Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Sam, marktplaats mailen dat ze je genaaid heeft.

@Eten: ik eet Matta's lievelingsgerecht .. noodlesoep van de toko :)
    Eet alleen en haat koken, dus lekker makkelijk :)

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ kristel: had 'm gisteravond gelijk bij mijn bestelling gestopt :D vond 'm ook wel errug leuk, ik vrees alleen dat ik er nog een beetje in moet groeien haha...

hoop niet dat je het erg vind dat ik 'm ook besteld heb :oops:

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Wij eten vandaag aardappelkroketjes!
    Daar had ik al heel de tijd trek in, dus die maar lekker gehaald haha
    Verder salade erbij en kipfilet met champignonnen saus

Ik ga afsluiten voor nu, maar eens even kijken bij de poezen, die maken geloof ik in hun enthousiasme heel me huis kort en klein beneden met het spelen

Eet smakelijk alvast voor straks!

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: Noodlesoep, lekker! Heb jij aan een zo'n portie genoeg dan eigenlijk?
    Ik denk dat als ik t voor avondeten zou gebruiken ik zeker 3 porties zou moeten eten :(

@stephanie: Nee joh, waarom zou ik dat erg vinden? Ik zie het juist als een compliment, dat ik een goeie smaak heb :)

@sterretje: Oh, aardappelkroketten, dat is een goeie! Die moet ik ook maar weer eens een keertje gaan eten :)

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Okee :D ik zelf vind dat ook altijd leuk...
    ik had al zo'n vestje van de C&A maar die krijg ik niet meer fatsoenlijk dicht dus was dit een mooie uitkomst :D

6. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @juffie een koophuis en het is een tussenwoning met 3 alaapkamers en een hele grote zitkamer en keuken :D ben er helemaal verliefd op

@stephanie ben idd wel een keukenprinsesje is echt mijn hobby

@sammie dat meen je niet gewoon melden weer.. aanhouder wint zeggen ze!

ik hebnet alles afgesloten bij de sns voor 22,05 per maand dan heb ik inboedel, woonhuisverzekering en aansprakelijkheid

met best wat kortingen :D

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: dat is lekker goedkoop :D hier vind Danny het gelukkig wel leuk om te koken dus dat compenseerd :D

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: nee ik eet 2 pakjes en eet er bruin brood bij, anders is het niet genoeg idd.

Eet smakelijk alvast allemaal :D

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik vind koken ook hartstikke leuk! Vooral als er mensen komen eten :D

@Kim: Dat is wel een mooie deal ;)

@Sam: Wat een stom wijf zeg :( Maarja, je kan niet zeggen dat ze geen lef heeft :p

@Dreamer: Ohh, ik dacht al. Dan vult het wel, en t is nog best gezond met bruin brood ;)

@All: Eten staat hier nu ook op, heb lekker gehaktballen met uitjes gemaakt. Heb echt heel erg honger, dus hoop dat Kimo snel thuis is!
    ben zo iig weg dus eet smakelijk alvast :)

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ben er ook weer! Zijn heel de middag weggeweest, eerst naar de winkel, toen naar m'n schoonouders en later nog naar m'n schoonzus en zwager.
    Hadden makkelijk eten, ik restje spaghetti, m'n man restje boerenkool.
    Hebben 't alweer op! Zo maar 's kijken of er nog ijs in de vriezer staat haha en dan eindelijk 's aan de slag.

@Debby, als dat de naam is die je laatst noemde, vind ik 'm erg leuk! Ben 'm ook nog niet tegen gekomen.

Wij gaan trouwens voor 2 namen. Ik heb er 3, m'n man 1, dus mooi gemiddeld!
    3 vind ik wat te veel, 2 toch net wel een beetje extra.
    Al gebruiken we maar 1 naam als roepnaam.

@Sammie, stom mens ja! En aangetekende brief sturen denk ik naar Ziggo.
    Heeft pas bij ons ook geholpen met EON.

@Kim, das niet duur! Wij zitten rond de 30 euro geloof ik.

'k Was nog even bij de Henk ten Hoor, wat heeft die schattige meisjes kleren voor de zomer!
    Whahah... kriebelt hier weer flink!
    Ben er nu alleen niet zo mee bezig.... volgens mij zit ik inmiddels ook weer in m'n vruchtbare dagen...

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ red: wel aan de klus toch deze maand?

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Zondag was 't voor 't laatst en zal vandaag of morgen wel weer ofzo... haha.
    Maarre we zitten beetje in twijfel doordat m'n man zonder werk zit. Financieel is 't dan niet te doen maar misschien heeft hij over 2 week wel weer werk.
    Dus we gebruiken niks en klussen wanneer we zin hebben en zien wel wat moeder natuur voor ons in petto heeft.
    'k Merk ook wel dat ik 't er nu gemakkelijker mee heb en 't ook wel van me af kan zetten. En dat heeft m'n mannetje ook wel even nodig, die voeld zich beetje onder druk gezet.

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Zo, ben weer klaar met eten, lekker krieltjes met wokgroente in zoete saus en zigeunersnitzel.

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Red,

Als je nu zwanger raakt komt het pas over 8 1/2 maand ;).

Dus als ik jullie was zou ik nu niet gaan stopppen.

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: ook als je nu zwanger zou zijn en stel je man raakt over 3 jaar weer zijn baan kwijt, dan moet je ook voor het kindje kunnen zorgen... financieel gezien blijft een kindje dus altijd een risico...
    en idd wat Sammie zegt als je nu zwanger raakt duurt het nog minstens 8 maanden voor de kleine er is...

16. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

steph ik had precies hetzelfde ik heb dezelfde
    bikini als jij besteld (hoop niet dat je het erg vind)
    en hij kwam ook net binnen past ie niet! ja hoor ik heb boventopje maat 40 besteld ik heb cup c veel te klein en het broekje had ik ook lekker groot genomen want ik vind het irri als het zo strak zit zit ie onwijs strak! dus alles terug! ik balen maar morgen komt alles in een maat groter.

sta ik net met die bikini voor de spiegel denk ik
    oh my g*d zo kan ik me echt niet op het strand laten zien. ik vind mezelf dan zo dik.
    sorry voor dit ego rot bericht.

oma de dikte van je slijmvlies heeft wel met je
    menstruatie te maken ik had in januari heel dik
    slijmvlies zei de gyn en toen zei ze ik zal wat wegschrapen want anders krijg je een hele hevige
    ongi. als ik zo terug denk wat een dom mens want toen was ik dus al 7 weken zwanger zelfde geld had ze het vruchte weggeschraapt!

sam wat een bericht zeg! jeetje wat vreselijk.
    dat is het ergste wat je kan meemaken denk ik!
    en ohja die p. ik herinner me haar nu weer.
    heeft ze echt die zwangerschap verzonnen? wow dan ben je echt niet goed bij je hoofd.

jeetje mina ik ben echt een vergiet. hoe noemen
    jullie dat? zwangerschapsdementie? hier nog een. haha

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Daar hebben jullie gelijk in hoor! Maar hebben geen geld meer achter de hand en als hij over een maand nog geen werk heeft, zitten we al in de financiele problemen.
    'k Zou dat misschien dan op kunnen lossen door me helemaal gek te werken maar dat kan niet als ik zwanger ben.
    Hopelijk krijgt hij die baan, dan zijn die zorgen weg.
    Overigens klussen we wel maar niet perse in m'n vruchtbare dagen en gebruiken dan ook niks.

Maar idd als 't over een paar jaar zo is, dan moeten we ook voor een kleine zorgen en het zal vast wel goedkomen, maar we willen een kleine ook wel wat kunnen bieden. Tenminste gewoon eten, drinken, kleren, huis enz.

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Balen dat die bikini's zo klein vallen!

@Agneta, ik voel me ook vaak dik enzo en durf niet in bikini.... 'k Ga niet eens zwemmen... oei erg!
    Naja van 't zomer misschien wel als 't mooi weer is.

19. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    red ik ga ook niet naar een zwembad en het moet wel heel erg warm zijn wil ik naar het strand gaan

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hoe zwaar ben jij bij welke lengte als ik vragen mag?

Ik zit steeds tussen de 76-78 kg bij 1.78.

Deel Deze Pagina