Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ sterretje: nou ik moet zeggen dat het van mij nog wel even mag duren voordat het kamertje echt helemaal klaar is... ik vind het echt heerlijk om in dat kamertje bezig te zijn, droom dan helemaal weg hihi... moet er nog ff niet aan denken dat het klaar is en dat ik niks meer kan doen daar hihi... dan duurt het wachten ook zo lang voordat de beeb er eindelijk is...

@ Nhene: heerlijk al die kleine hummeltjes in veel te grote kleertjes idd, die tijd komt er voor jou ook heel snel aan meis, je eigen kleine hummeltje...

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou als je over een week idd nog niet ongi bent, dan heb je wel een grote kans op een posi test hoor!

Vind eht wel knap dat je zo lang kan wachten hoor, ik moest altijd gelijk op mijn nod testen of liever nog ervoor!
    Ik had liever een negatieve test dan die onzekerheid op mijn nod

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja dat deed ik ook elke keer maar heeft me alleen maar heel veel geld gekost en me nervs...
    dus ik denk dat ik nu ga proberen te wachten
    ik zeg het wel hoor maar wie weet doe ik vanaaf alweer een test hihi
    ik probeer een week te wachten
    ;)

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Wat hebben jullie weer veel gekletst!

Matta,

Balen dat je gezakt bent voor je examen, hopelijk volgende keer beter!

Step,

Leuke bikini!

Dikke reet,

Volgens mij heb ik de dikste :).

Agneta,

Mooie buik!

Dromen,

Bah wat een nare dromen meiden!

Eerste pakje,

Zijn wij ook nog naar opzoek.

Debby,

Leuk setje, maar die van tijgertje is nog leuker :)!

Nhene,

Hoop dat je toch niet ongi word meis!

Hier verder niks bijzonders gebeurd...nog steeds ongi..

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Onze grootte vriendin laat weer eens wat van zich horen :).

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

morgen meissie

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nhene: ik kon ook niet wachten met testen, maar gelukkig ben ik erachter gekomen dat ik zwanger was doordat ik ziek boven de pot hing (is ook 1 van de 3 keer geweest dat ik ziek was tijdens de zwangerschap) en daarna getest en posi :D

@ Sammie: Jij bent echt helemaal poohfanaat hé :D

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Morguh Nhene!

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    En of ik dat ben :)!

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden

wat kletsen jullie veel!

Weet niet wat ik allemaal onthouden heb.

@Debby, sterkte darow!

@Dikke reten.... hier nog 1!

@Nhene, hoop zo voor je dat je ongi wegblijft!

@Sterretje, fijn dat t goed gaat zonder medicijnen!

@Stephanie, 'k vind die van Nijntje idd ook erg leuk.

Over 't algemeen hebben pasgeboren baby's gewoon kleren aan hoor en met lange mouwen, ook als t warm is.

'k Ga hier 's even 't hele huis door. Wordt wel eens tijd.
    Straks nog even naar de winkel, moet even zalf halen voor de hond. Hij is gisteren naar de trimsalon geweest en helemaal kaal! Lijkt erg raar, maar hij heeft ook huidirritatie ofzo en krabt veel, hij heeft geen vlooien ofzo.
    'k Moest volgens die vrouw maar calendulazalf halen. Grappig, want calendula werd ook wel eens gebruikt bij kraamvrouwen als ze de hechtingen ontstoken hadden.

Tot laterz!

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    ben ik weer even, ff pauze houden!

heb de helft van de trap al schoongemaakt en 'bekleed' met van die anti-slip dingen en al ee ndeel van de was weggewerkt.

@Sammie: Hoe gaat het met je?
    En ehm, wie is jullie grote vriendin? :p (ben wel heel nieuwsgierig nu ;))

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

steph . ja dat is het probleem ik heb spastische darmen dus steken in me buik heb ik eigelijk altijd .. en ik heb een maagklepje dat openstaat dus ik ben ook dagelijks met vlagen misselijk ik kan gewoon niet goed zeggen waardoor alleen het voelde zo ander deze keer net als in dec toen ik een vkm heb gehad.. nja toen had ik meer verschijnselen .. en ik wist toen ook gewoon zeker dat ik zwanger was is nu toch wel beetje anders maar ja

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

ok raar ik heb voor me hond een hormoon zalfje voor de jeuk het heet.. ff kijken: hydrocortiderm

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ster: Fijn dat het goed gaat zonder pilletjes! Hopelijk blijft het zo en kan je lekker weer alles eten en toegeven aan bepaalde dingen! Of heb je dat (nog) niet, van die vreetbuien?

@Steph: Nou, ik zat eraan te denken om thuis te bevallen, maar ik twijfel nu heel erg..
    Ik neig nu steeds meer naar een ziekenhuisbevalling. Mocht er wat zijn, dan kunnen ze meteen ingrijpen.
    En ik moet er niet aan denken om thuis bezig te zijn, maar dat het niet wil lukken ofzo en ik dan alsnog naar het ziekenhuis moet met spoed terwijl ik al half aan het bevallen ben :p

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: ik was dat niet die dat zei over dat pakje van Nijntje, dat was Debby gellof ik... maar ben nu wel benieuwd watvoor pakje jullie bedoelen... :D

Aaahhh wel zielig voor je hond, hopen dat calendulazalf lekker verzacht...

16. kletskousen... Ben er ff niet en alweer bijlezen.
    Morgen sammie...

ook hier een ziekenhuisbevalling. de helft van de thuisbevallingen eindigt in het zh en omdat ik niet weet wat we kunnen verwachten ga ik al bij voorbaat naar het zh. Mocht er dan wat gebeuren zijn ze er snel bij

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @sammie, goede morgen meis!
    Ben ook wel benieuwd naar de grote vriendin haha!

@kristel, goed bezig meis, hier ligt ook nog een hele hoop was, kom maar langs hoor!
    Heb steeds allemaal trek in allerlei lekkere dingen, de supermakrt doet het goed met mij hihi
    Maar als ik dan thuis ben, grote kans dat ik er dan geen trek meer in heb haha
    Heb wel opeens heel veel zin in stukjes worst, terwijl ik dat normaal nooit echt at :(

18. is dat P van een paar blz. terug?

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: dat is ook de reden waarom ik kies voor de bevalling in het kraamhotel, als er iets is kan ik via de interne gang met bed en al het ziekenhuis in gereden worden... ideaal :D
    en heb ook nog eens de luxe dat ik als de VK denkt dat ik die dag ga bevallen, al naar het kraamhotel mag en niet hoef te wachten tot ik 8 cm ontsluiting heb (zoals in het ziekenhuis) in het ziekenhuis moet je als alles goed is gegaan ook binnen 3 uur na de bevalling naar huis OOK S'NACHTS, ook dat zag ik niet zitten, want slapen doe je waarschijnlijk niet en daar zit je dan, midden in de nacht met een pasgeboren baby en zonder kraamhulp...
    in het kraamhotel mag ik blijven tot de volgende ochtend 10 uur, dus dat is wel lekker, als ik dan thuis kom staat de kraamhulp ons op te wachten...

20. komen jullie ook bij mij schoonmaken? Hoef ik dat morgen niet meer te doen :)

Deel Deze Pagina