Ik ben toch het langst van allemaal, dus ik kan er het eerste bij 8) Haha we willen allemaal hcg hebben hier! Strooiennnnn
Joepie, ik ben eens een keer niet de langste ergens Ik ben 1.76 Maar aangezien ik vooraan sta + lange armen heb + hoog kan springen, vang ik het als eerste
Hoelang ben jij dan Natas? Ik kom echt bijna nooit meiden tegen die langer zijn! Ja zo eens in de zoveel tijd een megameid van 1.95 ofso. Moet altijd naar beneden kijken als ik vriendinnen wil spreken
haha ik ben de jongste hier en de langst wel niet 1.83 waarschijnlijk nu 1,84 hahah de langste kleuter ter wereld ben ik
Jij groeit dus ook nog lang door Natas? Ik meet me al jaren niet meer, maar ben zeker tot mn 21e doorgegroeid. Welkom Pandabeertje (ik las Pindabeertje, vond het al zo'n vreemde naam )
Ik weet niet of ik zeker weten 1.74 ben... Bij de laatste keer voor mijn operatie was ik 1.72 daarvoor nog 1.74 of ik ben aan het krimpen...
haha jaah ik ben altijd de grootste geweest in de klas.. van iedereen maar ik vind het wel handig zoo groot zijn heeft altijd een hoop voordelen gehad.. nu ook veel nadelen maar toch ik ben eht gewend lange sllungels zijn wij hoe ziet je ovutest er nu eigenlijk uit?
bij mij is het ook steeds een schatting, 1.70 of 1.72 Maar mijn vriend is 1.70 en ik ben iets groter.. Dus ga maar an het laatste uit
okee even een hele domme vraag van mij... wat is beter een bitmap bestanf of JPEG bestand! wat is groter en mooier laat ik het zo zeggen? ik ben zo weer weg trouwens boefje is wakkker