Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @ryanne
    ik weet het wel... :).. Hoe gaat alles met jou?
    Hou jij het nog een beetje vol? JIj had ook al snel een dikke buik zeg!

2. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @suus kut dat je toch ongi word

lange dag trouwens hopelijk komen ze de kinderen idd eerder ophalen met dit weer :D

@matta ja hij belde gister avond op mijn mobiel alles ging goed, was wel blij om hem ff te horen
    jouw tijd komt zeker nog :d misschien sneller als je denkt.

kan jij pokeren? wil ik ook :D

ik heb nu kpn gepakt heb nu internet 3 mb en interactieve tv (opnemen, films huren, 94 tv zenders) waaroner het uitgebreide pakket ztten ook een paar zenders bij voor baby's en peuters want vind dat nickelodeon toch niks als die kleine straks tv gaat kijken, dat is meer voor oudere kindjes

ga is ff wat eten heb hongen gekregen van al die dozen aan de telefoon pfff

3. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @mik
    hahahaha idd heeel vermoeiend!
    Mooi dat het goed gaat met je broertje!had hij al veel spannende dingen mee gemaakt?
    '
    hihi we gingen een keer bij lief zijn honkbalclub pokeren.. ik en mijn teamgenootje waren er ook. en we deden beide mee... speelde een voor een de mannen eruit..:p.. haha.. op een gegeven moment waren alleen ik en me lief nog over.. dus het geld was hoe kan ook voor ons..hahaha..

ik heb zo'n pak gelukskoekjes gkeocht van de aldi.. haha wat een teksten zeg.. echt grappig!
    zonet had ik morgen bereikt u met vriendschap alles! mm oke!

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben er weer :)

Kimo heeft wat nieuwe kleren gekocht, was ie ook echt wel aan toe!
    En verder wat kleertjes voor de kleine natuurlijk en voor mezelf een nieuwe joggingbroek voor thuis en een nieuwe badjas ;)

Vond alleen niet zo leuk wat er bij de V&D gebeurde.. We waren daar dus bij de kinderkleertjes aan het kijken en er kwam een vrouw naar ons toe om iets te promoten van een fotosessie. Dus zij liet ons wat foto's zien in een boek, komt ze bij de 'dikke buiken sectie' zegt ze:
    'Zwangerschapsfoto's zal ik maar niet laten zien he, haha'
    Dus ik: 'Ehm, waarom niet?' :|
    Ja en toen keek ze pas naar mn buik (had mn jas open en strak shirt aan dus je zag het écht wel)
    en toen schaamde ze zich kapot...

Dan ben je al over de helft en dan nog wordt het niet gezien :( Vond het een beetje lullig..

Maargoed.

@Kim: Droge huid heb ik ook heel erg sinds de zwangerschap, mn handen ook heel erg. Als ik ze 1 dag niet insmeer heb ik meteen van die hele erge omarimpels in mn vingers alsof ik 2 uur in bad gelegen heb ofzo, zo erg is het.
    Ik heb nu handcreme van Dr. van der Hoog (iseux extra heet dat) en die werkt echt heel goed!

@Matta: Niet te veel doen met dit weer he ;) Je moet er juist van genieten, lekker in de zon gaan zitten :)

@Nhene: Als je straks een of meerdere dagen vrij hebt, lekker relaxen dan hoor!

@All: Jullie al plannen voor t weekend?
    Wij gaan morgen naar de hei met Angel en dan lekker picknicken daar! We zijn namelijk morgen 2 jaar samen en dan willen we even iets speciaals doen :) We hebben net dus al vers gebakken broodjes gekocht en ik ben nu bezig met salades maken enzo voor morgen. Heb er echt zin in!

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kim: Hebben we nou hetzelfde spijkerbroekje geshopt? hihihi

Ik ben net lekker in t bos geweest! :D t was echt heerlijk. :)
    Nu met een bakje chips en wat te drinken onderuit. Daan moet toch tot laat werken, kan ik straks ook nog wat weg strijken. :)

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: Gezellig zeg! Alvast veel plezier morgen.

7. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ kristel oh super idee hopelijk boffen jullie morgen ook zo met het weer alvast gefeliciteerd
    Vervelend van de v&d
    Zo blijft bij mij die opmerking bij van die vrouwelijke instructeur op de fitniss van oh gefeliciteerd hou je het? Wie vraagt nou zoiets (was toen 7 weken)

@ debby lekker zeg zo naar het bos met dit weer
    Dat pakje met de ster is denk ik van de babyplanet daar werkt mijn tante en die heeft hem gegeven

Wij gaan naar arnhem oftewel duiven morgen en verder nog 2 eetstoelen trg brengen die klopte niet

8. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ matta hij was nog niet naar buiten geweest oftewel van de kazerne af waarschijnlijk vandaag dus dat is wel spannend
    Verder nog aan het wachten op zijn eigen container (slaapplek) die waren nog bezet

9. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kristel
    hihi ja je grote vent moet ook nieuwe kleren natuurlijk :p..haha
    wat een dom wicht zeg.. bij de V&D... belachelijk en je kan bij jou het nog wel zo goed zien!

hihi ben al niet zo heel veel aan het goed.. kan me koppie er even niet bij houden!

yes ik hoef niet mee pokeren.ik ga vanavond lekker op de bank hangen met eeen flim a confession of a shopaholic en dan tinkerbell kijken en 91210!

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

komt tinkebell op tv? of heb je de film thuis?

11. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    heb je die al op dvd dan? Leuk zeg

Denk dat het hier x factor word

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat gaan jullie eten?

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Die opmerking kwam gewoon een beetje over (omdat ze het zo lachend zei) alsof ik in haar ogen nog lang niet toe ben aan t moederschap ofzo, alsof ik dus véél te jong ben om kinderen te krijgen :( Echt een beetje neerbuigend :(
    En ookal was ik niet zwanger, dan was het nog veel pijnlijker geweest; in de zin van: ja, confronteer me er maar mee dat ik nog niet zwanger ben.. :(

@Kim: die opmerking tegen jou toen is nog véél erger, ik had zo iemand echt uitgescholden denk ik...

@Matta: lekker relaxen dus vanavond! lekker chips ofzo erbij, mag best wel toch? ;)

@Eten: Wij gaan lekker spaghetti eten, Kimo is het nu al aan t maken; we hebben allebei heel erg honger al namelijk.

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Daar was ik weer !
    We hebben het gesprek gehad en ...

We zijn aangenomennnnnn :D

We waren een kwartiertje te vroeg en het liep nog eens een half uur uit ook, dus ik werd meer en meer zenuwachtig de hele tijd :)
    Toen we eindelijk aan de beurt waren vroeg ze hoe het ging, dus ik zei: ja zenuwachtig!
    Maar toen zei ze dat dat helemaal niet nodig was :D

Alle bloeduitslagen waren goed.
    Geen soa's of wat dan ook, maar dat wist ik al van het ziekenhuis.
    CMV negatief, maar dat is niet erg, genoeg cmv negatieve donoren.
    En bloedgroep O.
    Weet alleen niet of het O+ of O- was, maar iig het meest voorkomende.
    Dus ook dat gaf geen problemen :D
    Met de echo was ook alles goed.
    Dus alles gewoon helemaal super :D

Toen gingen we het donorformulier invullen.
    Dat was wel gek hoor.
    Ging ze opschrijven welke huidskleur we hebben, haarkleur, haarstijl, kleur ogen, gewicht en bloedgroep.
    En toen moesten we samen aangeven wat we voor de donor wilden.
    En dan bij elk ding of het een eis was, een voorkeur of dat het niet uitmaakte.
    Haarstijl en kleur ogen hebben we gezegd maakt niet uit, haarkleur op voorkeur, huidskleur als eis (kon ook niet anders) en als postuur hetzelfde als mn man.
    Fotootje bijgevoegd zodat ze een donor uitzoeken die het meeste op mn man lijkt.
    Echt een heel raar gevoel gaf dat om het zo in te moeten vullen.

Vrijdag moet ik bloedprikken voor progesteron (mits mn ei vandaag/morgen komt)
    15 mei hebben we dat gesprek met de psyg.
    En 22 juni belt ze me, als het goed is om te zeggen hoe het dan met de wachtlijst staat en of er al een donor is gevonden.

Maar we zijn dus door :D
    Ben echt zoooooo blij! :D
    Heb knallende koppijn, maar die smile komt niet van mn gezicht af :)

We zijn na het gesprek meteen naar de Prenatal gegaan om 2 rompertjes te halen:
    Papa is de aller aller liefste en Mama is de aller aller liefste :D
    Vond het wel een goed moment daarvoor :D

Maar ik kan nu in alle rust de wachtmaanden in!

15. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    jeeeeeeejjj GEFELICITEEERD DREAMER EN DREAMER MAN!

super leuk zeg, ben heeel blij voor jullie!
    laat die donor maar komen!

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    JJJJEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ! :whistle: :whistle: :whistle:

(Ik had ook niet anders verwacht eigenlijk hoor ;))
    Maar wat goed! :D :D :D
    Dat is alweer een hele grote zorg minder he, nu dat alles in traject gezet wordt!
    Ik hoop echt dat ze straks in Juni al met hee lgoed nieuws komt en jullie dus niet langer meer hoeven te wachten. Misschien krijgen jullie namelijk wel een donor waar niet veel koppels naar op zoek zijn en daarom dus sneller aan de beurt komen? (Als je snapt wat ik bedoel?)
    Of werkt dat niet zo...?

@Matta: Whaha, ja idd, laat die donor maar komen... letterlijk ;) (sorry, flauwe opmerking)

17. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ik heb de film zelf :D.. k krijg er geen genoeg van!
    toen ik ziek was heb ik alle tekenfilms gekekn die ik heb..hihi Curios George.. Tinkerbell.. (owh ik heb er maar 2..haha) heb veel oude films gekeken!

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dreamer! gefeliciteerd meid! ben helemaal blij voor jullie! :D

19. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    wij gaan eten..
    jemig man, soms wordt ik zoo moe van die vent van mij.. Daarom baal ik dat ik zo afhankelijk ben van hem al het gaat om ergens heen rijden.. grrrr... als hij geen zin heeft, gaan we nergens nee.... kan hem wel wat.. nou ik ga zeuren en eten!

eet smakelijk voor straks dames!

@kristel
    ik heb doritos chips met salsa sausje en die stop ik in de magnetron met geraspte kaas erover heen :D.. gaat lekker smelten, het is echt heerklijk!

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Tnx dames :D
    En laat die donor maar komen idd :)

@Kristel: nee zo werkt het helaas niet.
    Het duurt allemaal zo lang, omdat alle behandelingen heel lang duren.
    De 1 is met 1 IUI al zwanger, maar sommigen na 6xIUI en 3xIVF met tig cryo pogingen pas.
    Als alle dames voor mij met 1x IUI zwanger raken ben ik sneller aan de beurt.
    Als ze allemaal moeilijk zwanger raken duurt het dus nog langer...

@Matta: laat maar even weten of shopaholic leuk is!
    De boeken zijn super iig, dus verwacht de film ook wel leuk.

Deel Deze Pagina