Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

tis niet veel, maar toch wat en vergeleken met het setje wat me ma heeft gekocht voor de kleine is dit een prikkie!

Ik ga me klaar maken voor het overleg. Tot 12.00uur ongeveer!

xxxxxxxxxxies

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Wij hebben trouwens wel wat eerste kleertjes ja, ze krijgt waarschijnlijk gewoon een leuke romper met een mutsje en sokjes aan. Als het goed is, is het namelijk warm tegen de tijd dat ze geboren gaat worden en dan wil ik haar niet in heel veel ongemakkelijke kleding proppen ;)

We hebben wel laatst een leuk jurkje gekocht, die krijgt ze aan als er bezoek komt.

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

nu heb ik het gevoel van baby buikje echt niet meer .. ik denk dat ik een deze dagen de duivels op bezoek krijg.. sorry ff heel ego

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nhene: Je gevoel heeft t niet altijd goed he, je gevoel kan ook hele vieze spelletjes met je spelen ;)
    Ik hoop dus dat het je nu gewoon aan het pesten is en dat er gewoon lekekr een beebje in je buik zit!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: ik denk toch dat dat best koud is voor zo'n frummel... een vriendin van mij (moeder van 2 kindjes) raadde mij ook af om heel veel kleertjes met korte mouwen enzo te kopen, omdat die kleintjes zich nog niet goed op temperatuur kunnen houden, ook al is het buiten heel warm...

6. !@nhene geen bloed geeft moed!
    Wij hebben ook een eerste pakje. Hadden dit gekocht tijdens mijn vorige zwangerschap dus nu wel speciaal om het haar als eerste aan te trekken

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: dat is idd wel heel speciaal...
    gaan jullie girafje op de babykamer nog inkleuren? of laten jullie hem zo?

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Stephanie: ja dat klopt wel, maar dan wikkel je de kleine gewoon lekker in een doek oid.
    Mij lijkt het helemaal niet fijn om zo'n kleintje al meteen broekje en shirt ed aan te trekken.. Ze bewegen zo veel, dan kruipt alles omhoog enzo..

Ben trouwens weer weg... Even de was doen enzo :)

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Daar heb je gelijk in...
    ga jij thuisbevallen?

ik zal ons kindje echt wel iets aan moeten trekken, ik ga namelijk bevallen in het kraamhotel en wil dan wel z.s.m. naar huis... dus moet het kindje wel een beetje inpakken voor het naar buiten gaat...

was ze kristel...

10. de giraffe krijgt zwarte ogen en de vlekken worden met zo'n zachte stof bedekt.
    Moet je eerlijk zeggen dat we heel fanatiek begonnen zijn maar daarna is blijven liggen.
    Zijn wel zaterdag begonnen met de gordijnen op te hangen. Ga deze zaterdag korter maken en dan kan ik weer iets afstrepen van mn lijstje ;)

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

nou ryanne dan hoef je je niet te vervelen hihi
    vandaag met het rot weer bah!

12. haha helaas ben ik aan het werk.
    Op mn werk bedenk ik wat we nog allemaal moeten en maak ik lijstjes. Helaas te weinig tijd om aan deze lijstjes te beginnen :s

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: leuke ideeen :D krijgen de vlekken allemaal dezelfde kleur of wordt ie een beetje net zoals op de lakentjes enzo...

ik vind echt dat jullie een leuke crea kamer hebben gemaakt/aan het maken zijn :D

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    watvoor werk doe je ook alweer ryanne?

ik heb ook lijstjes met wat er nog moet gebeuren... niet zo heel veel meer dus we doen het rustig aan... anders is de kamer al klaar voor ik 25 weken ben hihi...

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
  16. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik wil ook rompertjes gaan kopen whahah
    die lieve kleine kleertjes
    ..ik werk nu op de orthopedie en onder ons zit de verlos afdeling dus ik zie elke dag van die pasgeboren stumpies voorbij komen in veel te grote pakjes smelt smelt ...snik snik

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede morgen allemaal!

Wat zijn jullie een hoop aan het kletsen zeg!
    Ik moest steeds meer pagina;s bij gaan lezen haha

@kristel, balen dat je zo'n last van allergie hebt joh!
    Mijn man heeft er ook steeds zo'n last van, dus zie via hem hoe vervelend het kan zijn
    heb je eigenlijk ook al aan hooikoorts gedacht?
    Daar is het nu ook echt de tijd voor he!

@ryanne, wat een leuk kamertje zeg, vinnd die print echt heel leuk!
    ZO lief die giraffe!

@debby, succes met notuleren, lijkt me erg saai 2 uur lang!

@stephanie, leuk toch als alles vroeg klaar is voor de beeb, kan nooit snel genoeg gaan toch!

@nhene, ik blijf toch voor je duimen meis, een gevoel wil niet altijd wat zeggen!
    Ik had soms echt het gevoel dat het zo was, maar sdan werd ik gewoon ongi
    En toen ik wel zwanger was had ik daar eigenlijk niet op gerekend, dus een lichaam kan veel met je doen hoor!

HIer vandaag voor het eerst zonder pilletjes voor de misselijkheid
    Gaat best goed tot nu toe, voel me wel een beetje raar, maar heb gewoon wat kunnen eten en niet hoeven overgeven, hopelijk kan ik er dus nu echt mee stoppen!

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik hoop het ook voor je meid dat het nu zonder pillen kan ..

ennuh ja ik weet het maar toch .. het was al een situatie waarvan ik dacht het kan nooit. het veranderde gewoon toen ik dingen begon te voelen maar nu is het bijna niet meer zo dus tja
    maar goed ik hou me mond nu maar is want ik kan de hele dag zeuren erover hihi stoute ik!

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Waar je hart vol van is, stroomt de mond van over he meis

Praat er maar gewoon lekker over hoor, dat lucht het meeste op waarschijnlijk, wanneer wil je een testje gaan doen eventueel?

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

weet ik niet over een week ofzo
    anders word ik alleen maar weer depri

Deel Deze Pagina