Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    bij esprit heb je leuke spijkerbroeken en ook in de kleinere maatjes.

ik heb nog geen zwangerschapsbroek, pas ze nog steeds niet,dus heb nog steeds al mijn eigen broeken aan met een elastiekje

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kim: Ik klaag niet hoor... :D

@ Red: T zal je maar overkomen inderdaad... :( Gelukkig is het goed gekomen. Achteraf kunnen ze er om lachen denk ik. Tenminste dat zou ik wel doen. hahaha :)

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Bij mij zitten ze ook nog niet echt lekker hoor. Ik heb er een thuis maar daar voel ik me echt lomp in... :(

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwh ben misselijk en buikpijn bah! volgens mij moeten de duivels weer komen bah! kots misselijk

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik hoop t niet Nhene... en voel je je gewoon zo omdat je zwanger bent. Ik duim nog even door voor je... :)

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Die kleding in mn album heb ik bij de Wehkamp besteld. Mijn broeken komen bij de Prenatal en Babydump vandaan. Ik heb er 2 van mamalicious, maar die zitten niet lekker meer, is met een buikband namelijk en die zit echt superstrak. Laatst heb ik een spijkerbroek van Noppies gekocht bij de Prenatal zonder buikband, die zit echt superfijn!

Dus als je er een gaat kopen raad ik je aan om er gewoon een zonder buikband te kopen..

7. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @kristel leuke kleren heb je gekocht :D

ik heb een leuk idee voor als de kleine geboren is.. inplaats van beschuit met muisjes (vind ik echt geen bal aan en niet eens lekker)
    cupcakes maken met blauwe glazuur en dan met blauw/witte muisjes of met gepofte blauwe rijst ofzo of andere decoratie :D lijkt me veel leuker en lekkerder

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat is wel erg leuk... maar wanneer ga je die maken dan? hihihi ;)

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb nu een gewone spijkerbroek aan, die is behoorlijk laag dus kan ik lang doordragen. :)
    Wel een leuke spijkerbroek gezien bij Esprit in de sale nu voor 58,-, maar mag je die nog wel ruilen omdat het in de sale is? Want dan bestel ik gewoon maat 36 en 38. :)

10. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    is niet heel moeilijk je maakt de gebakjes zel van te voren en je vriest ze in of je koopt ze kant en klaar in de winkel.
    glazuur is binnen no time gemaakt en of je nou muisjes op beschuit met boter smeert of glazuur en muisjes op de cupcake denk dat je even snel bent

of je vriest ze kant en klaar in en dan ontdooi je ze elke ochtend als je bezoek krijgt :D

11. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    ik zou het niet weten sorry

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hihihi.... ja dat kan natuurlijk ook... Ik zou der niet opkomen om cake in te vriezen maar dat kan natuurlijk :oops: hihihi

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

hey ja ik hoop het maar ik denk het niet ik ben zo super misselijk
    eerst kreeg ik een hoestbui
    van een uur
    toen een snotneus
    en constand super misselijk
    misselijk ik wil geen eens eten
    maar moet wel anders word ik daar weer misslijk van
    zucht

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Nhene gefeliciteerd met je rijbewijs! Jammer dat je nu zo misselijk bent.. :S

Hoe gaat het verder met iedereen?

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Hey meiden,

Vinden jullie het goed als ik hier mee kon kletsen? Lijkt me wel gezellig :D Andere topics gaan zoo snel :confused: amper bij te houden

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Welkom emma :) Deze gaat ook snel hoor ;) Maar klets gezellig mee!

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    haha zal mn best doen om het bij te houden :)

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoe gaat het met je zwangerschap? Ik zie dat jullie een jongen krijgen, gefeliciteerd!

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    dank je :D. Ja gaat goed hoor. Wel veel last van harde buiken , dus ik doe lekker rustig aan.
    Hoe is het met jou? Las dat je ook met clomid gaat beginnen?
    Kom jij nog in het militairsvrouwentopic trouwens? Ik niet meer..

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Emma: Welkom meid! :D

@ Nen: hoe gaat t met jou?

@ Nhene: Balen dat je zo misselijk bent. :( Hopelijk trekt het snel weg. Heeft je ventje al gebeld?

Deel Deze Pagina