M'n hondje is eigenlijk van mijn mams... dan moet ik eerst naar IJsselstein rijden. Is ongeveer 30 min. Mijn mannetje is werken, anders hadden we wel ergens een terrasje kunnen pikken. Ik ben toch maar aan t strijken geslagen. Doe ik tenminste wat nuttigs. Ik ben ook al aan t zoeken voor zomerjurkjes, omdat we eind mei op vakantie gaan... maar er is niet veel leuks te vinden. Of je moet gelijk van Esprit nemen ofzo... maar dat vind ik net te duur voor zo'n korte periode. Ik ga weer aan de strijk.
Hey meiden! Heb niet teruggelezen, ga zo namelijk weer weg, maar het picknicken was echt gezellig! Alleen was het een beetje druk op de hei (heel veel honden), maar verder was het echt superleuk! En lekker Angel heeft zich ook helemaal kunnen uitleven, dus die zal de rest van de dag lekker rustig zijn Nu gaan we nog even een stukje fietsen, lekker actief dus vandaag Dusseh, tot straks!
@ debby oh oke dacht dat tie van jullie was, wel balen dat je vriend moet werken met dit weer. Ik zou ook dingen kopen die je ook gewoon hier kan dragen dan heb je er wel meer aan @ kristel lekker hoor klinkt heel gezellig, nog een fijne middag Ik ben nu bijna in duiven dus kom misschien straks nog langs
hoi hoi jeetje wat ben ik lang niet geweest. hoe is het hier? ik heb niet echt terug gelezen maar ik zag dat er goed nieuws is voor oma?! VERTEL! kan iemand me een beetje bijpraten? hier eigenlijk geen nieuws.
Kim, grappig, ik woon in Duiven. Kristel, wij gana altijd naar Otterlo. Iets verder rijden, maar vaak wel rustiger. Dreamer, super! Als je er niet wilt antwoorden is dat natuurlijk helemaal prima, maar: gaan jullie de kleine vertellen dat hij van een andere man afkomt? Debby, ik heb ook heel lang geen zwangerschapsbroek nodig gehad hoor. Nu heb ik zelfs nog een broek die ik nog pas. Al moet ik dan wel een elastiekje door het bovenste knoopgat doen. Maar mooi buikje hoor! Net even de auto schoongemaakt. Altijd weer fijn als hij lekker fris is.
@ Debby: ik was al weg, maar anders had je zeker meegemogen gisteren al een lekker stapritje gemaakt over de weg, paardje was nog lekker fris in het koppie dus was blij dat er iemand mee liep... maar was echt genieten... vanavond ga ik mijn startcoupons in orde maken en opsturen, zodat mijn 1e wedstrijd van dit jaar een feit wordt in Mei... hoop er nog een aantal meer te kunnen rijden Leuk jurkje (mag ik vragen waar je die hebt gekocht?) inderdaad wat Nhene zegt, met kleren aan is het echt heel goed zichtbaar meid... Ga straks gezellig met vriendlief bowlen... hoop dat het morgen ook nog zo lekker is, maar ben bang van niet, bewolking geven ze op blegh... van mij mag die zomer ook wel komen lekker zonder jas naar buiten en die buikies showen hihi...
Ik ben weer thuis en zo verkouden! Ga straks wel verder lezen. Gezin is vermoeiend... pfff... onzekere mama, eigenlijk vinden ze de uren te weinig, tja...
@ steph: Ik heb nooit wedstrijden gereden... ben meer het type stalknegt. hihihi Ik hoop dat we ooit nog eens zoveel geld hebben dat we een leuk vrijstaand huisje kunnen kopen met weide enz. En dat ik daar een eigen paardje kan stallen. Het is een jurkje uit de collectie van vorig jaar van capsize. Hij zit echt supe lekker! Als je hem nog kunt vinden mag je het ook even aan mij laten weten. Jeeeeeeej al mijn strijk weg gewerkt! he he eindelijk! Er hangt alleen alweer nieuw te drogen @ red: Wat balen zeg dat je zo verkouden bent. Hopelijk kun je er voor zorgen dat het gezin wat zekerder wordt.
@ Debby: ik ben een "ik vind alles leuk" amazone om het zo maar te zeggen, ik vind het allemaal geweldig... vind het leuk om wedstrijden te rijden omdat ik dan een bevestiging krijg dat ik vooruit ga Ik vind het echt een heel leuk jurkje... wat me opvalt is dat jurkjes het helemaal gaan worden deze zomer, maar ik kan nergens leuke jurkjes vinden :S ik ben er weer weg van, om 19.00 uur moeten we op de bowlingbaan staan en ik moet nog douchen enzo... voor mijn zwangerschap was ik altijd veel te vroeg en ben nu zo laks dat ik regelmatig te laat kom... grrr... doei doei
Hey meiden Alles goed hier? Gisteren en vandaag veel gewerkt dus ben echt moe nu.. Zal ff reageren @ suus, neeeee niet ongi worden! @ debby, wat leuk dat je een box hebt gekregen van je opa Je buik begint nu wel harder te groeien! Echt mooi Ook leuk dat streepjesjurkje! @ sam, he meid balen dat je test negatief was.. Maar het kan nog alle kanten op! Niet gelijk de hoop opgeven hoor @ kim, leuke kleertjes heb je gekocht! @ kristel, wat een doos zeg bij de V&D.. die was duidelijk meer gericht op het verkopen van die fotosessie dan op de persoon die ze voor zich had staan. @ dreamer, wat ontzettend fijn dat jullie zijn aagenomen! Gefeliciteerd meid Ben echt hartstikke blij voor je. Het is jullie zo gegund! Ook jij krijgt een mooi dikke buik! *knuf* @ bos, wat leuk dat je vriend de kleine lichtjes heeft gevoeld! @ nhene, leuk dat je weer gaat samenwonen! @ nederlandse energie maatschappij, ze blijven maar bellen! Bah wat een vervelende organisatie zeg.. Ik heb ze nu al een aantal keer afgewezen. Het helpt ook niet om niet op te nemen, want ze gaan net zolang door totdat ze je spreken. En als je geen interesse hebt, zijn ze opeens een stuk onvriendelijker. @ stephanie, leuk dat je de kleine hebt gevoeld! @ red, vermoeiend dat je zo'n onzekere moeder hebt. Dan heb je vast het gevoel dat je je nog meer moet uitsloven.. Hoe zit het met je man? Wil hij die matrasbaan aannemen? (of ben ik in de war?) @ all, geen ongi te bekennen hier. Het valt me ook op dat ik dit keer heel anders reageer op de duphaston! Normaal ben ik met dag 5 al zo vreselijk misselijk dat ik haast moet stoppen met de kuur omdat het niet te doen is. Nu af en toe een vlaag (meestal rond eind van de ochtend), maar lang niet zo erg als de keren hiervoor! Zou het iets kunnen zeggen? MOrgenochtend nog maar eens een testje wagen denk ik..
@suhe ik heb fam wonen in duiven! ik ben foto vcan echo en de cakes als verassing voor onze moeders (morgen gaan we het vertellen! kijken of ze hetd oor hebben!)
Goh wat is de site bij mij traag! Ik ga ff eten koken en daarna lekker bankhangen. Ben gesloopt! Fijne avond meiden
Ik heb ook nog niet echt leuke jurkjes gezien, maar wat niet is kan nog komen. Veel plezier Steph! Mij lijkt cross country helemaal geweldig! Maar heb nooit goed leren springen...
kijk ik net geen berichtje van mij en zie dat ie nu dubbel staat! die ene cake viel uit de oven en scheurde gelijk! erg balen maar ja had ook geen zin om nog andere te bakken
Meiden, Kom de komende dag even minder online. Ongi is aan het doorkomen, onwijze buikpijn en wat bloed...:sad:
@Sam: balen meis @Agneta: heeeey muts, je komt veelste weinig! Wij zijn aangenomen bij het MCK en krijgen dus hopelijk eind dit jaar een kans En 18 april meeting in Scheveningen! @Kristel: lekker aktief vandaag! Lekker weer werkt wel mee he @Red: ik snap eigenlijk niet zo goed wat een kraamhulp precies doet. Wat moet ik me erbij voorstellen dan? Echt met het kindje bezig zijn of meer huissloof spelen? Balen dat je zo verkouden bent! Mn man zweert bij echinaforce, misschien een tip? @Nen: spannend, ik ga duimen! @Knarboor: leuk hoor, ben benieuwd hoe ze gaan reageren @Debby: wauw, mooie buik meis! Staat je goed
Wij gaan de kleine zeker vertellen dat hij/zij verwekt is met behulp van een donor. Daarom kiezen we ook voor een geregistreerde donor, zodat hij/zij later de donor kan ontmoeten. Ieder kind heeft er recht op om te weten waar het vandaan komt. We gaan het ook meteen vanaf de geboorte vertellen zeg maar, dan weet hij/zij niet beter en zal het dus 'normaal' zijn. Je mag me alles vragen hoor, kan me voorstellen dat mijn situatie vragen oproept. Zal zo duidelijk mogelijk proberen te antwoorden
Goede morgen allemaal! Dreamer, ok! Sammie, das balen. Nen, hoe zit dat met jouw cyclus? All, iedere nacht wordt ik minstens 3 keer wakker en de laatste keer is altijd rond 5.00 uuur. Meestal kan ik dan niet meer in slaap komen. Ik word er helemaal gek van. Zal vast een oefening zijn voor over een paar weken...