunt beter vanuit een baan solliciteren naar wat anders dan dat je zonder werk zit. Hij moet nl. echt deze maand aan't werk. Zucht....
Als alles zo snel zou gaan als we willen was ik nu al bevallen Maar als alles goed gaat hopen we in november te starten. Je kan IUI zeggen als je inseminatie niet wil gebruiken Want we gaan IUI-D doen. CMV is een ziekte die 70% van de bevolking heeft gehad. Daar word je op getest. Als ik het niet heb gehad, dan zoeken ze een donor die het ook niet heeft gehad. Want als de donor het wel heeft gehad en ik niet, dan kan dat voor miskramen zorgen. Maar het duurt nog wel even voordat ik die uitslag krijg, want dat onderzoek duurt ongeveer 3 maanden. @Lynn: wat super dat je geen pa hebt gehad zeg Geniet maar lekker van jullie mannetje
@Lynn, fijn dat alles zo goed gaat! 'k Zou er ook even lekker van genieten! Hoest met je buikwond, nog veel last van?
Heb m'n loonstrook binnen en er klopt geen bal van. Collega zegt dat het de loonstrook van de vorige periode is maar snap niet waarom ik dit loon dan heb gekregen.