hallo all, @ knarboor super van je goede echo meid. @ dreamer als ik je niet meer 'spreek' veel succes en sterkte bij het gesprek morgen en alles vragen totdat je alles weet! @ jolyn wat lekker zo nog ff met vakantie. @ kim gezellig dat je de 30e begint. @ all heb vandaag vrij gehad en ben de hele dag bezig geweest. Boodschappen gedaan, bloemetjes voor in de tuin gekocht en deze in de potjes gedaan, de auto gepoetst en het eten staat op. Nu helemaal niets meer de rest van de avond.
We gaan 1 weekje en 20 juni gaan we nog 3 weken naar zuid spanje. Heb ook even een beeb site gemaakt. Wat vinden jullie ervan?
hey... knaboor super van de echo vakantie gangers...wij gaan dit jaar niet....ja naar centerparcs...das ook lekker! en wij gingen vroeger ook altijd naar malgrat.... hier alles goed....
Ben ik weer, zijn even boodschappen wezen doen en heb wat nieuwe shirtjes gekocht @Knarboor: Wat goed meid! Ben echt heel blij voor jullie En t is altijd fijn om langer zwanger te zijn dan gedacht @Vakantie: Wij gaan eind mei/begin juni even weg, 5 dagen ofzo, naar Texel. Nog even ertussen uit met zn tweetjes voordat de kleine er is. Heb er echt heel erg zin in! @Eten: Ik ga nu ook maar met t eten beginnen; wij gaan rode bietjes, aardappelpuree en speklappen eten, heb echt heel erg honger!
Eet smakelijk allemaal! Ik heb het eten al op.. ZOu net een kopje koffie zetten, begeeft de Senseo het! Whaaaa! Ik baal echt! Nu zit ik achter een kopje oploskoffie, maar dat is toch lang niet zo lekker als senseo dark roast..
@ kim bevalt me prima meid ik moet zeggen dat ik nu een beetje weet wie de slangen zijn en verder heb ik ook gelukkig genoeg collegas die wel heel leuk zijn
Heyn meiden, heb weer ff bijgelezen...Pfff wat een gekwebbel, haha! Heb wel wat onthouden, maar niet wie wat zei...al die namen! @Kim, ik vind Scheveningen prima, mn lief wil misschien toch mee, zegt "als k maar niet de enige man ben". Nou, dat is natuurlijk zoiezo niet t geval, maar zal m nog ff serieus aan de tand voelen of ie t echt wil... Anders maakt t ook niet uit, toch? Is toch geen drama als ie ineens niet mee wil? @Vlooien, wij gebruikten bij de hond altijd pipetten van Frontline, bij de kat ook. Werkt perfect, wordt opgenomen en verspreid door de huid en doodt dan alle eitjes en levende vlooien! @Uitje; Ik woon bijna aan de A12 tussen Woerden en Gouda, als k alleen ga kunnen er altijd 3 meerijden, maar als we samen gaan gaan we denk met de Caddy en daar passen we maar saampjes in! Die rijdt namelijk stuk lekkerder dan mijn scheurijzer!
ik ben ervandoor, kapper komt bij mn ouders, lekker knippen en uitgroei bijwerken! Fijne avond als k jullie niet meer zie! Liefs Lin
@oma: dat is balen zeg dat de wachtlijsten oplopen. hoop dat jullie niet zo lang hoeven te wachten. ik verf mijn haar ook niet hoor... vervelend dat reispilletjes niet helpen..misschien helpt een pleister om je evenwichtsorgaan te plakken sorry flauw, want lijkt me onzettend vervelend....ik heb nu reispillen gehaald van vsm...ben benieuwd of ze gaan werken..ga ze zoiezo nemen uit voorzorg als ik op vakantie ga. heb geen zin om kotsmisselijk te worden tijdens de reis. @debby: klinkt niet echt alsof je begrepen word door je baas...gelukkig begrijpt je ma je wel met dat shoppen... @sammie: wij hebben alles (behalve de auto-, zorg- en een uitvaartverzekering) bij de inerpolis. bevalt prima zorgverzekering heb ik bij agis en vriendlief bij siz. autoverzekering heb ik bij delta lloyd. uitvaardverzerking heb ik op mijn spaarreking staan @nhene: wel fijn dat je nu gezond verklaard bent...nou maar hopen dat het ook snel raak is.... @nen: nee mannetje leest nooit mee op deze pagina.. wat is er zo slecht aan red bull dan. @knarboor: jee lees dat je goede echo hebt gehad...van harte meid..lekker gaan genieten ervan. @jolijn: waar is je banner? klinkt goed die vakantie..wij hebben ook definitief geboekt. word week portugal in de week van koninginnedag. @lynn: lekker manneke hoor. wij gaan van de zomer ook niet weg..ja misschien nog een week centerparcs als ik net met verlof ga (moet verplicht zes weken voor de uitgerekende datum met verlof, staat in cao, dus kan ik nog mooi een weekje zon meepikken ergens weg van huis ) bah was vanochtend om half vijf wakker....ben aardig gesloopt nu...vanmiddag lekker buiten geweest met de kids. in de pauze even ijsje gegeten bij de mac (lekker buiten in de zon) en na de pauze even naar de glasbak gelopen en de eendjes gevoerd met de stagiaire en vier kindjes....was lekker dagje maar nu gesloopt.
Hey bos, druk dagje gehad dus! Dit is de link van die redbull: http://www.zwangerschapspagina.nl/about142181.html
even over mijn werk: ik heb nog geen gesprek gehad met min baas, vandaag ging het allemaal wel goed en heb ik me niet zo druk hoeven maken. nu heb ik ook vandaag gehoord van mijn collega's dat ook zij vinden dat er iets \ moet gaan gebeuren.... ik hoop dat we met z'n alle met mijn baas kunnen praten zodat ik niet als "de zeikerd" bestempeld wordt... @ Red: die pipetjes met druppels zijn goed... *hoe heten ze ook alweer* idd frontline werkt goed hier.... maar ik hoor er ook gemengde verhalen over... @ Debby: je hebt de foto's er weer uitgehaald? ik wil ze ook zien... staan ze ook op je babysite? @ Lynn: wat een lekker mannetje heb je toch @ Kim: jij hebt het over dat meisje bij de aug. mama;s sneu hé... zij zit ook op het paardenforum, waar ik zit... Paracetamol mag je gewoon hoor @ Knarboor: Gefeliciteerd meis, met de goede echo en een mooi hartje en nog verder als je dacht is mooi meegenomen @ hond mee naar meeting: ik/wij laten die van ons ook lekker thuis of bij mijn schoonouders, ze is nogal groot, lomp, jong en wild... bovendien is ze superwagenziek, binnen een half uur kotst ze heel de auto onder... @ Vakantie: helaas gaan wij ook niet op vakantie dit jaar... misschien idd als de kleine er is een lang weekend centerparcs en als ik het thuis beu ben, rij ik lekker naar de camping waar min schoonouders zitten... @ Manlief mee naar meeting: hij wil er nog even over slapen hahaha... het zal er wel op uitdraaien dat hij ook meekomt... heb de dag ervoor de 20 weken echo, en opening op t werk maar komt goed...
@vakantie wij gaan wel lekker op vakantie, naar Italie de Adriatische kust! we gaan 9 juli tot en met 24 juli! 2 weken, pik zwart worden..hahaha! @stephanie ik hoop dat het allemaal goed komt op je werk!