Dreamer, Meis echt super! Had ook niet anders verwacht . Hoop dat jullie nu ook snel geholpen worden!
Ik ga uit van november (zal eerder later zijn dan vroeger) Dus dan is het vanaf nu nog 7,5e maand! We wachten al zowat een jaar, dus ben het wel gewend Ben er echt zoooo superblij mee Ik ga lekker eten. Eet smakelijk dames
@Dreamer: Ok, ik begreep idd wel dat het zo werkte zoals jij het nu verteld, maar ik dacht dat je bij bepaalde donoren, die misschien niet zoveel koppels helpen ivm dat koppels (of bam-mers bijv) niet naar die bepaalde donor op zoek zijn , eerder aan de beurt zou zijn. Dus als 1 donor maar 3 koppels helpt en een andere donor 10, dat je bij die donor met 3 koppels dus eerder aan de beurt zou zijn... maar zo werkt het dus niet.. Echt wel jammer maargoed, er is wat in gang gezet en dat is al heel wat! Ben echt superblij voor jullie @All: ik ga even eten nu!
wauw dreamer! super meid! hopen dat de tijd snel door mag tikken! wij eten macaroni maar zit nu nog lions weg te kanen hahah
@ dreamer super meid dat alles goed was en dat je nu ergens naar kan uitkijken @ matta oh heerlijk krijg nu al honger Weet nog niet wat we eten maar heb zin in mexicaans @ kristel was ook echt dom maar pas later werd ik er boos om omdat ik eerst zo verbaasd was dat ik het eerder lachwekkend en dom en genant voor haar vond
Kristel, Zo'n buik kan je gewoon niet missen! Misschien had ze haar verkeerde contactlenzen in . Maar inderdaad niet leuk zo'n opmerking
@ oma en opa wat een super geweldig nieuws. Het begin is gemaakt en die maanden kom je idd zeker door met zo'n leuk iets in het verschiet! hier staat de lasagna in de oven. Eten pas om 8 uur moet zo mn zusje ophalen van de hockey. smakelijk all
super dreams echt toppy ben heel blij voor jullie en had net als de andere eigelijk ook niet anders verwacht hoor @ eten had vandaag spagettie
Even vlug: @dreamer: JEUH Had ook echt niet anders verwacht Ben heel blij voor jullie.. nu nog even wachten maar het gaat gebeuren Ik ben weer weg.. ga sporten
Pfff heb last van me armen. Was een auto over de kop bij ons in de straat, dus mijn zusje en ik gingen het verkeer regelen aangezien de politie en ambulance er nog niet waren. Bestuurder had gladde banden, gedronken en een scooter achterin de auto. Bestuurder had een hoofdletsel en bloedneus. Links op de foto zie je mijn zusje staan, ik heb snel de foto genomen toen ik de auto's liet stoppen aan mijn kant. We zijn pas weggegaan toen de ambulance weg was en de weg gedeeltelijk vrij was.
@oma: jeeeeee gefelciteerd meid ben super blij voor je (en ook voor opa natuurlijk). mmm heb de rest wel gelezen maar ben eigenlijk alles al weer vergeten.. ff diep nadenken hoor......... @negatieve test: balen meid...maar het kan nog. @actievelingen: geniet van het weer en niet te hard werken...gewoon stoel in de zon, boek/tijdschrift erbij en genieten zou ik zeggen ik heb vanmiddag ook ff een uur in de zon gezeten op het terras...heerlijk hoor zo de pauze doorbrengen. @wijntje: ik mis hem niet want ik lust geen wijn. vanavond op tijd naar bed want was al om half vier wakker vannacht moest van zeven tot vijf werken en we hebben opa en oma week dus we hadden ook nog 3 oma's en een opa op bezoek en de kinderen waren zo onrustig vandaag...we hadden er 1 die zat niet lekker in zijn vel en heeft bijna de hele dag gehuild
ja dat word zeker een rustavond...op tijd naar bed en voor die tijd beetje internetten. vriendlief voelde net ook een klein beetje de kleine....was heel licht maar ik voelde het van binnen en hij van buiten... kristel: wanneer voelde kimo voor het eerst de kleine meid?
@ sammie zo jij hebt je roeping gevonden als agente hihi Wij hebben taco's gegeten met quacomolo was heerlijk
ja ben er nog maar helaas niet echt veel te vertellen behalve dat ik steeds meer ga denken dat het misschien toch raak is :S durf het bijna niet te zeggen anmar heb nog steeds dat stukje links in me buik.. ennuh koude zweetvoeten en en en en en moeeeeeee
@Dreamer, super! @Kristel, wat een rotopmerking zeg! @Nhene, duim voor je! @Suus, balen van je ongi! 'k Ben hier erg moe. Slecht geslapen vannacht, beetje teveel aan m'n hoofd. Zit in de stress dat m'n man zonder werk zit, zijn hier aan't klussen maar moet nog afgewerkt worden en wil niet zoals we 't willen. Gezin ging gelukkig goed Vanavond lekker km of 8/9 gefietst, straks maar op bed.
@sammie! wat goed zeg! Wauw.. wel heftig.. gelukkig dat de bestuurder alleen maar dat eheft. maar wat een ontzettend de flapdrol.. je gaat toch niet met drank op achter het stuur! @slechte slapers, wat rot zeg dat jullie allemaal zo slecht slapen! ik hoop dat er minder slapeloze nachten komen! @nhene ik hoop dat je lichaam het zelfde zegt als je gevoel! dat zou toch prachtig wezen!