Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ik denk dat wij onze hond niet meenemen.. Hij is erg druk en als we met veel mensen & honden zijn, is hij helemaal niet te houden. Dan luistert hij gewoon niet meer. En heb geen zin om die hond steeds te moeten corrigeren. Daarnaast is het nogal een flinkerd, dus die ligt niet ff onder je stoel ;)

Wij komen over de afsluitdijk..

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Wij nemen haar ook niet mee... veel te druk.

3. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    ja dat is ook wel waar, vind het alleen jammer als hij er niet bij is. we zijn vorig jaar mei voor het laatst op het strand geweest en toen was het een pup maar ik kijk wel ff mijn hond past nog in een tas dus daar heb je geen last van.

dit is een foto van vorig jaar 15 april in scheveningen die vond ik net :D

was toen echt lekker weer, hopelijk boffen we dit jaar ook zo

4. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    dat hoop ik ook kim! Dat strandpaviljoen ziet er superleuk uit. Kunnen we heerlijk buiten zitten op die loungebanken :)

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Kim: Angel is nog nooit op t strand geweest en wil haar ook wel graag meenemen, maar voor zo'n beestje is het ook druk hoor zo'n dag. En weet niet of jullie hond het wel leuk vindt om de hele dag in een tas te zitten waar die af en toe even uit mag..
    Ik zou m echt thuis laten als ik jou was en dan een andere keer met zn tweeën naar t strand gaan en de hond meenemen :)

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Sam: heb je geen glasverzekering?
    Of zit die ergens bij in?
    Wij hebben die apart + een tuinverzekering (maar die hebben jullie niet nodig)
    Ziet er verder goed uit zo.
    Geloof dat wij iets van 10 euro betalen voor alles samen ofso, maar we krijgen korting via mn man zn werk.
    En die all risk moet ik zelf nog afsluiten, dat kwam pas toen wij al een verzekering hadden daar.

@Honden: ik neem mijn hond sowieso niet mee.
    Die is niet gewend aan andere honden.
    Plus dat ik zelf bang ben van honden, dus als er dan een andere hond op hem afrent laat ik m dadelijk los (zou niet de eerste keer zijn :))

7. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Dreamer, hoe kan het dat je zelf een hond hebt als je bang bent voor honden?

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Wij hebben een glasverzekering bij onze huur inzitten via de woningbouw, en tuin hebben we niet nodig.

Even vanmiddag met vriendlief over hebben.

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Nou dat kan heel makkelijk hoor :)
    Ik ken mn eigen hondje en die ben ik de baas.
    Maar andere honden ken ik niet.
    Het gaat gelukkig al heel wat beter sinds ik mn eigen hondje heb, maar vroeger was t echt erg hoor!
    Nu ben ik alleen nog bang voor grote honden (en groot is vanaf de knie :) )

(mn ouders hebben een malteser leeuwtje .. toen die voor het eerst in huis was zat ik bovenop de bank! en dat ding was toen zo groot als een cavia :) )

10. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Okee ik snap het. Dan moet ik mijn hond sowieso niet meenemen, want die is wel hoger dan je knie..

11. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @kristel nee hij heeft ook nog nooit in een tas gezeten hoor hihi.. is het geen hondje voor daar is die veel te actief voor.

mijn hond is een mengsel tussen chihuahua en jack russel dus heel klein is die :D maar we zien wel, het is nogal een eindje naar het strand en na 15 mei mogen er weer geen honden op het strand. we zien eht wel misschein brengen we hem wel naar mijn ouders en anders neem ik hem mee, weet neit of mijn ouders dan kunnen en kan hem ook niet de hele dag thuis laten moeten ook 5 uur rijden in totaal dus zijn wel de hele dag weg van huis.

wel raar die dag rijden we van ons eigen huisje af :D voelt wel fijn

voor de nieuwschierige foto van hond staat in het album dat was vorig jaar mei

12. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Hee kim, weet je wat ik nu opeens zie op je buikfoto van 17w? Bij je buik zit een wit rondje op de foto. Sommige mensen noemen dat een orb. Dat zou de aanwezigheid zijn van iets 'hogers' (geest)... Weet niet of je erin gelooft hoor, maar wel apart dat dat zo bij je buik zit..

13. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    ja was me ook al opgevallen appart he, kan ook gewoon stof ofzow zijn voor de lens dat hoor je ook wel eens

heel stom misschien maar denk ook wel dat mijn overgrootoma soms bij me is weet niet of dat dat is natuurlijk maar geloof daar ook wel in en ik voel het soms weet niet hoe ik dat moet uitleggen. maar is gewoon een gevoel van warmte en aanwezigheid en opeens is het dan weer weg..

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ow van mij mogen alle honden mee hoor!
    Als ik maar rustig kan wennen, dan gaat het wel.
    Tenminste .. neem aan dat niemand pitbulls heeft ofso of van die agressief uitkijkende honden?
    Die vind ik echt heel eng namelijk :p

15. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Lezen jullie mannetjes wel eens mee op deze pagina?

16. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ kim, vandaar dat ik het ook zei :) Ik geloof er zelf niet in hoor, maar vond het wel apart.

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Mijne leest niet mee, maar krijgt wel veel te horen.

Bij de link van Kim staat trouwens ook een handig kaartje!
    Daar staan alle grote parkeergarages op van Scheveningen.
    Als het lukt zal ik dit weekend eens proberen of het haalbaar is voor me.
    Als ik zo kijk moet parkeergarage 1 net lukken zonder spugen ;)

18. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @dreamer ben je wagen ziek dan? of moet je spugen van parkeergarages?

weet je welke honden ik eng vind.. dat noem je ook wel bloedhonden zijn vaak witte honden met zon bolle neus die van hun ogen tot snuit bol is echt heel vreemd.. zal eens een foto zoeken die kijken altijd zo raar

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Kim,

Bedoel je een bulldog?

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ja extreem wagenziek.
    Ben op slechte dagen na 5 minuten al misselijk.
    Bij goede dagen pas na 15 minuten.
    Dus hoe dan ook ben ik kotsmisselijk als ik aankom ;)

Share This Page