Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Lijkt me heerlijk inderdaad. Weet alleen niet of ons budget het toe laat.

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
  3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Stephanie: Wat bedoel je precies met 1e pakje?

@Debby: Als het goed is zie je je benen binnenkort niet meer als je naar beneden kijkt hoor ;) Lekker passen dus!
    En anders een bodylotion met zelfbruiner gebruiken? Doe ik ook sinds kort, niet zozeer om poepiebruin te worden, maar ik ben echt heel bleek van mezelf al en nu met de zwangerschap helemaal..

@All: Pfft, ik ga morgen eens vragen om een nieuwe allergietest (bloedtest) bij de huisarts.
    Ik heb al járen neusklachten en zit dus constant aan de neusspray en speol mn neus met zout water ed. Ben ook al geopereerd eraan (slijmvliezen een heel stuk weggehaald) maar NIKS werkt gewoon..
    Nu ben ik allergisch voor huisstofmijt, maar het wordt gewoon met de tijd erger.. Ben nu al constant aan het niezen, heb rode ogen en snuit telkens bloed mee.. (snuit overigens echt elke 3 minuten mn neus) En verkouden ben ik echt niet...
    Paar jaar terug kwam er een hele lichte allergie voor huisdieren uit, maar dat was te verwaarlozen.. Ben eigenlijk een beetje bang dat ik misschien nu wel echt allergisch ben ervoor...
    En ik wil echt niet al mn dieren de deur uit doen!
    maarja, ik wil ook niet de rest van mn leven mn neus blijven spoelen 4x per dag + neusspray gebruiken en klachten houden :(
    Maak me een beetje druk dus :(

Zo, lang verhaal, maar moest t even kwijt ;)

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nhene: Goeiemorgen! :)

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik vind zo'n setje van nijntje dan wel erg leuk! Met die oranje nijntjes er op...

Goedemorgen Nhene!

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi deb hoi kris :D

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: als 1e pakje bedoel ik het pakje wat jullie beeb aankrijgt als het net geboren is...

@ Debby had je mijn link gezien?

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Goedemorgen Nhene:

als ik me niet vergis ben je er vroeg bij voor jouw doen :p

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ga als ik uit t overleg kom even kijken bij de link... Bedoel je die eigenlijk van je bikini of van de kleertjes?

@ Kris: Wat vervelend zeg! Ik zou er toch even goed naar laten kijken indd. Want 4x spoelen per dag enz lijkt me ook niet zo goed voor je.

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: van die schoentjes bij de H&M staat op de vorige pagina :D

11. @ kris ik heb dit nu ook. Ze zeggen dat het na je zwangerschap over is. Je bent nu overal veel gevoeliger voor...

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

whaha ja klopt lieve steph.. alleen als ik moet werken ben ik normaal zo vroeg op hihi maar nu ben ik vrij en wakker hihi

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nhene: naja ook wel eens lekker toch, heb je een lekkere lange dag...

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

hey bah kris lijkt me ook niet goed 4 keer spoelen per dag elke dag :O
    nee

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ryanne: Ja, klopt... Alleen is het niet iets van de laatste tijd.. Ik heb het al sinds mn 16e.. Ben 2 jaar terug geopereerd eraan, dat heeft een week geholpen en toen zat alles alweer potdicht..
    En beetje bij beetje wordt het steeds erger, ik word er gewoon schijtziek van als ik het zo mag zeggen :p

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: Ja leuk hé :D het is maar goed dat ik niet weet wat het wordt anders koop ik me helemaal scheel haha

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hahaha nou inderdaad. Ik heb gister een bon met 10% korting in de brievenbus gehad van de h&m dus denk dat ik die schoentjes en dat wit met groene setje even bestel. Vind papa Daan ook wel stoer! :)

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    kijk dat scheelt weer debby :D

Deel Deze Pagina