Spiritus gevonden. Maar er is niks afgekomen! Wasbenzine niet gevonden, maar zal straks even aan mn man vragen of hij zoiets in de schuur heeft. Hoop toch dat het eraf komt, wil niet op gesprek zo
Of terpentine... 'k Zou idd loon krijgen van periode 2, maar m'n loonstrookje klopte niet. Periode 1 hebben we een voorschot gekregen, 100 euro minder dan m'n loon wat ik gisteren kreeg. Nu blijkt m'n loonstrook van periode 2, die van periode 1 te zijn. Dan kloppen de uren ook enzo. Dus betekend dat ik nu nog 200-300 euro krijg wat ik extra heb gewerkt enzo deze periode. Even afwachten wanneer ze dat gaan verrekenen. Collega had 20 min. aan de telefoon gehangen en 6 verschillende mensen gesproken voor ze dit wist te vertellen dus ik wacht nog wel even af Heb vanaf maandag groter contract! Vergeleken met m'n minimale uren 34 uur extra per 4 wk! @Sterretje, mooi buikje! Wat leuk dat anderen 't ook beginnen te zien! @Kristel, super zeg dat alles goed en ze nog steeds een meisje is Ben benieuwd naar je haar @Kim, wij kunnen hier alleen maar UPC... raar verdeeld, jammer dat jullie dat niet kunnen. 'k Hoor over ziggo weinig positiefs dus dat zou 'k je denk ik niet aanraden. M'n man slaapt er even een nachtje over... hij heeft 't plafond vandaag gesaust. Stukje bij beetje wordt 't wel wat. Ik moet om 21.00u al op wacht ipv 0.00u. Ga lekker vroeg op bed en hopen dat ze vannacht niet bellen. Ben erg moe.
'k Kan hier niet op de site komen Sinds gisteren al niet, alleen via google als ik 'jong en zwanger willen' worden in type.
@Knarboor, veel plezier vanavond! Ik wil ook weer een keer... Ben naar ROOD geweest. Succes morgen! Ben erg benieuwd of 't er nu 1 of 2 zijn!
Hai meiden, Spannend Knarboor, laat je het ons morgen weten? ik ga offline, ik ga zo ff naar mn schoonmoeder, bakkie doen! Tot snel dames!
@ kristel wat goed om te horen en leuk dat ze zo sterk is hihi @ red hmm vreemd ga nog maar verder kijken @ dreamer idd terpetine daar moet het zeker mee lukken
@ Knarboor: je zal dit morgenochtend pas lezen, maar veel plezier bij de echo, dat je maar 2 mooie hartjes mag zien kloppen @ Sterretje: ja buikje gaat komen hoor , lijkt voor mij alweer zo lang geleden dat het begon @ Zwangere dames, zijn jullie niet bang met verven van jullie haar, dat schijnt ook helemaal niet goed te zijn... @ Kristel: Fijn dat je nu de bevestiging hebt dat alles goed is... ze is wel al flink eigenwijs hé...je moest al voor de2e keer terug en dan ligt ze nog niet echt goed @ Kim: wij hebben Alice en ik ben er zeer tevreden over, heb internet en telefonie en betaal 29.95 euro per maand, moet alleen bijbetalen als ik naar 0900 en 06 nrs heb gebeld... Pfff het is echt een chaos bij ons op het werk... collegaatje is sinds deze week met zwangerschapsverlof en wij moeten het gewoon met 1 assistente minder op zien te knappen, terwijl we nu in een praktijk zitten die 5x zo groot is... ik ben echt doodmoe als ik thuis kom en er komt niks meer uit mijn handen... kan wel janken van vermoeidheid... mijn baas is niet van plan om iemand extra aan te nemen... helaas ben ik bang dat ik het allemaal niet ga trekken... loop nu al op mijn tandvlees omdat ik alles wil regelen (nee dat kan ik niet laten, zo ben ik helaas ) moet natuurlijk ook wel een beetje op mijn gezondheid en die van onze kleine letten maar dat is gewoon onmogelijk op deze manier... wat zouden jullie doen in zo;n situatie?
Ik denk dat je 't bespreekbaar moet maken met je baas. Straks zit jij ziek thuis en dan heeft hij ook niks aan je. En zo gaat het niet toch? Wij hoeven ook alleen 06 en 0900 nummers te betalen. Bij ons zit de kabel en digitale tv er ook bij in.
@ Kristel.. fijn dat alles goed is met jullie meid en grappig dat ze stompt ipv schoppen @ Steph.. let een beetje op jezelf en de kleine! @ All.. hier dood moe! echt geen zin meer ff in niks! Vandaag ff snel naar de Wibra geweest..ff hydrofiel luiers en washandjes gekocht en molton hoeslakens en matrasberschermers en een badcape! Vet goedkoop daar en prima kwaliteit! Wilde ooik even zeggen dat ik hier niet zo heel vaak meer ben te vinden en dat komt vooral door de moeheid! Sorry!
@ Red: Waarschijnlijk gaat hij dan zeggen dat ik me niet zo druk moet maken, of dat mijn collega;s het allemaal maar op moeten knappen dan... maar die gaan het mij weer kwalijk nemen en ik wil geen scheve gezichten... hij vind ook dat we dan maar na werktijd even moeten blijven om het af te maken als er overdag krap tijd voor is... maar ik ben niet van plan om nog langer te blijven... begin om 08.15 uur en ben dikwijls pas om 18,15 uur weg... Owja wil nog ff klagen over de ETOS... krijg van de week die brief binnen dat ik de zwangerkadoos op mag halen, dus ik vrijdag meteen even langs krijg ik te horen dat ze op zijn en dat ze dinsdag weer binnen komen... vriendlief is vandaag geweest en dozen zijn WEER op... komen dinsdag weer binnen *zucht*
ik wil vrijdag als ik energie heb ook even naar de wibra... heb het foldertje bekeken en kan daar nog wel het een en ander van gebruiken @ Jolijn: Ik moet idd aan mezelf en de beeb denken, dat zeggen een aantal collega's ook maar ondertussen doen ze er niks aan om mij te ontlasten, en dat kan ik ze niet kwalijk nemen want ze weten/kunnen het gewoon niet...
@ Jolyn waar is je mooie banner? @ kim wij hebben Ziggo (tv telefoon en internet) en nooit problemen gehad (tot nu toe) @ ster wat leuk dat je buik begint te groeien @ knarboor ben te laat maar have fun vanavond en op naar een mooie echo morgen @ red wat een gedoe. Slaap lekker en nu maar hopen dat niemand belt. @ all Ik kan toch 18 april. Vriend heeft exame in apeldoorn deze dag dus voordat hij thuis is zal ie wel geen zin hebben in een feestje. Houden dit nu het weekend ervoor.
@ haren verven dat is niet schadelijk. Vroeger zat er veel waterstofperoxide en andere zooi in de verf maar dat is tegenwoordig niet meer. Wel is het natuurlijk niet verstandig om elke twee weken je haar te verven (maar wie doet dat ) maar eens in de 6 weken ofzo kan echt geen kwaad
@Dreamer: De verf er al afgekregen? @Stephanie: Haar verven mag gewoon tijdens de zwangerschap hoor, kan helemaal geen kwaad. Je moet t alleen in een goed ventilerende ruimte doen, maar dat moet je ook als je niet zwanger bent. Ik zou trouwens idd maar eens met je baas gaan praten, want dit is niks zo! En je moet echt aan je gezondheid denken en natuurlijk helemaal aan die van je kleine! @Red: Fijn dat je dus toch nog geld krijgt! Je had namelijk ook meer geld verwacht toch? @Jolyn: Als je moe bent moet je er gewoon aan toegeven hoor, lekker op de bank gaan liggen zometeen @All: Kimo was doodmoe dus heeft tot 19.00 uur liggen slapen op de bank, we gaan dus ook pas zo eten.. Heb echt honger! We gaan trouwens zweedse balletjes eten (die van de Ikea) met frietjes en sla
smakelijk Kristel Hier staat een cake in de oven. Make up is eraf en pyamabroek aan en ga nu lekker op de bank hangen. Fijne avond
Oehh Kristel Zweedse balletjes van de ikea Yammiej... okee.. fijn dat jullie allemaal zeggen dat het dus geen kwaad (meer) kan om je haar te verven... mijn haar was lichtblond en had al een flinke uitgroei voor ik zwanger werd en wil het eigenlijk weer gewoon een egale kleur hebben, niet meer lichtblond voorlopig , is mij teveel werk hihi...
@Kristel, klopt! 'k Had ook meer loon verwacht dus blijkt dat ik 't goed had 'k Ga er vandoor! Lekker tv kijken en vroeg op bed. Hoop echt dat ik er vannacht niet uit hoef, ff geen puf voor.