@ emma welkom @nhene GEFELICITEERD! @ debby bij ons bij de h&m hebben ze hele mooie spijkerbroeken en je ziet er niet aan dat het zw broeken zijn. Hebben wel een brede band maar er geen elastiek in. geloof ook tussen de 40 en 60 euro. Ik heb voor na de bevalling slagroomsoesjes die ik in een torentje opstapel. Glazuur en muisjes erover en klaar... Voor de rest goedemiddag!
@ emma, ik kom eigenlijk nooit meer in het militairsvrouwen topic. Had er pas een vraag geplaatst over het skippen van een uitzending ivm kinderen. Daar had ik een tijdje terug namelijk volgens mij iets over gelezen. Maar er werd daar zo hard gekletst, dat ik 1 antwoord heb gekregen. Maar daar werd ik ook niet wijzer van.. Jouw vriend werkt in Havelte toch? Ik ga daar mijn afstudeerstage lopen Hoe komt het dat je al zoveel harde buiken hebt? Ben je te druk? Ik ga inderdaad met clomid beginnen. 24 april heb ik een afspraak met de gyn. Zie er wel een beetje tegenop omdat ik heel sterk reageer op hormonen (5 verschillende pilsoorten en duphaston..) @ debby, met mij gaat het goed! Ongi is al zo goed als over. Net alleen nog een veegje rood en klein beetje bruin. Lekker snel afgelopen dus. Ben nu weer aan het huiswerken. Bleeehhh. Ben blij als ik klaar ben met mijn moduul!
@ nen goed hoor en met jouw? @ emma welkom hier, als je augustus topic bedoeld... Deze gaat 10 keer sneller en het is verslavend hihi Jij ook al harde buiken hier ook en rare steekjes maak me echt snel zorgen @ ryanne ook een heel leuk idee Laatst hadden ze bij life&cooking van die deegstengels en dan met rauw eiwit en suiker voor de helft endaar dan muisjes op maar ja zwangere mogen het niet en meestal zit tussen het kraambezoek ook nog wel een zwangere
@ kim, met mij ook Als je je echt zorgen maakt, zou ik gewoon de vk bellen. Misschien kan zij je wat gerust stellen. nu je het zegt over die stengels, daar had ik nog niet over nagedacht dat een zwangere dat niet mag! Vandaag op mijn werk kregen we het over zwanger zijn. Toen zei 1 collega dat ze het stom vindt wanneer je rond je 20e al zwanger bent en dat het dan altijd ongelukjes zijn. Had moeite om niet in discussie te gaan. Ze hoeft natuurlijk niet te weten dat ik daar mee bezig ben..
@Nhene, ben jij dat op you tube? mooie stem heb je dan! @ Nen, ja klopt hij zit in havelte. Ik weet niet waarom ik dat nu al heb, ik werk niet meer (contract is niet verlengd ) dus daar ligt het ook niet aan. De clomid kan wel even pittig zijn ja, ik werd er echt een kreng van haha maar het resultaat mag er zijn . Hoop dat de laagste dosis mooi aanslaat bij je! @Ryanne, wat een leuk idee van die soesjes over positiebroeken, ik heb me ook rot gezocht naar een leuke broek, heb er nu eén van het merk zerotonine. Valt lekker klein en zit heerlijk helaas wel met buikband eraan vast, maar ze hebben ook wel anderen. H&M is ook erg leuk!
@Kim, ik geloof dat die pijn groeipijn kan zijn. Ik heb het ook, en soms echt felle steken. deze gaat wel sneller denk ik ja, maar wel heel gezellig Ik zit op de bank en ik voel de hele tijd trapjes, ik voele het zonet voor het eerst aan de buitenkant
@Nhene: Wanneer wil je weer gaan testen? @Emma: Welkom hier @Lekkere hapjes: Ik ga tegen die tijd een mooie taart maken ofzo. Ik zie wel wat ik ga doen Misschien doe ik helemaal niks en laat ik de bakker gewoon iets leuks maken @All: We moeten waarschijnlijk toch 1 of 2 katten weg doen Het beste zou 2 zijn.. We hebben t met de dierenarts overlegd en die zegt ook dat het pure dominantie is en dat er weinig aan te doen is (de dierenarts weet al vanaf het begin dat er problemen zijn en was ook al bang dat dit zou gebeuren.. Toen we ze net hadden zei ze al dat het heel moeilijk zou gaan worden..) Ze vechten ook vaak onderling met elkaar en dat is gewoon niet goed, voor hunzelf ook niet.. Vind het echt zooo klote! We zijn nu aan t kijken in vrienden/familiekring voor ze.. Vrienden van schoonouders wonen op een boerderij en die wilden volgens schoonouders nog wel katten.. Dus misschien dat er daar 2 kunnen wonen.. Daar hebben ze in ieder geval de ruimte.. Bah, vind dit echt zo erg, voel me echt alsof ik gefaald heb ofzo Moet ook al huilen bij het idee dat ze straks weg zijn...
@ emma, met welke dosis raakte jij zwanger? Want dat was al in de 1e of 2e ronde met clomid toch? Nou ik zal mijn vriend vast waarschuwen. Als ik ook een kreng wordt.... Ik reageer nu soms al TE. @ kristel, wat vervelend dat je 2 katten weg moet doen! Bah.. Begrijp wel dat dat heel vervelend voelt. Hopelijk kun je een goed huisje voor ze vinden. Als je weet dat ze het goed hebben verzacht dat het misschien ook een beetje. Want het is natuurlijk wel zielig als ze continu ruzie maken.. *knuf!*
@Kristel: he bah meis! Lijkt me vreselijk om je diertjes weg te moeten doen. Sterkte mocht het echt zover komen! Ga je nog gedragstherapie oid proberen? @Nhene gefeliciteerd met je rijbewijs. @alle ongi dames. wat is jullie nieuwe nod? Want de lijst is wat leeg zo @Emma: welkom! En denk dat dit topic het snelste gaat van alle topics, dus wees gewaarschuwd
NOD lijst Maart 27: Dreamer83, 11e ronde 27: Matta1986, 3e ronde April 01: Gaby1986, 10e ronde 02: Juffie2008, 3e ronde 12: Red88, 6e ronde 22: Suus1987, 12e ronde 22: Sammie88, 9e ronde 27: Nen87, 6e ronde Zwangeren 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 van een prinsje! 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 van een prinsesje! 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 van een prinsesje! 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009 prinsje! 08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 van een prinsje! 21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 augustus 2009 12 jan Agneta, 4e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 20 september 2009 14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009 25 jan Evamariah, 1e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 1 oktober 2009 02 feb Lovelyjolyn1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 oktober 2009 25 feb Knarboor, 2e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 4 november 2009 Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 weten dan past zij het zo snel mogelijk aan!
Hey dreamer! alles goed? Goed dat je het zegt over de nod.. Wil je em eerst maar op 27 april zetten? Dan ben ik uitgegaan van een cyclus van 36 dagen. Lijkt me lang genoeg Mocht het door mijn ei veranderen, dan laat ik het weten Zit opeens te bedenken, zou toch supermooi zijn als ik 24 april bij de gyn een echo krijg en hij ziet dat ik zwanger ben! Maar volgens mij zie je met 4 weken nog niet veel verschil in vergelijking met een niet-zwanger cyclus toch?
Ik heb alle ongi dames gewoon een maandje verder gezet. Roep maar wat de werkelijke nod is! Ik laat de mijne maar even staan, heb nog geen idee wat mn nod is deze keer. En zo te zien is Bos de eerstvolgende die een geslachtsecho gaat krijgen
Heb je mijn bericht gezien? Die is precies op de vorige pagina geplaatst toen jij waarschijnlijk aan het typen was..
@Kristel, Wat jammer heb zelf ook twee katten en lijkt me echt vreselijk. Weet je dan al welke er weg gaan? Hoeveel hebben jullie? zat even in je album te kijken, mooi buikje al! @Nen, met 50 mg. En het sloeg heel goed aan. Eerste ronde 1 eitje, tweede ronde 2 eitjes en derde ronde drie eitjes en op dag 13 al een eisprong. Ik zou je vriend ook maar waarschuwen voor ontploffingsgevaar haha. @Dreamer, dank je . Ik zal mn best doen. Maar ik werk nu niet meer dus tijd zat haha
hey meiden was ff gaan liggen ik trok de misselijkheid niet hoor bah! maar het is weggetrokken en ik ben nu lekker aan de koffie ja nee ik heb gister getest en echt dik vet negatief k heb steken in me buik waar je u tegen zegt maar nog geen druppel bloed te bekennen dus ik wacht het ff af.. ik had die kruidvat testen 2 voor 5 euro dus ik heb er nog eentje over...voor van de week ennuh ja me vent heeft gebelt heerlijk ding hij belde me 3 keer hihi toch elke keer nog ff zeggen dat hij trots is op me ennuh ja nou ik hoop dat jou gevoel goed is ryanne maar ik denk toch dat de duivels eraan komen .. vergeet ik nog iets...ja ik ben dat ja hihi en dat is mijn stem ik heb meer op youtube staan, als je wilt kijken toets je gewoon nhene in en dan krijg je vanzelf filmpjes van mij te zien wel amateuristische rommel hoor gewoon thuis op de laptop hihi maar ik heb genoeg demo's van het echte werk nu ben ik weer zo ego geweest dat ik de rest gewoon vergetn ben woeps
Met 4 weken zien ze nog niks nee. Hooguit wat dikker slijmvlies. Maar zou wel heel leuk zijn zeg Hier gaat het goed en niet goed Goed, omdat we natuurlijk door zijn. Niet goed, omdat ik nu een knop moet omzetten en dat lukt nog niet. Ik heb niks om op korte termijn naartoe te leven voor het eerst sinds een jaar. Het leven draait de komende 7 maanden niet om kindjes krijgen en dat vind ik erg moeilijk.
Zo emma, het sloeg dan inderdaad goed aan! Sjeetje, je had ook zomaar een drieling kunnen krijgen! Ik zal em vast waarschuwen.. Gelukkig kan hij vrij nuchter zijn en zich niks van mijn hormoonbuien aanttrekken..
@nen nou ja zeg, hoe oud waren hun dan 35 en dan beschouwen ze zich als jonge moeder :S grrr @emma ah wat leuk ben jij trouwens op je hyves de middelste van de foto (heb je op augustusmama's gezien) @kristel ah dat is echt rot snap wel hoe je je voelt is niet makkelijk om afscheid te nemen, maar als ze naar een boerderij gaan kunnen ze tenmisnte lekker alles onder sproeien.. en kun je ze nog af en toe opzoeken. het is ook niet goed voor die beestjes als ze continu in onderlinge strijd zijn een kat heeft dan geen rust als ze neit weten wie de baas is. je hebt echt neit gefaald dit is gewoon moeder natuur ik ga de honden uitlaten, eentje die eet alle planten op omdat hij niet lekker is.. echt zielig maar hij kan niet overgeven misschein als ik straks thuiskom dat er een puinhoop ligt maar ben er daarna meteen vandoor meot om half 3 op de bso zijn dus dames tot vanavond als ik nog kom want we gaan geloof i knaar de fitniss ik ga lekker zwemmen misschien helpt dat tegen die steken en harde buiken
@Dreamer: gedragstherapie zou heel hoogstwaarschijnlijk niks uithalen... Het probleem is dat ze gewoon met zn 3en in een normale eengezinswoning zitten en ze willen alledrie hun eigen plekje afbakenen zeg maar. Dus de een sproeit daar en de ander daar om te zeggen dat het zijn plek is. En dan is de ander t er niet mee eens dus die gaat weer wat anders doen... En dat terwijl ze gewoon naar buiten kunnen wanneer ze willen... Het is gewoon doordat het 3 katers zijn en alledrie willen ze de baas zijn en dat werkt gewoon niet.. Ik denk dat als wij in een veel groter huis zouden wonen dit probleem waarschijnlijk nooit gehad hadden.. @Emma: We hebben 3 katten, het zijn 3 broertjes. Dit was het hele nest... We weten nog niet welke, vind ik ook veel te moeilijk. Ik kan echt niet kiezen We doen ook rustig aan... Vind het gewoon veel te moeilijk..