Nou ik zit half te zoeken naar wie het dan zal zijn en nu heb ik lala een soort van vals beschuldig, sorry lala dat wou ik niet doen! Ben gewoon te nieuwsgierig denk ik ik ga weer even slaapie doen, het regent toch buiten.
Waarom aandacht aan besteden? Ze zal het waarschijnlijk alleen maar leuk vinde ndat we zo over dr praten (aandacht he), dus waarom gaan we niet verder over iets anders?
Morgen de sensitesten al binnen! Mooi, kan ik mn ei niet missen. Ik heb honger, maar mn man is nog even naar een vriend toe. En hij heeft de boodschappen bij zich, dus kan niet eens stiekum beginnen ook
@Dreamer: Vond je het niet vreemd om te wennen aan t feit dat je nu een man hebt ipv een vriend? @All: Ik zou eigenlijk vandaag en morgen al gaan kijken voor een trouwjurk samen met mn moeder, maar op het laatste moment kwam mn moeder aanzetten dat ze niet kon komen (Ze woont 3 uur bij ons vandaan dus blijft altijd slapen als ze langskomt). Nu komt ze komen maandag en blijft ze tot donderdag. 3 dagen dus om voor een jurk te kijken! Jeuj! Hopelijk vind ik snel DE jurk, ik haat het namelijk echt om winkel in winkel uit winkel in winkel uit te gaan....
`nou net een ovutest gedaan ik weet het nu echt niet meer... de test van gisteren en eergisteren waren donkerder dan nu.. vandaag is er gewoon bijna geen 2e streep te bekennen gisteren wel en eergisteren ok... benieuwd zal me ei dan al zijn geweest? en me cyclus eindelijk weer korter is... ben benieuwd ik blijf gewoon nog even doortesten met die dingen heb ze niet voor niks haha
Haha ja vond het zeker moeilijk! Zelfs nu verspreek ik me nog wel eens hoor. Mn eerste bericht over hoe onze bruiloft was geweest stond ook telkens vriend man vriend man. Kreeg er reacties over, anders had ik het zelf niet doorgehad Jammer dat je moeder niet kon. Kon je de afspraken nog wijzigen dan? Neem aan dat je wel een afspraak hebt gemaakt, want zonder kom je bij de gewone bruidswinkels zowat niet binnen. En winkel in winkel uit doe je niet snel voor een trouwjurk hoor Je bent al snel 2 uur binnen als je wat gaat passen @Natas: dat zou al wel vroeg zijn! Maar gisteren kwam de 2e streep toch ook pas na de 10 minuten? Zou wel mooi zijn een vroeg ei
ik wach tnog even af dreamer als er straks over weet ik veel wat hoe lang er nog geen 2e streepje is zal het wel mooi zijn eindeliijk weer eens vroeg terug in me cyclus dan ben ik ongeveer weer terug bij het begin rond de 30 ddagen dan.. ik hoop het zo.. ook al niet zo super goed geklust maakt niet uit want als die posi is dadn komt je ei binnen 24 a 48 uur dus vanavond dan hard aan de klus en dan hopelijk zit ik goed... pff baal er wel van ddat ik het neit zeker weet
Nou, bij die winkel waar ik heen ga doen ze niet aan afspraken, hebben ze een hekel aan. Ze willen daar dat je je gewoon op je gemak voelt. Je mag ook gewoon zelf de jurken pakken ed, dus daar hou ik wel van! Hopelijk slaag ik ook bij die winkel Maargoed, het is dus even afwachten hoe en wat. Ik ben wel van plan om morgen nog even verder te kijken naar andere trouwwinkels hier, dat ik daar wel even mee bel voor een eventuele afspraak voor het geval ik in die ene winkel niet meteen slaag
Bij mij komt mn ei altijd de ochtend dat mn test weer negatief is. Dus ik zou dan te laat zijn. Maar hoop voor jou dat je nog op tijd bent! @kristel: nou dan hoop ik toch dat ze jouw jurk wel bestellen. Als iedereen daar aan de jurken mag zitten kan een pasjurk nooit meer mooi zijn. Die stoffen zijn veel te delicaat om door iedereen aangeraakt te worden. Zou ook zeker de volle pond niet betalen mocht je wel een pasjurk krijgen. Jurken passen is echt gaaf hoor Een hele belevenis!
@Natas: Ik zou als ik jou was ook gewoon nog doortesten als je neit zeker weet of je je ei nu al gehad hebt of niet...
Pff wat gaan die berichtjes snel hier, 'k heb er ff snel door gescand, maar kan het nog wel een beetje volgen! Vandaag alsmaar pijn in mn buik, of ik mn eisprong al heb Dat lijkt me wel erg vroeg, zelfs al zou ik een cyclus van 28 dagen hebben deze keer, dan is het nog te vroeg! Trouwens, k las ergens dat je altijd 14 na je ei ongesteld wordt, maar k heb het een poos bijgehouden (voor ik dat wist) en de pijn die ik associeer met mn eisprong was elke keer 16 dagen voor mn ongi Heb ik dan twee dagen voor mn eisprong last, of is dat 14 dagen verhaal onzin? @Desiree: Beterschap!
@Dreamer; Ik heb wel een goed gevoel over die winkel hoor Ik zie het ook allemaal wel, het lijkt me sterk dat ze je een versleten/vieze jurk verkopen. Als dat het geval zou zijn dan zou bijna niemand daar wat kopen en ik hoor toch hele goede verhalen over die winkel... Maargoed, daarom wil ik ook bij andere zaken kijken, ik wil wel kunnen vergelijken en me zowiezo niet beperken tot een aanbod Het komt wel goed hoor Ik weet altijd dat me ei geweest als ik weer een negatieve test heb... Ik heb mn eisprong namelijk 1x gevoeld en een paar uur later deed ik een test om te kijken of het echt mn eisprong was en die test was toen negatief! Ook was mn temperatuur toen omhoog gegaan. Dus zodra bij mij de test negatief wordt heb ik me ei gehad. Heel handig is dat
HOi meiden, Wat een geklets weer allemaal, heb niet terug gelezen even sorry Dus hoe is het met iedereen? Nog spannende dingen gemist? Hier nog steeds een rot gevoel in mijn buik Lijkt echt heel erg op een zeurend ongi gevoel, alleen dan zonder heftige pijn Hopelijk is het ergens goed voor Hier is de dag gelukkig met werken snel gegaan! Bijna weer weekend dus, heerlijk! Zo ik ga eerst eens even wat te eten halen, tot straks!
ooohh ik vnid zo spannend ik heb namelijk het gevoel dat me ei dus wel is geweest... gsiteren had ik namelijk ook al apparte krampen soms en vandaag ook.. ik voel bijna nooit me ei maar aangezien die test echt een groot verschil heeft met vanaag ben ik benieuwd. En met de babyboomshop heb ik nog nooit een echte posi test gehad.. ik blijf gewoon nog minstens een week doortesten kijken wat ze blijven doen maar vind wel spannend ik hoop het zo.. dan gewoon een kortere cyclus heerlijk... @ steerretje hopelijk zijn de zwemmers druk bezig met bij jou eitje te gaan komen! en is dat buikpijn gevoel een goed teken! ik duim voor je meis