ik vind het ook prima, tot nu toe kan iedereen maar weet neit wie zich nog meer wil aanmelden ervoor @nen ik zou gewoon ff de gyn bellen dit is ook niks zo in onzekerheid en misschien is er wel wat anders, wil je neit bang maken maar voor de zekerheid kun je maar beter even bellen. @kristel kunnen kimo en jij 18 april? @knarboor wil jij mee met de meeting zo ja kan je 18 april ? en even voor iedereen wie neemt wel zijn partner mee? mijn vriend gaf giser al aan dat hij best mee wou als er meerdere mannen mee gaan
mijn ventje wil niet mee.. en hij kan dan ook niet zit dan in schotland.. ik verwacht ook niet dat joey van gaby mee wil haha Pascal zei.. misschien wil ik een 2de keer wel mee.. hij vond dat ik jullie eerst zonder hem moest ontmoeten
@Suus: kan innestelingsbloed zijn! Spannend, ik duim voor je @Sam: ook voor jou duim ik! @Suhe: in Belgiƫ werken ze met anoniem zaad, dan kan ons kindje later dus nooit zijn of haar biologische vader opzoeken. Ik vind niet dat wij voor hem of haar mogen beslissen dat hij/zij zijn/haar biologische vader nooit kan leren kennen. En verder zijn er in heel NL maar iets van 5 instellingen die met KID werken en van die 5 is het MCK degene met de kortste wachtlijst. Er zit dus echt niets anders op dan wachten, wachten en nog eens wachten. @Vlooien: ehh ik heb altijd een wit met blauw spuitflesje, zal zo even kijken hoe het heet. Heb ook wel is van die druppels gehad, die megadure, maar die werken niet. Wij sprayen altijd ter voorkoming en meneer heeft eigenlijk nooit vlooien *even afkloppen* En dat terwijl die altijd in de bosjes rondbanjerd. @suus: dan gaat hij dus na ruim 7 jaar bij haar weg? Beter voor dan na de bruiloft natuurlijk, maar het blijft verrot! @Debby: vraag me af of dit van je vrije dagen afgaat, in de zin van onbetaald verlof... Zou dat toch even navragen voordat je onbetaald thuis zit! @Pannekoeken: jammieeeee. Het is eigenlijk een toetje En daarmee dus avondeten, geen ontbijt Maar wanneer je het ook eet, het blijft smullennn
Heb net even overlegd (Kimo werkt thuis vandaag) en wij kunnen de 18e wel. Maar t is wel onder voorbehoud hoor, er kan altijd iets tussen komen of dat ik me niet goed voel, ik vind het altijd heel moeilijk om dingen vooruit te plannen omdat ik vantevoren nooit weet hoe ik me voel..
meiden die mee willen doen aan de meeting: 8) Stephanie Kim met partner Sammie met partner Linda Agneta Nenna Jolyn Debby Ryanne Suus1987 zonder partner Gaby Matta Kristel met partner totaal: 13 mannen: 3 __________________________________________________________ Zaterdag 4 april niet: Kim, Stephanie, Ryanne, Matta wel: Linda85, agneta, Nenna, Jolyn, Debby, Sammie, suus1987, Gaby zondag 5 april niet: Kim, Nenna, Linda, Matta wel:Stephanie, suus1987, Gaby ___________________________________________________________ Zaterdag 11 april niet: Kim, Jolyn, Debby, Ryanne wel: Linda85, Agneta, Nenna, Stephanie, Sammie, suus1987, Gaby, Matta zondag 12 april (pasen) niet: Ryanne, Kim, suus1987, Nenna, Linda, Matta wel: Stephanie, Gaby ___________________________________________________________ Zaterdag 18 april niet: wel: Linda85, Agneta, Nenna, Jolyn, Debby, kim, Stephanie, Sammie, suus1987, Gaby, Matta, Ryanne, Kristel zondag 19 april niet: Nenna, Linda, Matta wel: Kim, Stephanie, suus1987, Gaby __________________________________________________________ Zaterdag 25 april niet: Agneta, Ryanne, Jolyn, suus1987, Gaby wel: Linda85, Nenna, Debby, Kim, Stephanie, Sammie, Matta zondag 26 april niet: suus1987, Nenna, Linda, Matta wel: Kim, Stephanie, Gaby ___________________________________________________________ Zaterdag 2 mei niet: Agneta, Debby, Ryanne, Jolyn wel:Linda85, Nenna, Kim, Stephanie, Sammie, suus1987, Gaby, Matta zondag 3 mei niet: Ryanne, Nenna, Linda, Matta wel: Kim, Stephanie, suus1987, Gaby ___________________________________________________________ Zaterdag 9 mei niet: Agneta, Nenna, Ryanne wel: Linda85, Jolyn, Debby, Kim, Stephanie, Sammie, suus1987, Gaby, Matta zondag 10 mei niet: suus1987, Nenna, Linda, Matta wel: Ryanne, Kim, stephanie, Gaby ____________________________________________________________ Zaterdag 16 mei niet: Linda85, suus1987, Gaby, Matta wel: Agneta, Nenna, Jolyn, Debby, Kim, Stephanie, Sammie, Ryanne, Matta zondag 17 mei niet: suus1987, Gaby, Nenna, Linda, Matta wel: Ryanne, Kim, Stephanie _____________________________________________________________ Zaterdag 23 mei niet: Linda85, Debby, Stephanie, Ryanne wel: Agneta, Nenna, Jolyn, Kim, Sammie, Gaby, Matta zondag 24 mei niet: suus1987, Nenna, Linda wel: Ryanne, Kim, Stephanie, Gaby, Matta _____________________________________________________________ Zaterdag 30 mei (pinksteren) niet: Linda85, Agneta. Jolyn, Debby, Ryanne, suus1987, Matta wel: Nenna, Kim, Stephanie, Sammie, Gaby zondag 31 mei (pinksteren) niet: Ryanne, suus1987, Nenna, Linda, Matta wel: Kim, Stephanie, Gaby _____________________________________________________________ dit is wat ik tot zover heb, stuur mij even een pb als je mee wil met de datums dat je wel en niet kan. meiden die liever niet op zondag willen: Linda, Nenna lijst met plaatsen aan het strand:Katwijk, noordwijk
@Vlooien: heb net even gekeken. Ik gebruik frontline spray. Druppels werken niet, dat is te lokaal en te zwak daardoor. De spray gebruik je over het hele lichaam en dood daarmee ook alle eitjes overal. Dus zou je de spray aanraden als je die nog niet hebt geprobeerd. @Meeting waar gaat de meeting plaatsvinden dan? Misschien wel handig om te weten
@kristel owke dan noteer ik dat gewoon erbij en hopelijk voel je je die dag gewoon super @dreamer kan jij dan ook met je man? want had jouw nog niet in de lijst staan tot nu toe staat er katwijk en noordwijk op de lijst maar weet niet wie daar mee gekomen was.. ik vind het prima lekker naar het strand. en dat was toch dicht bij jouw?
Noordwijk en Katwijk zijn voor mij te doen idd. Noordwijk is leuker dan Katwijk (meer terrasjes/winkels/restaurants/parkeerplekken en beter aangegeven) Als het voor mij te doen is kom ik samen met mn man (al weet ie t zelf nog niet )
@dreamer: ze waren 10 jaar bij elkaar! En ik denk dat eerst een officiele datum vast gezet moet worden en dat we dan naar een lokatie kunnen kijken.. kan je altijd nog alsnog niet mee gaan als je dan niet wil.. Ik heb er wel heel veel zin in.. lijkt me wel leuk om iedereen eens in het echt te ontmoeten.. Hoe laat heb je morgen gesprek? Ik had toen ik zwanger was ook regelmatig bloed verlies eigelijk ook oud bloed toen zijn de vk dat dat heel normaal kon zijn.. je kon bijvoorbeeld ook snel een bloedneus hebben.. Moet om 1 uur aanrijden.. vante voren ga ik wel even plassen.. laat ik nog wel even weten hoe het ervoor staat..
* Ego modus aan* Heb toch maar even de gyn gebeld. Mag alleen niet langskomen. Moet eerst weer naar de huisarts omdat ik een nieuwe verwijsbrief moet krijgen omdat ik nu met andere klachten kom ofzo... De huisarts moet eerst uitsluiten dat mijn buikklachten niet van iets anders komen.. Grrr waarom moet het toch zo moeilijk? :x Morgen kan ik alleen niet naar de HA want ik moet om 8:30 op school zijn en aansluitend naar mijn werk tot 18:15.. En dan zit dat stomme weekend er weer tussen.. MOrgenochtend dus maar even bellen voor een afspraak op maandag. Echt een geneuzel. Kan ik zo chagerijnig van worden! *Ego modus uit* Mijn mannetje wil trouwens wel mee naar de meeting Ik ben echt helemaal verbaasd haha. En de 18e is prima
ik heb eens even gekeken naar route beschrijving en ik vind het toch fijner als we naar scheveningen gaan, dat is namelijk al 2,5 uur rijden dus vind het echt een beetje te gek om nog hoger te gaan. en in scheveningen heb je ook super leuke terasjes aan het strand met lounge enzow en vuurkorven dat is wel heel leuk. en 18 april is het nog geen hoogseizoen dus an kom je echt wel je auto kwijt, ben vorig jaar ook een paar keer in april en mei geweest e was toen mooi weer en best druk en toch plek. wat vinden jullie? @dreamer dan zet ik jouw er ook bij met partner
@nen vervelend meid, dat wachten altijd en al dat moeilijke gedoe leuk dat je vriend wel mee wil had ik ook niet verwacht bij jouw omdat je dat laatst zo zei, ik had het ook niet verwacht van mijn vriend die kwam er gister ook opeens mee ga het meteen noteren
meiden die mee willen doen aan de meeting: 8) 18 april (hoogstwaarschijnlijk) Stephanie Kim met partner Sammie met partner Linda Agneta Nenna met partner Jolyn Debby Ryanne Suus1987 zonder partner Gaby Matta Kristel met partner Dreamer met partner totaal: 14 mannen: 5 Zaterdag 18 april niet: wel: Linda85, Agneta, Nenna, Jolyn, Debby, kim, Stephanie, Sammie, suus1987, Gaby, Matta, Ryanne, kristel, Dreamer lijst met plaatsen aan het strand: Noordwijk Scheveningen
Ik had het ook totaaaaaal niet verwacht! Vind het wel heel leuk. Hij zei "als het maar niet continu over baby's gaat" haha flapdrol.. Ja dat moeilijke gedoe bij de gyn vind ik wel heel vervelend. Een nieuwe verwijsbrief? Waar slaat het op? Het mag inmiddels toch wel gebleken zijn dat ik niet voor niks bij de gyn kom... GRRRRRRR
hey allemaall.. suus ikhoop dat je eitje innestelt meid.. nou ik ben weer online en ik krijg gelijk weer allemaal verschijnselen :S ik word weer helemaal onrustig merk ik aan mezelf ik ben moe moe moe moe moe ik heb net auto gereden en ik wilde geowon weer me bed in stappen pfff en verder nog steeds een soort gevoel van obstipatie maar ik heb nu toch echt geen obstipatie meer ik heb een micro lax genomen veel gezond gegeten en vooral ik ben gewoon naar de wc gegaan een heleboel keren ! hihi maar ik heb nog steeds het gevoel dat er links in me buik iets zit wat er niet moet zitten.. voel het als ik opsta of ga zitten heel erg bah! maar ja ik wil ook niet geloven dat het raak is aangezien ik dagen te vroeg was met inseminere volgens me lichaam:S sorry voor het ego bericht
ja ik vind 15 dagenovertijd toch ook meer iets voor een gyn dan een huisarts. nu maar ijken wat de ha er van maakt he @all ik heb het lijstje even ingekort anders zijn de pagina's wel elke keer snel vol
Meiden, Had een vraagje. Wat voor verzekeringen heb je allemaal nodig en waar zitten jullie? Wij hebben: -Uitvaart Rvs/Dela -Ongevallen verzekering RVS - Aansprakelijkheid Hema - Inboedel Hema Maar wij willen graag overstappen van de hema af. hebben jullie tips?
@nhene vervelend dat je nog zo'last dan hebt. mijn moeder die heeft deze week een of ander dieet gevolgd met heel veel groente en fruit en kreeg ook last van haar darmen dus kan ook komen door het gezonde eten.. te veel vezels hihi en het kan altijd he sommige zaadjes houden eht wel een week vol