ja maar als ze gewoon wat eerder hier mee waren geweest nee komen ze er 5 dagen van te voren mee :S die mensen spelen net kiet en dat is zo binnen 5 minuten op te vragen voor welke prijs dit heuis 5 maanden gelden verkocht is en de reden is omdat ze hier neit konden wennen en als ze buiten de 6 maanden weg zouden gaan ze hun koste koop niet terug kregen.. hoe moeilijk kan het dan zijn zo'n onderzoek maar ben er nu vandoor ga even mijn best doen bij de sns, en probeer positief te blijven maar de moed zakt me toch wel in de schoenen
Succes Kim! Ik ben ervandoor, fijn bloedprikken. En dan eens naar de V&D, want we hebben nog altijd geen telefoontje gehad dat onze bestelde en betaalde spullen binnen zijn En dat is nu toch al 3 weken geleden als het niet langer is!
jeetje kim wat balen :S Hopelijk krijg je straks wat duidelijkheid.. Nou de reden lijkt me dan duidelijk toch, waarom ze weg gaan? nou jah hopelijk is het snel opgelost. @nhene, balen zeg . maar ja nu kun je wel weer verder..
Ik heb geen plop navel en het wordt een meid. Ook de chineese kalende klopte niet. @nhene wat balen zeg. Positief naar de volgende ronde! @ kim wat naar zeg hoe gaat dat nu in zn werk? @ oma prik ze en succes bij de v&d schandalig dat je niets hoort.
Hey meiden, Heb echt geen puf om op iedereen te reageren, sorry.. Voel me ook gewoon echt bagger.. Ten eerste vanwege onze katten.. Niemand van vrienden/familie wil ze hebben, want die hebben allemaal al genoeg katten.. Dus we moeten even kijken hoe nu verder. Marktplaats durf ik niet aan, dan ben ik ban gdat ze bi jde verkeerde mensen terecht komen... Dus ik ben echt heel erg bang dat het asiel overblijft, maar dat vind ik helemaal erg. Mensen worden heel goed gescreend en ze moeten betalen voor de dieren, maar ik ben zo ban gdat ze daar straks heel lang moeten zitten omdat niemand ze wil hebben ofzo Vind het zo moeilijk, word elke keer dat ik eraan denk verdrietig Verder dus bij de dokter geweest; ik heb een flinke blaasontsteking die al naar mn nieren doorgetrokken is.. Heb al 3 maanden klachten en elke keer urine laten controleren, maar steeds kwam er niks uit. Nu hebben ze t laatst naar t lab gestuurd en er blijken dus heel veel ontstekingsbacteriën in te zitten.. Heb nu dus een kuur voor 10 dagen en daarna moet ik weer langskomen om te kijken of het over is. En woensdag moet ik weer naar de dokter, dan gaan ze kijken hoe ze een allergietest gaan doen. Of ze gaan bloed prikken, of ze gaan een huidtest doen met allemaal kleine prikjes.. Even afwachten dus. Het is een lang verhaal geworden, sorry voor al het ego-gedoe... Ik ga nu op de bank liggen, heb rugpijn..
Kristel, Balen van je blaasontsteking, hopelijk is het snel over! En hopelijk vinden jullie nog een plek voor jullie katten...
Wat rot zeg Kris! Heb je niet ontzettend veel pijn (gehad) dan? Ik hoop dat de kuur snel aanslaat. Ik ga bijna naar huis... al met al is de dag nog redelijk snel gegaan. Nu ik me zo rot voel mis ik Daan enorm. Ik hoop dat we zondag met z'n 2tjes naar Sittard rijden (misschien rijdt zijn tante mee) en dat we even wat tijd hebben voor ons samen. Ik spreek jullie morgen wel weer. Ik wilde eerst vanalles ondernemen maar heb besloten wat rust te nemen voor mezelf maar vooral voor de kleine. Heel fijn weekend allemaal. XXXXXXies Debby
Hoi leedieezz, hoe gaat het hier? hier gaat het goed, rustige middag gehad! gister nog een ontzettend mooi groen behangetje gekocht :d.. ben er zoo ontzettnd blij mee, nu de rest van het verf..haha.. vanavond pokeren met de mannen van lief zijn werk.. zal ze allemaal in maken! @kristel wat zo ontzettend klote dat je geen leuk huisje kan vinden voor je katten. heb komt vast allemaal wel goed. @debby ik protesteer tegen je stomme collega! @nhene balen zeg, verwacht die van mij ook elk moment! @sammie hoe is het meid, slecht geslapen las ik! balen zeg! @novmama elle betekent toch mooi? zet dan mooi op het shirtje ofoz! bij de prenetal kon je zelf een rompertje ontwerpen, lief wou dat graag even doen! heeft ie 2 meegenomen..hihi.. zo schattig! @de rest ik weet het eigenlijik niet meer.. ojah kim! Wat zwaaar zwaaarrr klote!
ohh ook nog een hele dikke knuf voor Kristel, Debby, Nhene, Mik, Sammie.. eigenlijk voor iedereeen die hem nodig heeeftT *knuuufffelllll*
@kristel hopelijk slaan de medicijnen snel aan, beterschap en die katten is idd heel zielig snap wel dat je je heel rot voelt, laat het gewoon ff bezinken en misschien komt er een leuk aanbod een dezer weken. @debby jullie zien elkaar ook niet zo vaak he, logisch dat je hem mist @matta thnx voor de knuffel ik ben wl wat wijzer geworden het is dus een abbc constructie dat houd in dat het verkocht word van a naar b en van b naar c en dat binnen een half jaar en omdat hun het destijds voor 213000 hebben gekocht en nu verkopen voor 215000 moet er onderzoek worden gedaan naar fraude... blablabla maar die 2000 zijn gordijnen en nog wat kosten.. dus beetje vaag, met een beetje geluk gaat akte pasering nog door woensdag maar kleine kans, dus heb ik de bewoner gebeld die er al uit zijn of we dan wel de sleutel kunnen krijgen en er alsnog met de makelaar doorheen lopen en iets ondertekeken en dan kunnen we tenminste gaan beginnen en toch gaan verhuizen dus daar ben ik wel blij om maar nu afwachten wanneer de akte pasering gaat plaatsvinden moet zowieso voor 15 april anders zitten die verkopers aan een schuld van 6% omdat het dus niet binnen dat half jaar verkocht is (ong 12000 euro) dus daar word je neit blij van maar dat is gelukkig niet ons probleem.
is het vrijdAG de 13e ofzow.. grrrrrrrrrrrr kijk ik net op mijn abn rekening heeft unive 232 afgeschreven omdat ze een fout hebben gemakt inplaats van 1 april hebben ze 1 maart gedaan terwijl er al 130 bij zorgzaam betaald is vervolgens bel ik blijkt dat ze ster 3 hebben en niet ster 4... hoe moeilijk kan het zijn dus ben ik net naar de bank gegaan om het terug te laten stoten want anders kon het wel en paar weken duren :s ik mag dus niet in de min staan omdat we een huis aan het kopen zijn anders word het neit goed gekeurd, nu sta ik dus tot dat het terug gerekend is volgende wek in de min terwijl dat gewoon niet kan.. ik word echt lichtelijk gek van al die fouten van mensen hoe moeilijk is het om je werk te doen sorry moet ff stoom af blazen...
@mik jeetje wat een gedoe allemaal! zo kregen wij een rekening van 1200 euro van een incasso bureau die zeggen dat wij 2x geen huur betaald hebben! doe normaaal.. zooo irritant.. kunnen we daar weer achteraan.. je wordt er idd niet goed van!
ja moederloos word je ervan maar probeer nu te ontspannen want merk dat ik gewoon harde buiken krijg en steken van de stress dat is niet goed