@ Kim: Ik vind die klamboe indd niet zo leuk en al die tierelanteintjes erop vind ik nix. Dat behang wat ik als achtergrond heb op m'n beebiesite vind ik geweldig en daar wil ik op verder gaan... Lekker stoer!
whaha je hoeft je niet te schamen maar ik heb het met oxxio gehad en ik heb vervolgens 6 mnd gevochten om me geld en van hun af te komen pfff dus ik wens je succes lieverd hihi ennuh ja ik kan genieten als ik buiten ben whaha maar ik ben zo lui moe en alles tegelijk dat ik gewoon achter me lappie zit binne.. maar ik fiets naar me werk 20 minuten dus dan ben ik ook nog buiten hihi en ik heb de deur open jammer misschien schijnt de zon wel tot 18oo ofzo net als gister
Hey meiden @Dreamer: Je bent al weg, maar wil t toch nog even gezegd hebben: Heel veel succes en ik hoop echt zó dat je met goed nieuws thuis komt! @Debby: Ehm, zie ik het goed? Kost die klamboe 122 euro? @All: Pff, ik heb echt zo'n zin om ergens op een terrasje te zittten met een glas wijn!
@ kim , ik ga dat weekend weg met familie dus sorry, al had op andere dag geweest wel denk hor vind jammer
roseetje? @nhene en weer wat uitgeruster? @ryanne en debby ja idd ryanne is ook in de buurt hihi @debby ik denk ook wel dat je gewoon iets moet hebben als basis zoals jij dat behang hebt en daarop verder gaan zoals dat dekentje enzow op je site dat is een super leuke combi.. als je niks vast zet dan blijf je twijfelen dat heb ik ook en ja alcoholloos mis mijn wijntje steeds erger zeker nu eht mooi weer word, maar ja alles voor de kleine he @kristel hihi heb ik je ook al aangestoken @knarboor oh oke wel jammer ja nou misschien volgende keer als het bevalt toch mijn hond zit ook heerlijk in de tuin, ga trouwens de vissen maar eens voeren die zijn sinds kort weer actief hier in de vijver. (ik heb echt niks met vissen haha) net de badkamer gedaan en ga nu ff het oud papier naar de overkant brengen voel ik me ook weer nuttig 8)
dit zijn de kleuren die ik wil voor de babykamer, misschien word diebruin/creme nog iets lichter en dan met witte meubels en een lichte vloer ik ga nu foto's van de pakjes op de babysite zetten bij zelf geshopt en baby cadeau's voor de nieuwschierige
Heb even gekeken al op je beebiesite, Kim. Leuke kleertjes! Echt super @All: Ik ben er weer vandoor. Ik ga even de stad in. Komt door t mooie weer, dan móet ik gewoon even winkelen en lekker door de stad lopen
wauw kim mooi hoor doe je niet teveel meid?ennuh ja nee ik ben niet uitgerust nee pfff ik voel me nog steeds moe gister de laatste twee uur op me werk had ik knalrode ogen gewoon niet normaal meer dat heb ik nooit ... ennuh ik was wel moe maar voelde me niet echt zwaar kapot ofzo heel appart.. maar ja het zal wel door het weer komen ofzo :S
@kristel ken het haha lekker weer is echt heerlijk kan niet wachten tot die kleine er is in de zomer en dan lekker wandelen en naar een terrasje met de kinderwagen @nhene kan ik beter tegen jouw zeggen hihi (rustig aan doen) is niet goed he als je zo moe bent de hele tijd. heb je dit weekend vrij? kun je lekker uitrusten wij gaan dit weekend naar duiven (bij arnhem) een feest voor mijn peetoom omdat hij vorige week trg kwam van afghanistan.
ga nu ff me opmaken en het oud papier weg brengen en daarna even in het zonnetje zitten met een lekker waterijsje
haha nee hoor ik doe niet veel ik werk alleen en verder doe ik weinig hoor meid ik weet ook niet hoe het komt dat ik me zo uitgeput voel, loopt wel weer los ik ben alweer begonnen met vit c en ijzer te slikken heb snel een lage hb .. dus veel tomaten vanaaf en dan voel ik me morgen vast beter
ja dat kan maybe wel helpen Ik word trouwens gek van mijn nagels en banden ik heb echt een extreem droge huis en nu nog erger als normaal
heb ze al weer ingesmeerd ben alweer bezig voor internet en tv pff wat een prijzen zeg heb nu bij kpn 44,90 voor internet en interactieve tv en bij ziggo 43,15 voor alleen interactieve tv bij het net 38,95 voor internet en interactieve tv maar dan heb ik het pas later in april pffff word er moederlos van
hoi @kim: ik neem mijn hondje dan wel mee in de tas.. mijn hondje moet wel even rustig aan die van jou kunnen wennen haha.. maar hij is wel heel lief hoor.. @debby: leuk hoor dat behang.. ik vind de klamboe ook niet zo mooi.. @dreamer: jij zal wel weg zijn nu.. ga vanavond zeker even lezen hoe het gesprek gegaan was.. @maastricht: meiden die daar gaan meeten gezellig zeg @sammie: niet ongi worden hoor is het voor ons allebei alweer kut @ all: ik word denk ik ook ongi.. nog steeds.. komt steeds wat meer bloed en ook steeds helderder en mijn temp is ondertussen gezakt naar de 36,7 baal er echt heel erg van.. hadden zo goed rond mijn ei geklust.. maja.. verander er niks aan he.. Ik ben nu op het werk.. had even pauze maar die zit er helaas alweer op.. ben al vanaf half 8 bezig.. toch wel een lange dag zo.. moet nog tot 6 uur.. maar hoop dat de ouders hun kinderen maar wat eerder komen halen..
HOoi leediez, wat eeeenn heerijk weer! Heb net nieuwe shampoo en haar conditioning gekocht! Toen ik thuis kwam heb ik zelfs een stukje achtertuin om gespit en de keuken schoon gemaakt! Net alle rekeningen klaar gezet voor betalen! Ik ben weer klaar.... Mijn andere collegatje is ook zwanger, ze hadden een dikke nekplooi gezien en gister had ze uitslag van de vlokkentest! vanochtend straalde ze weer.. was gelukkig goed... ze hebben zo 3 weken in de stress gezeten! ben heel blij voor ze! Nu is mijn andere collega haar man opgepakt omdat zijn broer een wietplantage onder de kroeg had van hun.. drama drama bij ons! Heb zoo ontzettend zin om iets leuks te kopen! ik ontwijk de weegshaal met alle mogelijk heden, toen dacht ik gister.. goh hoe zwaar zou ik wegen! bleek dat ik 4 kilo was afgevallen! JOEPIE.. hihi.. nu volhouden, komt vast door het vele sporten en minder snoepen.. EN nu heb ik zooo veeeel zn in lekkere dingetjes! haha zoo erg! @all hoe gaat het met iedereeen? @kristel lekker shoppen! hihi... @Debby ik vind hem ook niet zo heeel erg moooi! niet helemaal mijn ding.. Ik zeg... hup lekker babykamer klussen! hihi.. @Mik hoe gaat alles met je broertje? ja gedoe he internet en telefonie.. we hebben nu telefoon en pc bij alice en ik switch nu niet wweer! wat een gedoe toen zeg met @ home.. drama.. We blijven nu wel bij Essent.. de 8*^&$%^&%*.. dat verander ik ook niet meer. @nhene werk ze straks.. klote oxxio....haha.. @dreamer succes op je gesprek.. ben heeel nieuwsgierig.. krijg net een sms dat we gaan pokeren vanavond!
@mik leuke kleurtjs voor jullie kleine vent! Ik wil dit ook allemaal al doen.. maar wij pissen steeds naast de pot..:'(.. mijn tijd komt... Ik denk dat ik gewoon zwanger ben als Dreamer, ook zwanger is.. anders is de enige!
hi matta wat ben je druk bezig geweest zeg. En wow 4 kilo kwijt. super! Meisje jouw tijd komt zeker wel. (kan niet veel hierop zeggen alleen dat ik hoop dat iedereen supersnel zwanger wordt!)