Met Jepg (Jpg) maak je alleen de foto kwa bestandsgroote kleiner waardoor de pixels verloren gaan. Alleen het voordeel van Jepg(jpg) is dat de foto sneller laad wanneer je hem op internet zet.
JPEG is meer geaccepteerd. JPEG is een fotobestand, bitmap is niet perse een fotobestand. Volgens mij iig.
haha jaah nou ik had een foto bewerkt en kon ik kiezen van optie tot opslaan op me laptop 1 van die 2... heb altijd de bitmap gedaan maar beddacht nu net van wat is eigenlijk beter ik druk ze af dus wil het beste dan bedankt
Ik zit zo te denken, ik denk dat ik op Second Life maar weer eens zwanger ga zijn haha. Ja dat kan ook daar Ik ben er al eens zwanger geweest, voordat mn vriend ik besloten om er echt voor te gaan en ik vond het wel leuk Ook daar ga je naar de dokter, krijg je echo's en na zoveel tijd (je bepaald zelf hoe lang de zwangerschap duurt) krijg je dan echt een kind daar Toen had ik een zwangerschap van 8 weken, wilde niet zo lang wachten, maar ik denk dat ik nu maar eens ga voor de 9 maanden En nu maar hopen dat ik in de tussentijd ECHT zwanger word
@Natas: heb net nog even gekeken naar mn ovu test en weer helemaal een soort natte vlek eroverheen Ga dus nu maar weer sensitesten bestellen. Kan wel zien of ze positief of negatief zijn, maar kan ze niet vergelijken en dat vind ik toch wel heel prettig. Fluttesten.
Hee meiden.. bitmap is geen goed bestand voor een foto.. Het is namelijk geen origineel fotobestand. Een ongecomprimeerde jpeg is groter en mooier.. je kan ook een jpeg gewoon ongecomprimeerd opslaan. bitmap is lelijk. Luisteren naar de nerd hahaha Enne ik lig al een hoop op me bed, ik doe haast niks, kom af en toe hier kijken omdat ik al niks kan doen. Hoe is het met iedereen hier. Kristel hoe is dat second life het klinkt wel grappig!
Vertel, wie is het? Hoef ik namelijk niet te reageren op iemand die hier toch niet tussen hoort. Ik heb nu 12 sensitest ovu testen besteld. Zal ze morgen of zaterdag wel in huis hebben. Zou net op tijd moeten zijn, morgen is dag 12, zaterdag 13. Zelfs als ze maandag komen zou het moeten lukken (mits me ei niet eerder komt) Baal echt dat die anderen zo verrot zijn. @Dees: goed dat je uitziekt, echt doen hoor! Anders loop je er straks nog mee. Beterschap!
misschien is het niet iemand van hier maar die zit mee te kijken en ziet dat: Dag 1 van de cyclus. Langste cyclus 33 dagen. *29-12-07 (4w4d)* deze tekst hetzelfde is...