Ik hoop het niet dat het nu al tekentijd is.. ons hondje had er vorige zomer een keer 5.! Ik heb nog NOOIT pannenkoeken sochtends op haha.. grappig dat dat zo verschild per persoon.. Weet je wel welke pannenkoeken lekker zijn... van de aldi.. dan heb je zo'n grotere doos met een aantal zakjes erin. die zijn zooooo lekker Trouwens een pannenkoekenhuis ga je toch ook savonds pas eten of zijn die bij jullie sochtends al open Ik hoop ook niet dat ik ongi word.. maar ben toch een beetje bang dat dat wel gaat gebeuren.. Wacht rustig af.. bij mij is het meestal zo dat de eerste dag heel weinig is en dat het dan de 2de dag echt doorzet.. ik zal morgen wel zien.. moet dan toch de hele dag werken
Voor mij is het ook eigenlijk al middag, voordat de pannenkoeken klaar zijn is het 12.00uur! Lekker hoor!
leuk foto's maken waarvan Ik werk regelmatig op verschillende kdo's he.. nou was er een collega van 1 van de kdo's die onvruchtbaar was. Nou had ze samen met haar vriend besloten dat ze een kindje wilden adopteren. Ze zouden in september gaan trouwen en dan in januari zou het kindje naar nederland komen.. nou hoorde is gister van iemand dat haar vriend bij haar is weg gegaan :S echt zielig voor haar
We hadden altijd Frontline maar dat is vrij duur en hielp vorig jaar slecht. 'k Heb 'm nu maar z'n jasje aangetrokken zodat hij zich niet verder open krabt. Zal 'm straks onder de douche stoppen. Manlief is aan't sauzen, dus de irritaties vliegen hier weer hoog op! maar goed dat we niet altijd klussen, niet zo bevorderlijke voor onze relatie. Ik lus ook wel 's morgens pannenkoeken! Wij bakken ze altijd 's middags of s avonds en als er nog 's 1 over is, neem ik ze ook wel als ontbijt, gewoon koud.
@ suus dat is echt sneu, waarom moesten hun eenbkindje adopteren? Ik heb toch maar eieren gehaald dus ben nu een pannekoek met poedersuiker aan het eten mmmm
ik had trouwens 2 jaar geleden zelf een teek en dat was hier over de grens in belgie dus kreeg meteen een antibiotica kuur van een week omdat ik hartpatient ben en in belgie vaak nog de teken de ziekte van lymm hebben ( weet niet hoe je het schrijft) En de hond had er een keereenyje die was van zelf los gegaan en toen was iemand erop gaan staan, was echt een grote bloedvlek yakk
Vind die teken zo'n vieze teken.. Die moesten adopteren omdat zij onvruchtbaar was.. en ze hadden geen zin in het ziekenhuis gebeuren.. dus hebben verder ook niet echt geprobeerd ofzo.. Ken haar niet zo heel erg goed.. En smaakt de pannenkoek ik lust ze zowiezo niet koud dus tja misschien ben ik wel een beetje raar
Goeiemorgen meiden! Heb even snel bijgelezen, maar dit keer geen kladblok ernaast gehouden.. Ben benieuwd naar de echo van knarboor! Hier verder nog niet ongi. Heb nu al vanaf ongeveer vrijdag erg veel last van mijn bm. Het wordt eigenlijk met de dag vervelender.. Vanmorgen toen ik wakker werd had ik ook echt buikpijn onderin, maar ik vraag me af of dat nu mijn bm of mijn darmen waren... Het was niet echt ongi pijn. Zit te twijfelen of ik anders de gyn zal bellen om een echo te vragen. De ha kan toch niks voor mij betekenen. Die kan alleen een urinetest doen en evt inwendig onderzoek.. Heb zelf vanmorgen nog een urinetest gedaan, maar daar was ook niks op te zien (geen knalstreep)... Pff k word gek! Wat zouden jullie doen? Afwachten of de gyn bellen?
ik kom ff mijn mannetje laten zien WEER...ik lees zo bij... ik had iniedergeval al wel gelezen dat debby wat gezeik op haar werk heeft...das echt niet fijn meis...hopelijk word het goed opgelost...
@nen: ik zou gewoon bellen.. je kan altijd bellen.. baad het niet dan schaad het niet... @lynn: wat een mooi kereltje! echt prachtig! @all: zullen we nu anders maar gewoon de knoop doorhakken en 18 april het uitstapje doen.. denk dat er anders daalijk weer niks van komt
oh op die manier. maar wel sneu als je toekomst zo in je handen ligt en in een keer is alles weg op het andere forum was een meid die was zwanger geworden en zit nu ook in der 18e week en haar vriend heeft het nu ps tegen zijn ouders gezegd (was een ongeluk) en bleek dat hij ook nog eens vreemd ging met meerdere en eigenlijk een 2de vriendin had, vind dat zo sneu. nu moet ze gaan nadenken over alimentatie bezoekrecht etc etc.. pff moet je toch niet aan denken. pannekoek was niet zo super waren iets te dik en dan zijn ze neit zo super vind ik. @debby leuke spulletjes allemaal hoor. ik moet eigenlijk ook nog foto's maken van alle spullen die we hebben gekocht en gekregen maar heb heel veel in een doos gestopt voor de verhuizing. @lynn leuke foto wat een snoepje
Hey meiden! Om te beginnen; ik moest van Kimo zeggen dat jullie niet meer over eten mogen praten! Waarom? Omdat ik nu óók zin heb in pannekoeken (en zo gaat t heel vaak) @Debby: Wat een vreemd gesprek met je baas zeg Ik zou zo even niet weten hoe en wat. Ik hoop iig dat er snel een oplossing komt, want zoals t nu gaat gaat t gewoon niet! @Red: Als je last hebt van vlooien is het het beste om gewoon consequent elke 4 weken zo'n pipetje in de ne kvan de hond te druppelen. Óók als hij/zij er geen last van heeft op een bepaald moment, gewoon door blijven druppelen. Dat werkt het beste @De rest: Sorry wie ik vergeten ben! Heb heel slecht geslapen vannacht en heb hoofdpijn