@Suus, Sammie en Nen, erg balen dat jullie ongi zijn geworden! @Nhene, 't kan nog he! Misschien heb je te vroeg getest. @Kristel, mooie buik! Vervelend dat je al last hebt van striae! @Knarboor, super dat ze zo reageerden! 'k Ben hier even eten aan't koken. Vanavond komt er om 7 uur iemand voor onze belastingaangifte.. hopelijk komt daar flink wat centjes weg anders weet ik 't niet... hoop zo dat m'n man volgende week ofzo aan't werk kan. Matrasbaan is nix geworden, vacature was voorzien en was partime.
ja dat is waar maar hij is wel echt heel erg negatief hoor ik heb nog nooit zo een wit vakje gezien geloof ik
@ kristel maakt niet uit wanneer je het gaat ophalen maar wanneer je het besteld hebt denk ik @ bos denk dat we dezelfde bedoelen Ik wil hem ook maar vind hem erg prijzig Nog een half uurtje en dan naar huis
@Nhene: Klote maar je had je ei misschien later he? Als dat zo is dan ben je wel heel vroeg met testen en dan kan het nog zo dat je over een paar dagen positief test hoor! Ik duim nog steeds voor je @Kim: Ik moet dan pas betalen en dan zou het aso zijn als ik dan geen korting zou krijgen als anderen het wel krijgen op spullen die voorradig zijn. (matras en box zijn sowieso voorradig maar die wilden we pas meenemen tegelijk met t bedje ivm betalen)
@ Nen, wat vervelend voor je meis, ik heb het met je te doen! weet hoe je je voelt.. @ Nhene, ook vervelend volgende ronde dan maar met zn drieen?!
En trouwens; anders ben ik heel makkelijk, dan annuleren ze die bestelling maar en dan bestel ik t bedje wel opnieuw tijdens die dagen Maar dat zou dan niet hoeven (opnieuw bestellen) want het bedje is op dat moment op voorraad (omdat wij het besteld hebben) dus moeten ze het gewoon met korting meegeven Heel makkelijk
Wie zijn er eigenlijk nu nog niet zwanger?! Volgens mij zijn er meer zwangere in ons midden dan niet zwangere.. Ach deze maand is het bij ons ook al niet gelukt dus april weer een ronde. Mijn man was ziek rond de mogelijke eisprongen (hahah weet niet welke datum ik moest aanhouden deze maand) ik had 2 maart ong. moeten worden ik werd pas 9 maart een heel klein beetje en per 11 maart echt volledig ongesteld.. Allemaal zo onduidelijk deze maand telt gewoon niet mee.. Ga bij de etos misschien toch die pillen halen WIE WEET!
Juffie, Hier ook nog niet zwanger. En etos pillen hebben bij mij geholpen afgelopen maand.(kortere cyclus) Meeting, Is er al meer bekend?
nog niet zwanger: Suus Gaby Sammie Dreamer Juffie Nen Nhene Red Matta Als ik iemand vergeten ben, schreeuw ff
@nhene: geef de moed niet op...het is nog voor je NOD dus ik heb nog hoop. @kim: duur....mmm ik vind hem juist goedkoop (die andere die we mooi vonden was namelijk 1500 euro duurder) maar wij zijn eruit....het word de kamer mees van prenetal...over vier weekjes ff naar de winkel en dan flink inkopen doen...heb ook al een lijstje gemaakt wat ik nog meer wil halen, badje, badsteun etc....scheelt weer lekker @red: zou lekker zijn als je wat centjes terug krijgt....vriendlief is ook vier avonden op pad om bij mensen de belastingpapieren in te vullen...mag ik vragen wat jullie kwijt zijn het laten invullen van de papieren? wat hebben jullie gegeten? wij hebben bloemkool schotel op...vanavond lekker bankhangen en met mijn voet omhoog want de huisarts heeft mijn wratje aangestipt onder mijn voet...auw.. heb ook een hoop gedaan al zeg ik het zelf...mijn badkamer is weer schoon...keuken flink schoongemaakt incl de binnenkant van de keukenkastjes....op pad geweest voor de tuin en voor de konijnen..
hoi Dames. ben zo ook weer weg, morgen examen en wil toch nog wel even leren.! hoe gaat alles, moet nog terug lessen, liep 10 pagina's achter! We hebben een heerlijk rustig weekend gehad, morgen gaan we lekker shoppen in Duitsland . Lingen om precies te zijn, daar kan liefje zijn Adidas collectie weer uitbreiden! ik voel me wel goed, alleen last van tjah hoe noem je het.. krampjes/steekjes eerst 2x rechts en toen gister heel lang links.. beetje irritant.. vanmiddag een lange witte sliert in mijn plas.. ook zoiets vaags..:S.. maar goed.. nog lekker een weekje geniet van mijn vent voordat hij 2 weken weg is.. kijk er zoo tegen op! vind het echt vreselijk..:s... zaterfdag nog 2 nieuwe opium salontafeltjes gekocht en we gaan weer verven in huis, we gaan nu af van de donkerbruine muur en gaan kijken voor een taupe/antraciet/grijze kleur.. en voor nieuwe behang voor achter de schouw.. leuk leuk. net bij de Toko weer lekker veel bami soep gekocht.... Nou ik zal er vandoor en reageer morgen langer als ik terug ben van de examens.. wens me geluk! heb serieus waar nog nooit mijn mbo opleiding afgemakat en nu doe ik gewoon de opleiding van 2 jaar in 1 jaar..:s..haha.... even een CV maken en inleveren bij de school die bij ons in zitten voor inval werk en wie weet kan ik na de vakantie wel meteen aan de slag .. ken het daar al, dus heb sowieso een voorsprong ..hihi.. Fijne avond en tot morgen!
@ Ryanne: Thanx , en ja :shy: ben een beetje wezen shoppen @ Kristel: lekker doen waar je je prettig bij voelt... ik denk dat wij er een jaar of 3 tussen willen, hebben we nog niet echt over gehad @ Kim: Leuk werken op de babygroep... @ All: is de meeting nu definitief op 18 April in Scheveningen? want als het niet doorgaat, ga ik met een vriendin weg... @ Kim, Ryanne en Kristel: wat een mooie buikjes weer het gaat nu echt serieus worden met ons hihi... ik merkte vandaag dat mijn jasje van mijn tenue ook al strak begint te zitten... @ All: wie van jullie zijn er nog NIET uit de namen? Jongensnaam staat vast hier, meisjesnaam zijn we nu druk over aan het brainstormen. @ Nen: Balen meis dat je ongesteld bent geworden... ga je nog naar de HA of gyn omdat je ineens zo'n lange cyclus had? @ Nhene: Balen van je nega test, maar het kan nog...
@stephanie: wij zijn nog niet uit over de namen...hebben het er nog niet eens over gehad....we willen eerst weten wat het word (zoals met alles haha namen, spullen kopen etc...)
Hai, Sorry maar ik heb zon raar verhaal. Komen we net op de bouwplaats van ons nieuwe huis, ligt er voor ons een goederentrein omgekeeperd! Hahah echt hoor ,hoorde het de hele dag op het nieuws maar had niet bedacht dat het voor ons nieuwe huis was:d Vandaag ging een van de jongste kleuters voor het eerst klimmen zoooo schattig.. dat kontje helemaal wiebelend (klimrek is 2,5 meter hoog!) en helemaal gelukkig dat ie beneden was Heel poepig! Iemand anders nog een schattig verhaaltje?
hier ook nog niet zwanger.. Hebben afgesproken eerst t jaar vol te maken en tempkaartjes mee te nemen voor we naar de dokter gaan. Deze maand weer netjes een cyclus van 28 dagen (dat je blij kunt zijn om ongesteld te worden zeg) fysiek gaat t ook beter. We hebben geklust buiten mijn vruchtbare periode, was een beetje huiverig maar gelukkig is mijn normale (zwangerloze..) cyclus nog erg regelmatig. Overigens lees ik globaal mee las iets over een meeting?
@ kristel ik denk de spullen die je besteld hebt zonder korting zullen zijn en de spullen die voorradig zijn wel met korting maar kan het ook mis hebben @ ryanne veel plezier met yoga vertel maar hoe het was @Bos geloof dat deze 1200 is toch (mees) en dan 20% dan is die 960 dat valt dan wel reuze mee @ sammie de meeting staat voor 18 april we zijn tot nu toe met 12 meiden en 6 mannen denk dat we even een tijd moeten afspreken en ergens reserveren bij zo'n strandpaviljoen in scheveningen want dat word het geloof ik Moeten we verder nog wat leuks bedenken voor die dag? Iemand ideeen? Wij hebben andijvie gegeten Ben echt gebroken en dat maar van een halve dag het was wel heel leuk met de baby's had eentje bijna mee genomen zo schattig was die Ik heb morgen een sollicitatie gesprek duimen jullie voor me Het is op een verzorgings tehuis/revalidatie als activiteitenbegeleidster ik hoop zo dat t wat word