Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    meiden ik ga ervandoor..........
    truste alvast

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ben er ook vandoor, slaap lekker allemaal!

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    zo na lange tijd ben ik er weer

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ach striae, daar zit ik nu al helemaal onder (zonder zwanger te zijn geweest)

Ik ben ooit heel zwaar geweest en ben toen 20 kilo afgevallen dus me lichaam verdient al niet de schoonheidsprijs ;) Gelukkig heb ik een mooi koppie hahah en maakt dat een hoop goed (toch?!)

Leuk ik was gister aan het eten en drinken met mn droppies en toen ging ik ff hier op het forum lezen waar jullie het over hadden! Echt gaaf een mobieltje met internet. Ik denk zeker dat als je vaak in de trein zit dat het dan een uitkomst is!

Nou fijne dag allemaal en wie weet lees ik jullie verhalen ff tijdens de lunch.

Nikky

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal!

Ik kon niet meer slapen, kleine was hartstikke druk, dus ben maar opgestaan... Ben wel heel erg moe dus zal straks wel weer even mn bed in duiken ;)

6. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goedemorgen allemaal,

Wat een verhalen...sorry ik ga niet reageren op iedereen!

Gaat het verder met iedereen een beetje goed?

Liefs eva

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey meiden,

Ik moet nog alles terug lezen. Wilde alleen even melden dat ik me niet beter voel nu ik weer aan t werk ben. Ik ben continu hoofdpijn en heb vanacht vreselijk veel gedroomd. Ik heb nu het gevoel dat ik vanacht de maraton heb gelopen. :(

Maar ja, think positive... t komt wel weer goed. En zoals Dreamer me al heeft geadviseerd er geen energie in proberen te steken.

Gister was ik al om 20.45 op bed gaan liggen, t was m'n bedoeling om tv te kijken maar ik was al snel in slaap gedommeld.

M'n bestelling van de h&m is binnen. De spijkerbroek waar ik met smart op aan t wachten was is te klein en t model valt tegen. :( Heel erg jammer. Ik moet dus snel op zoek naar een goed passende broek. De joggingbroek zit wel perfect, ook lang genoeg :D Dus die kan ik mooi gebruiken voor yoga enz. Verder nog wat hemdjes, een shirtje en een blousje. :)

Nou ik ga me maar eens proberen te concentreren op m'n werk. Ik moet van 10.00 tot 12.00 notuleren.

xxxxxxxies

8. Goedemorgen,

Ff denken wat ik allemaal gelezen heb…
    @ Kim wat balen dat je het niet geworden bent.
    @ Nen dit zou een vmk zijn. Eerste ronde Clomid gaat wonderen verrichten oke ;)
    @ Debby wat balen zeg. Zou je je niet nog ff ziek melden. Ik kan veel hebben maar hoofdpijn vindt ik echt vreselijk
    @ agneet je moet gewoon lekker meekomen de 18e. iedereen vindt dit spannend hoor
    @ Konten we zullen tijdens de meeting meten wie de dikste kont heeft ;)

Wat leuk dat jullie nog fijne vakanties voor de boeg hebben. Wij hebben nog een paar weekendjes weg opstaan maar verder niets meer. Misschien eind september met de kleine een weekje center parcs ofo.

Hier ook al om half 7 wakker. Had gedroomd dat ik naar de vk geweest was en dat die had gezegd dat ik nog maar vruchtwater voor 6 weken had. Moest toen naar het ziekenhuis en kon niet meer werken. Toen ik 32 weken was ging ik bevallen en toen… werd ik wakker :s

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: ik krijg de bikini als het goed is ook vandaag binnen... ben benieuwd
    heb wel maar 1 maat besteld, van het broekje dezelfde maat als normaal (36)
    van het tankinitopje een maat groter (38 ) hoop dat m'n boobs erin passen hihi
    en van het gewone topje cup D maat 36? vind het maar een vreemde maat maar we zien het wel...

@ Nen: als ik in jouw schoenen zou staan zou ik waarschijnlijk
    ook denken dat ik een MK had gehad...
    fijn dat jullie nu met Clomid beginnen en je iets meer zekerheid krijgt...

ik hoop echt dat het voor jullie snel raak is meid...

@ Priscilla1987: Ik ken je niet uit dit topic, maar je bent al lekker op weg...
    is je verlof net ingegaan? weten jullie wat het wordt?
    enne waar woon je precies in brabant? (mag per PB hoor)
    sorry voor de vele vragen hihi...

@ Debby: fijn dat je bestelling binnen is, jammer van de spijkerbroek...
    succes met notuleren... of kan ik beter zeggen sterkte?

hier nog flink beroerd... blegh...
    lig nu in bed met de laptop op schoot en heb net nog even lekker naar onze frummel liggen luisteren...
    ik vind het nu zelf ook een hele vreemde gewaarwoording dat ik frummel via de angelsound heel heftig hoor bewegen maar dat ik op die momenten nog niks voel....

maja was wel weer gerustgesteld, had namelijk vannacht gedroomd dat ik flinke stolsels bloed verloor (onder de douche bij de mannen na het voetbal :confused:) hoe iik daar nou weer bijkom, stomme dromen.... maar droomde dus dat ons kindje niet meer leefde en ik zou moeten gaan bevallen.... dus wilde wel even luisteren vanmorgen...

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: jij ook al vreemd aan het dromen dus... :(

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat een rot droom Ryanne :(

Mijn kont en benen worden ook al dikker, ik merk het aan mijn broeken. Maar vind het niet zo'n probleem... :)

Het vervelende is dat wanneer ik thuis ben, ik nergens last van heb. Dus dan voel ik me schuldig... snap je? De situatie op m'n werk zal ik moeten accepteren, er zal niet echt iets veranderen. Dus ik ga met frisse tegenzin ;) naar m'n werk, maar wel met het idee dat andere dingen veel belangrijker zijn dan dat. En als het echt zo blijft ik lekker op zoek ga naar een nieuwe, andere, leukere baan. :D Heb daar ook al best veel zin in. :)

Dat lijkt me ook echt heerlijk om nog even aan t einde van m'n zwangerschapsverlof met de kleine naar CenterParcs te gaan. :) Even er uit.. genieten van elkaar. :) maar eerst naar Turkije! :oops: Luxe paard hea?!?

@ Kim: Wat balen dat je het niet bent geworden. :( Ik heb nog zo voor je geduimd.

@ Kristel: Lig je alweer lekker op je bedje...? Neem het er maar lekker van hoor. :)

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Steph: ook al zo'n akelige droom... bah bah...

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: jammer dat je je nog steeds zo slecht voelt erbij :(
    succes met notuleren straks!
    Lig niet op mn bed trouwens ;) Heb net even lekker gedouched en ga zometeen maar eens de zoldertrap helemaal schoonmaken en dan van die anti-slip-dingen erop plakken, van die halve manen zeg maar.
    Daarna de was doen en daarna zie ik wel weer wat ik ga doen ;)

@Ryanne: Wat een nare droom, maar gelukkig was het maar een droom! Met je meisje gaat alles goed hoor :)

@Stephanie: Ook al zo naar gedroomd :( En nog steeds niet lekker... Hopelijk voel je je snel beter!
    Ik denk trouwens dat t slim is om ook nog een bikinibroekje in een maatje groter te kopen ivm groeiende buik ;) Moest ik ook, ook met ondergoed.. Op een gegeven moment gaat het namelijk echt in je buik snijden...

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik merk dat ook al indd met ondergoed... Bepaalde modellen zitten echt niet meer lekker. En het geen wat lekker zit kan ik niet meer krijgen... :( Maar ja, misschien moet ik ook wat harder op zoek gaan... :oops:

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Ja daar zat ik ook al aan te denken... ik wacht even af wat de pasvorm is en als ie nu echt goed zit bestel ik nog een groter broekje erbij... moet ook nog onlineshoppen voor danny dus komt goed uit...

hebben jullie al een 1e pakje voor jullie beebs?
    ik ben nu aan het kijken naar iets leuks, wat ik al heb is natuurlijk ook heel leuk maar het moet net ff dat extratje hebben :p
    weten jullie leuke sites? www.kleertjes.com heb ik al afgestruind...

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

en m'n bikinies moet ik eens gaan passen... Dat vind ik zow erg hea... met die hollandse melkflessen! :(

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: dat is trouwens wel een goed idee... aan het einde van je verlof nog even een weekje naar centerparcs :D ik zat al te denken... heb geen vakantiedagen meer over hihi, maar die heb ik op die manier niet nodig :p
    hopen dat danny ook nog wat dagen kan opbouwen...

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ben ook nog op zoek naar een eerste pakje.

Ik keek op H&M gister en tot mijn verbazing hebben ze daar best stoere jongenskleertjes. :)
    Maar niet echt een eerste pakje.

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    bij de H&M hebben ze idd leuke stoere kleertjes...
    ik moet ook nog eens unisex kleertjes hebben dus maakt het extra moeilijk...

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

morgen meiden

Deel Deze Pagina