@Bos/Nen: hier ook een paar keer streepjes gehad op beide testen en ook donkerder wordende streepjes op de sensitest. Ik dacht toen ook dat ik een vmk had gehad door die streepjes. Trek je conclusie zou ik zeggen.
hey meiden, Ik kom even snel iedereen een fijne avond/weltrusten wensen! Ik ben veel te enthousiast geweest met opruimen/schoonmaken vandaag.. Heb nu namelijk last van harde buiken.. Ik ga dus gauw op de bank liggen met een kruik...
is een kruik niet veel te warm voor op je buik, mag toch niet warmer als 38 graden Ik ga lekker slapen tot morgen en welteusten
Goedemorgen! Wij lagen gisteren net in bed, word ik om half 11 gebeld Bevalling in Drenthe, mw had toen 6 cm ontsluiting. 'k Was daar rond kwart over 11, was 't kindje al om 11 uur geboren. 't Was een buurvrouw van de verloskundige en die had er een buurvrouw bij gehaald om te assisteren. Wel gezellig en alles is goed gegaan. Alleen is 't nogal een zware vrouw en we wilden haar met z'n 3en wat hoger in bed leggen, alleen verschoof het bed ipv zij, en viel van de klossen af. Gelukkig ging alles goed en konden we haar tegenhouden en de baby aanpakken. Maar is wel even schrikken dan! 'k Was rond 2 uur weer thuis, dus niet lang geslapen. 'k Ga zo weer die kant op. Wordt lang dagje zo. Zal 't wel druk krijgen, 't is op een boerderij dus dat wordt vast 's middags koken. En ze hebben een kleintje van 20 maand. Fijne dag en werkse voor degenen die weer aan de arbeid moeten!
Goedemorgen! * Pakt eerst Dreamer vast en geeft een dikke knuffel!* Meis onze tijd komt ook snel! Gaat er weer snel vandoor want heb een erg drukke dag, dus spreek jullie eind van de dag! En niet teveel kletsen!
ja gaat wel goed ben aan het wachten tot ik ongie word .. ik geloof er niet meer in dat het raak zou zijn.. ik mis me vent heel erg maar die belt me dnek ik zo wel want hij weet da tik moest afrijden hihi ennuh ja morgen weer werken .. niet zoveel bijzonders ik ben eigelijk altijd alleen thuis .. owwh wacht ik moet straks zingen maar ik ben schor:S dus dat word nog leuk kuch kuch en met jou dan ? http://www.youtube.com/watch?v=waPKq4SPVz4
Ik ga de link even doorsturen naar m'n mail want wil wel even kijken maar dat kan niet op m'n werk... Ik kan me voorstellen dat je je vriend mist. Maar hij trekt binnenkort weer bij je in toch? Dat is wel gezellig! Ik hoop wel dat het raak is voor je... Houd je toevallig ook je cyclus bij op www.menstruatiekalender.net ? Mij heeft het toen heel erg geholpen. Met mij gaat t wel goed... ben ook veel alleen. hihihi Mijn ventje komt meestal pas thuis wanneer ik al slaap. Maar ja werk gaat voor he?!? Alles voor de kleine. Buiten al het gedoe op m'n werk gaat het erg goed met me. Ik merk wel dat ik bang ben om teveel aan te komen. Heel slecht ik weet het... Zal ook niet gaan lijnen ofzo. Maar ... ja, tis moeilijk uit te leggen. xxxxxies
Goeiemorgen! @Kim: Dat is alleen de eerste weken dat je voorzichtig moet zijn met warmte, nu is het geen probleem hoor De VK zegt zelf ook dat je een kruik op je buik moet leggen als je pijn hebt... @Nhene: gefeliciteerd! Wat goed @De rest: *zwaai* Hallo!
Thanks kris @ deb joh maak je niet druk me vriendin was 32 kilo bij gekomen dat red jij zo ie zo niet meer whaha je hebt een hartstikke mooi buikkie en je figuur lijkt nog niet verandert.. maar ik begrijp je zorgen hihi ennuh ja binnenkort wonen we weer samen .. aftellen duurt altijd het langst toch.. en nee die site ken ik helemaal niet
Moet je eens even kijken... je vult daar je cyclussen in van de vorige keer en aan de hand daarvan wordt berekend wanneer je meest vruchtbare dagen zijn enz... Eerst had ik het verkeerd ingevuld, maar toen ik het goed had ingevuld was is gelijk zwanger. Wie weet... Wie niet waagt, wie niet wint toch.... Hey Kris! Goedemorgen!
hoi hoi @red jeetje zal je maar gebeuren met die klossen, gelukkig is het goedgekomen @nhene gefeliciteerd lekker hoor @kristel oh oke dan is het goed vind die warmte gewoon een beetje eng bij de kleine, ben overbezorgd dat merk ik alweer hihi @debby wel vervelend dat daan zoveel moet werken maar ja moet toch centjes binnen komen. ik moet vanmiddag van half3 tot half 6 werken op een bso en verder niet veel. ga zo denk ik is wat kleding inpakken.