goedemorgen! @Knarboor, leuk zeg! Benieuwd naar de reacties! @debby, dat is ook mijn droom, vrijstaand huisje en paardje! Mooi buikje zeg! @Agneta, ik moet nog t/m dinsdag tenminste als alles goed gaat. Anders nog 1 of 2 dagen langer. @Dreamer, in eerste instantie ben je er voor moeder en kind en je verzorgt ze, geeft ze begeleiding, voorlichting enz. Verder neem je de dagelijkse dingen over zoals de was, stofzuigen, tafels afnemen, dagelijks badkamer en wc schoonmaken, enz. In sommige gezinnen ben je idd soms meer de huissloof...
@Suhe: last van rusteloze benen dan? Of gewoon klaarwakker dan al? Hoop dat je toch nog aan je rust toekomt! @Red: zijn er wel is mensen bij wie je niks in het huishouden hoeft te doen? Mij lijkt het vreselijk als iemand anders mn huishouden doet namelijk. Is je gezin al wat meer tevreden/gerust? Volgens mij heb ik gisteren mn ei gehad! Eindelijk, na 24 dagen! Nog nooit zo'n laat ei gehad. Gok dus toch dat het de zenuwen zijn geweest (dag na het gesprek komt spontaan mn ei ) Nog even afwachten wat mn temp verder gaat doen, maar alsie zo hoog blijft is mn ei echt geweest. En dan mag ik vrijdag bloed prikken voor progesteron Vraag me alleen af of het een goed ei is geweest, omdat ie zo laat was. Ach ja, anders volgende ronde maar nog een keer prikken!
Goeiemorgen meiden, Dreamer wat fijn dat er nu echt beweging het in het verhaal zit! En 17 dagen overtijd en nog steeds geen uitkomst? Vervelend Nen! Heb je nog geen zekerheid.. Bij ons is er deze maand weinig geklust. Tsja manlief is ziekjes en dan is het maar beter ook. Dus wij gewoon ronde 4 weer door (dan hoop ik ook weer grip te hebben op mn cyclus) Fijne zondag!
hoi allemaal , dreams dat is mooi meid het feestje kan beginnen hihi ..ennuh @ de rest pfff ik ben het nu alweer vergeten ik zit nu lekker achter me lappie de kids zitten tv te kijken en te smullen ( kleine van me vriend ( noemt me sinds gister stiefmamma hihi hoe lief ) en die kleine vna me zus .. ze zijn beide 6 jaar zo lief! maar goed ze sliepen pas half 12 gister vrezelijk ... ennuh vanmorgen om 8 uur half 9 was het alweer druk aan het beppen dus ik ben een beetje gaar... maar wel echt wakker vreemd aangezien ik half 4 nog wakker lag te draaien:S onrustig als de P...st vandaag zeurderige buikpijn alsof ik ongie moet worden.. tja we zullen zien hoe is het met de rest?
hoi dames. @agneta: ja muts je komt zeker veel te weinig...en je bent nu ineens weg op msn @sammie: balen meid...misschien dat even rust wel helpt. @nen: jee nog steeds geen ongi...meid ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. @nhene: haha dat word vanavond vroeg naar bed dan. @debby: mooie buik hoor...hij valt inderdaad lekker op in dat jurkje...een buik om trots op te zijn...ik heb zelf ook pas 1 zwangerschapsbroek die lekker zit...die andere zit zo lomp. heb gister een rokje gekocht dus hopen dat die ook lekker zit (is altijd lastig te zeggen he met passen want je merkt het vaak pas als je hem ff een tijdje aan hebt) hoe gaat het met de rest.. iemand nog plannen met dit mooie weer. oh wij zijn gisteren naar de prenatal geweest. we gaan of voor het kamertje van babypark of we nemen het kamertje mees van prenatal... en grote kans dat het die van prenatal word...(scheelt zo'n 1500 euro )
Goeiemorgen! Het is er gisteren niet meer van gekomen om langs te komen hier.. Het fietsen werd me toch iets te veel want toen we terug kwamen kreeg ik ontzettend last van bandenpijn en dat heb ik de hele avond gehad Echt hele erge felle steken in mn zij steeds.. @Bos: Kimo voelde ons kindje voor t eerst toen ik 18w3d zwanger was, best wel vroeg dus Dat kamertje Mees is idd een leuk kamertje! Wij wilden eerst daar het ledikantje van hebben, maar toch maar voor een andere gekozen. @Nhene: Ik duim echt dat je niet ongi wordt meid, dat mag niet! @Debby: Zo, je ziet je buikje idd goed met kleding aan, mooi! @Knarboor: Leuk idee om het zo te vertellen! Ben benieuwd naar de reacties @De rest: Ik zal genoeg meiden vergeten zijn... sorry!
hey kristel vervelend dat je zo'n last had van je banden..volgende keer maar iets rustiger aan doen dan he. 8) heb ff gemist van knarboor, maar hoe gaat ze het vertellen?
@ kriss nee ik hoop het ook niet mag niet nee! whaha ik heb zo een zenuwen het voelt ergens toch wel heel anders hihi nou nog een weekje wacten dan weten we het @ bos jeetje meid dat is wel een heel verschil klinkt toch ook gelijk mooier 1500 euro minder mhh":s hihi
zo ik ben er weer had ik net een heel verhaal getypt is alles weg inclusief mijn msn. wat raar. moest ik alles weer opnieuwd downloaden ik ben nu alles weer vergeten wat ik wilde zeggen......
Goedemorgen allemaal.. @ Dreamer.. fijn dat er schot in zit! @ Kristel.. vervelend zeg bandenpijn! Toch inderdaad maar wat rustiger aan doen. @ Nhene.. ik duim ook voor je! @ all.. hier vreselijk last van mijn darmen! Net eindelijk na 4 dagen naar de w.c kunnen gaan maar nog geen opluchting! Echt jammer.. vandaag gewoon weer een chill dagje, lekker niks doen. Gisteren een drukke dag gehad.. alle hotspots van Den Haag lopend gezien dus mijn voeten waren kapot.. daarna nog even op het strand geweest met het heerlijke weer en lekker verkleurd in mijn gezicht! Hoe is het verder hier?
Hmm, nog steeds last van bandenpijn en mn rug doet ook ontzettend pijn.. Ik ga dus lekker niks doen vandaag @Nhene: Hopelijk heeft je gevoel het goed! @Bos: Ze heeft cake gebakken en neemt die mee naar ouders/schoonouders samen met de echo. @Jolyn: pff, obstipatie.. Echt vreselijk is dat, heb het ook echt continu nu.. Ik ben wel wat gewend hoor, heb al 8 jaar darmklachten, maar nu met de zwangerschap lijkt alles veel erger (is misschien ook wel zo ) Hopelijk ben je er gauw vanaf! @All: Ik ben weer weg, ga even op de bank liggen met een kruik...
@ Kristel.. Vervelend zeg! Inderdaad niks doen vandaag.. Ga ik ook niet doen.. Ga zo met een kruik op men buik liggen.. kijken of dat helpt.. Normaal gesproken heb ik ook wel eens last van m'n darmen maar dit is echt vreselijk! Ach we blijven positief Ik ga ook.. lekker op de bank! fijne middag
wat een stilte zeg nou ik ga met de kids patat halen tot zooo ps kleine van me vriend a 6 jaar .. en me nichtje .. van me zus a 6 jaar hihi hij noemt me sinds gister zijn stiefmamma hoe lief! k wil dat jij me stiefmoeder bent chan whaha hoe lief en ik hoop dat jij en pappa snel een baby hebben ik wil een zusje !waahhaha lekker ventje
Nou das wel heel lief van het kleintje Beter toch? Het is vandaag idd. rustig hier.. Ik ben mn mannetje aan het verzorgen heeft hele erg ontstoken ogen.. ai ai. Verder zijn we bezig met de aankomende verhuizing lekker alles wat we niet willen weggooien Heerlijk gevoel is dat! Misschien tot later
@ sam, he bah zeg wat vervelend! *dikke knuf* @ dreamer, bedankt voor het duimen @ suhe, als ik het wist hoe het zat met mijn cyclus.. snap het zelf ook niet @ knarboor, mooi he zo'n echo waarop je al zo'n klein mensje ziet.. Blijf het bijzonder vinden! Leuke cakes Jammer dat er een gebarsten was.. @ jolyn wat vervelend dat je zo'n last hebt van je darmen @ nhene, wat schattig wat de kleine van je vriend zegt @ juffie, wat vervelend dat je vriend ontstoken ogen heeft! hoe is dat zo gekomen? @ all, vanmorgen een test van babyboomshop gedaan met een pipetje. Kent iemand die tests? Ik wist niet dat ze daar ook zulke hadden. Kreeg em gratis bij mijn ovulatietests.. En ja hoor, licht streepje! Ze hadden beter mij in de Kassa zwangerschapstesten test kunnen doen. Ik zal ff wat foto's plaatsen ervan. Streepje lijkt wel al iets lichter geworden dan vanmorgen. Morgenochtend gaan de dan écht naar de huisarts om daar een urinetest te doen en evt verwijzing te krijgen voor een bloedtest. Had vorige week ook steeds zo'n pijn in mijn bm. Dat is 2 of 3 dagen weg geweest maar begon gister ook alweer terug te komen. Heb ook last van mijn darmen en een opgezette buik. Allerlei symptomen die 'iets' kunnen zeggen, maar ook niks kunnen zeggen.. Hopelijk weet ik morgen meer. Zat wel ff te rekenen.. MOcht ik nu zwanger zijn, dan ben ik al 6 weken en 3 dagen! Dan zou het wel supersnel gaan zeg. Maargoed, eerst maar eens een duidelijke test! SOrry voor mijn lange egoverhaal. Ik ga ff de foto's op de pc zetten.
hoi hoi @ sammie balen meid vind het echt rot voor je @ nen pff wat een onzekerheid hopelijk weet je morgen meer ik duim voor je Kan het zijn dat je ei veel later is geweest? Over die kamer mees dat is toch diegene op de foto die ik laatst hier liet zien? Die heette ook mees Wij zijn weer op weg trg, al bijna in maastricht Mijn buik is echt opeens te zien zo in een keer echt leuk en voel de kleine sinds gister echt schopjes geven, frank heeft het ook 1 keer gevoeld
Foto's staan erin, maar ik zie dat het op de verkleinde foto's amper te zien is. Gek he, dat je iets met je eigen ogen beter ziet dan wanneer je er een foto van maakt. @ kim, als mijn ei veeeeel later geweest zou zijn, kan ik niet zwanger zijn want ik ben ook nog een week in barcelona geweest En rond die tijd hebben we niet zoveel geklust. Pas daarna eigenlijk weer.
Ik ben er ook weer Lekker gewerkt en naar de kerk geweest. Gezin was een stuk zelfverzekerder vandaag dus das fijn! Liep allemaal lekker. @Dreamer, heel soms gebeurd dat. Dan moet je gewoon kraamzorg aanvragen van 3 uur per dag. Alleen moeder- en kindzorg. Maar dat betekend dan wel dat je man en familie je huishouden moeten doen. Kan me voorstellen dat je 't lastig vindt om dingen uit handen te geven, maar over 't algemeen vinden de meeste gezinnen 't erg fijn dat 't huis schoon is en de was aan de kant enzo als ik weer wegga zodat zij lekker alleen met de kleine bezig kunnen zijn. @Knarboor, ben benieuwd! @Bos, leuk kamertje! Dat scheelt nogal in prijs! @Juffie, sterkte met je mannetje! @Nen, duim voor je dat 't wel raak is! @Nhene, wat schattig zeg! Hopelijk is 't nu jouw beurt! @Kim, wat leuk dat je ineens echt een buik hebt en dat je vriend de kleine ook al voelt! @Kristel, vervelend zeg die pijn! Kun je ondanks de kwaaltjes er wel lekker van genieten? @All, is positiekleding veel duurder dan gewone kleding of valt dat wel mee? Wij hebben hier onze kinderwens even op een wat lager pitje gezet. Ook om 't feit dat mn man zonder werk zit en moeten eigenlijk ook eerst 't een en ander in huis doen. We zien 't wel... als er wel een kleine komt is 't hartstikke welkom en 'k ga me nergens druk om maken. Maar gewoon even niet gericht klussen, gewoon alleen als we er zin in hebben. @Nen, jij vroeg trouwens naar mn man die matrasbaan, hij wil er morgen geloof ik wel even achteraan bellen. Heeft er niet veel zin in maar veel keus heeft hij ook niet. Zal zo weer even rondneuzen voor vacatures. Vanavond nog papieren uitzoeken, morgen komt er iemand voor onze belastingaangifte. Hopelijk krijgen we een mooi bedrag terug, kunnen we wel even gebruiken! Heb al honger dus ga zo taco's maken.
@ Debby en Red: Hier nog een met zo'n droom ik wil sowiezo geen eigen paard als ik het niet aan huis kan zetten... veel te veel werk om er dagelijks naartoe te gaan @ Knarboor: Je Cakes zien er heerlijk uit Hmm... leuk idee zo @nen: vervelend zeg die onzekerheid... ik hoop dat je morgen bij de HA te horen krijgt dat je hartstikke zwanger bent Gisteravond zijn vriendlief en ik gezellig wezen bowlen saampjes (doen we wel vaker met z'n 2tjes) maar voorlopig was het de laatste keer dat we met z'n 2en gingen... het tempo ligt dan verschrikkelijk hoog en ik was dan ook keikapot... op een gegeven moment voelde ik mijn eigen hartslag net zo snel als ik die van de baby hoor op de angelsound ook kunnen wij allbei aardig bowlen (gisteravond allemaal rondes rond de 150 punten) dus er waren de nodige strikes waardoor het tempo nog hoger lag hihi... ik heb trouwens wel alle potjes gewonnen Vandaag visite gehad, een lieve koeienknuffel voor de beeb gehad en 50 euro om bij te leggen voor het kopen van de badspulletjes, dat is namelijk het enige wat we nog moeten hebben...