Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dames ben er vandoor..fijne avond en werkse morgen...

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ga nog ff verder online shoppen, nu ben ik toch bezig hihi...

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat een luxe probleem hebben jullie zeg :)
    Ik pas helaas nog in al mn bikini's!

En dikke reet?
    Ik weeg helemaal 3x niks, maar als ik in mn bh had zitten wat ik nu in mn broek heb zitten ... dan had ik toch een flinke F cup :)

4. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hij staat erin!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Mooi buikkie hoor agneta, lekker gaan showen in een mooi bikini... je bent lekker gegroeid al :D

6. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja? zie je verschil?

ik vind dat ik wel een dikke buik heb hoor en
    hij is ook best hard, is dat normaal?

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zo das een aardige buik Agneta! :D
    Echt mooi!
    En dikke reet?
    Wedden dat de mijne dikker is ;)

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    neeee oma
    dat kan haast niet want jij bent hartstikke slank.

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Dames,

ik ben ervandoor...

als het goed is komt mijn bestelling morgen binnen...
    ik ga lekker naar bed want ik ga me steeds beroerder voelen...

tot morgen dames...

Slaap lekker

doei doei

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: ja hoor zie duidelijk verschil :D
    ik had dat ook rond die tijd dat mijn buik vrij hard was, rondom mijn navel vooral... nu issie weer lekker soepel...

nu ben ik echt weg...

doei doei

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja ben slank, maar heb echt een megareet hoor :)
    Kom je naar de meeting?

Slaap lekker Steph!

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik ben die bikini aan het bestellen maar ik weet dus echt niet welke maat! HELP!

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Bestel je toch een paar verschillende maten?
    Dan heb je vast de juiste maat er wel tussen zitten en stuur je de rest weer terug.
    Zo betaal je maar 1x verzendkosten ;)

14. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ok doe ik thanks

15. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oja de meeting ik weet niet of ik ga vind het wel spannend hoor.
    wie gaan er allemaal? en wanneer?

ik heb net de bikini besteld en hij komt morgenavond ben benieuwd.

hoe is het met jou oma?

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Het staat gepland voor 18 april in Scheveningen.
    Kim houdt de lijst bij wie er komen.
    Uit mn hoofd een stuk of 10-12 dames!
    Sommige met man/vriend, sommige zonder.

Ja hier alles goed :D
    Er is echt een rust over me heen gekomen sinds we zeker weten dat we geholpen gaan worden.
    En dat voelt goed na een dik half jaar onzekerheid!

Hoop dat je bikini bevalt :D

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meiden, ik ben ook weer eventjes van de partij. Ben erg druk geweest gisteren en vandaag.. Hieronder mijn reacties. Kan zijn dat je naam er dubbel tussen staat, maar had even niet zo'n zin om steeds uit te zoeken of ik iemand al genoemd had..

@ stephanie, wat heb je je beebiesite mooi gemaakt :)

@ suus @ sam, we lopen gelijk op in onze cyclussen :) Maar die van mijn is qua lengte maar een schatting. Wacht ff af wanneer ik mijn eisprong krijg, dan kan ik em aanpassen

@ knarboor, leuk dat iedereen zo goed reageerde op het blijde nieuws :)

@ kristel, mooie buikfoto :) Je buik groeit best hard nu he elke week! Echt prachtig :) En leuke nieuwe kleren!

@ ryanne, jij ook al zo'n mooie buik! :)

@ en kim ook een mooie buik :) ik heb ook dat stuk op tv gezien over die gipsbuiken met mozaik. Vind het supergaaf!

@ dreamer, misschien komt het verschil in je cyclus wel door alle spanning van de laatste tijd. Jullie hebben natuurlijk nogal wat stress enzo over je heen gekregen. Je moest steeds nadenken wat je nu wilde, wanneer je gebeld zou worden, of je wel aangenomen zou worden... Dat is niet niks!

@ nhene, balen dat je test negatief was meid. Maar het kan nog alle kanten op! Ik duim voor je :)

@ red, jammer dat die baan toch niet goed was voor je man..

@ stephanie, leuk idee om allemaal wat te maken voor de meeting! Hopelijk is het lekker weer.

@ debby, wat balen dat het niet lekker loopt op je werk.. Goed dat je hebt aangegeven dat je niet na je verlof nog zo door wilt gaan!

@ kristel, wat een vervelend gedoe met je katten.. Hopelijk kun je een oplossing vinden!

@ matta, he meid wat balen dat je bent gezakt voor je examen! Hopelijk gaat het de volgende keer beter meid :)

@ kim, vervelend he als hij buiten de poort zit en er radiostilte is. Mijn vriend mocht elke periode buiten de poort (meestal 3 weken) 10 minuten bellen met een sateliettelefoon. Wist je dat dat 18 dollar per minuut kost?! Vanwege alle beveiliging enzo wat erbij komt zodat die gesprekken niet afgetapt kunnen worden. Mijn vriend zegt net dat het wel compagnie afhankelijk kan zijn. Hopelijk kan hij ook af en toe even bellen. Hoe trek je het?

@ kristel, jeetje dat moet wel heftig zijn dat je vader in een verzorgingshuis woont.

@ trouwen, ik wil sowieso trouwen als ik zwanger raak. En anders graag nadat mijn vriend terug is gekomen uit Afghanistan volgend jaar. Want het lijkt me vreselijk als we net getrouwd zouden zijn en hij overlijdt daar. Dan ben ik op mijn 23e al weduwe.. Alhoewel, er zit natuurlijk weinig verschil in. Het maakt emotioneel niks uit of je getrouwd bent of niet.. Hmm kan niet zo goed uitleggen hoe ik het bedoel. Hoop dat het niet stom overkomt.

@ red, ik hoop dat de baan je man nu beter aanspreekt!

@ kim, wat jammer dat je het niet bent geworden! *knuf*

@ agneta, wauw wat een mooi buikje al! En heb jij het over een dikke kont? Ga gauw je mond spoelen zeg! ;)

@ all, ik ben flink ongi inmiddels. Verlies grote stolsels en ontzettend veel bloed (bewust maar spinazie gegeten vanavond!). Weet ook niet zo goed wat dit nu is.. Heb ik een miskraam of ben ik gewoon ongi? Als ik zelf denk, denk ik een miskraam. Want ik heb de sensitests bewaard en daarop is toch te zien dat de streepjes wel donkerder werden. En vlak na barcelona had ik ook lichte streepjes op de kv test. En zelfs zondag dus nog op de test van babyboomshop. Ik kan me haast niet voorstellen dat het allemaal indrooglijntjes zijn. Zeker omdat bij de sensitests de streepjes donkerder werden en ik wel symptomen had. Maargoed, ik zal het nooit weten. Ben in ieder geval wel blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben, ook al had ik dat inderdaad liever door een positieve test. Voelde me zo waanzinnig rot gisteren. Volgens mij had mijn vriend dat niet zo goed door. Maar we hebben nu wel besloten te beginnen met Clomid. Deze onzekerheid steeds is gewoon niks. En met pco heb ik ook grotere op een miskraam, waardoor ik liever onder begeleiding van de gyn zwanger word.. Geeft wel een fijn gevoel dat we er nu echt echt voor gaan :D

Verder hebben we vandaag nieuwe matrassen gekocht. Hoop dat we vannacht wat beter slapen dan de laatste tijd :)

18. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oja dat kan ik me heel goed voorstellen dat je je nu wat rustiger voelt.
    mijn situatie is natuurlijk niet te vergelijken met
    die van jou maar ik weet hoe ontzettend vermoeiend maar ook heel vervelend die onzekerheid is.

ik ben echt super blij voor jullie!

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Las iets over dikke reten...
    Ehm, als je je voor een dikke kont al moet schamen, wat moet ik dan wel niet? :confused:
    Ik heb een grote kont die ook nog eens helemaal vol zit met rode strepen sinds kort :(

@Stephanie: Leuke bikini! bestellen :D

@Kim: Wat klote dat je niet aangenomen bent meid :(
    Ik vind dat zo'n stom excuus altijd 'geen ervaring'. Je moet toch érgens een keer ervaring op kunnen doen? :(

@Nen: Je zult het idd nooit weten... Ik had de maand voor ik nu zwanger werd ook vage streepjes op die kruidvat testen wat ik normaal nooit had en werd ook ineens 3 dagen te vroeg ongesteld en ook véél heftiger dan normaal.. Ik heb zelf het idee dat ik toen weer een vmk gehad heb, maar dat zul je nooit weten helaas..
    Wel fijn dat jullie besloten hebben om 'hulp' te zoeken nu en met Clomid te gaan beginnen!
    Zo heb je tenminste wat meer zekerheid he :)
    Ik hoop dat het dan snel raak is voor jullie!

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Tnx Kristel :) Begrijp wel dat je het vervelend vindt dat je die striae hebt. Gelukkig krijg je er ook iets heel moois voor terug!

Deel Deze Pagina