ben je er blij mee? (kort haar) moet eigenlijk ook weer naar de kapper en het weer een leuk kleurtje geven maar heb elke keer geen zin om te gaan
hahahaha.. ja ben er heel blij mee! moet eigenlijk nog even terug, want ik vind mijn pony toch nog te lang.. die mag nog wel iets korter! maar heb daar ook geen zin in ..haha.. Ik vind dat je moet gaan ..hahaha..
leuk dat kort haar hoeveel is er af gegaan? ik vond het wel vervelend door mijn krullen toen ik het kort had ging het zeg maar nog meer omhoog krullen ja zal vogende week ff gaan of de week erna heb het nu zo druk, heb nu echt pijn in mijn buik, maak me altijd echt snel zorgen heb ook best veel gedaan vandaag, dozen ingepakt en gesleept en daarna al die stress is dus niet goed.. nu ff rustig aan doen maar ontspannen wil me maar niet lukken, dnek dat ik ff het bad aan zet zometeen.
mikje, mikje mikje, wel goed op je zelf passen! het is belangrijk dat je op dit moment veel delegeert! en zelf goed je rust neemt! zitten gaat als het nodig is.. RUSTEN! hup bad aan zetten en weg wezen! haha.. ik had het iets boven mijn heup! ik denk dat er wel dik 15 cm af is!
Hee meiden, pfff... ik ben er ook weer! Lekker lang gewerkt en ook nog boodschappen gedaan. @Dreamer, 'k werk meestal 8 dagen achter elkaar, nu dus 10. Zomers nog wel eens meer. Gemiddeld gezin heeft 6 uur per dag. Dit gezin beviel 's avonds, dus dan heb je nog 49 uur verdeeld over 7 dagen, is dus 7 uur per dag. Maar eerste dagen blijf je vaak wat langer. 'k Heb er morgen denk ik ongeveer 60 uur opzitten voor deze 10 dagen. Balen dat je spullen nog steeds niet binnen zijn! Wanneer heb je uitslag van 't bloedprikken? @Kim, zo das balen zeg! Sterkte met alles en hopelijk is alles op tijd rond! @Debby, vervelend zeg die stress! @Kristel, raar ja dat er eerder steeds niets uitkwam. Hopelijk ben je snel er vanaf! @Rest... sorry ga er eerst ff vandoor.
ik ga omkleden! en dan spreken wij elkaar denk ik morgenavond wel! ben hier helemaal alleen..:S..! lief gaat morgen avond al weg
@ Kim: Hou het heel goed vol hoor... al zaten we bij de pretecho wel te kijken of we het niet heel per ongeluk toch konden zien haha... maar nee helaas... ik zei het gisteren nog tegen Danny, als ik het zelf zou zien zou ik het minder erg vinden dat de verrassing eraf is, als dat de echoscopist(e) zou zeggen: Gefeliciteerd jullie krijgen een meid/ventje... Balen zeg dat je zo moet leuren voor het huis... maar uiteindelijk komt alles goed meid.. denk aan de kleine hé... @ Nhene: Balen dat je ongi er is... maar wel het begin van een nieuwe ronde met nieuwe kansen... @ Kristel: Balen meid van je katten... je vind vast wel een goed huisje voor ze... enne die blaasontsteking... was daar ook de pijn van waar je voor naar de VK bent geweest? pfff niet lekker meid... lekker uitrusten en rustig aan doen hoor... Bikini is binnen maatje groter en nu past alles wel gelukkig dus agneta... voor jou komt het ook vast goed... enne nog meer goed nieuws... danny's auto is goedgekeurd... nu de mijne nog die mag volgende week...
hey meiden, Kimo heeft zich verluld... Hij heeft de naam van ons kindje per ongeluk verteld aan zn broer (en zijn vriendin weet t nu dus ook al) dus we hebben het ook de andere familie maar meteen verteld, voordat ze het van een ander horen... En we zijn het er allebei over eens dat het hier dan ook maar verteld mag worden
Maar eerst ga ik even reageren op jullie voor zover het lukt @Dreamer: Wanneer krijg je de uitslag van heet bloedprikken? En hopelijk is het gelukt bij de V&D! @Nhene: Toch ongi geworden? Echt klote Had nog zo gehoopt dat je alsnog binnenkort met een posi test zou komen... *knuffel* @Debby: Rustig aan doen he? Probeer je niet zo op te laten fokken door zo'n figuur, lekker de energie die je hebt aan jezelf, je kindje en Daan geven. Zij is het niet waard om energie aan te verspillen En ik had wel pijn ja, al een paar maanden, maar heel anders dan als ik anders een blaasontsteking heb. En aangezien er uit de simpele testen niks kwam dacht ik dat het gewoon bij de zwangerschap hoorde allemaal @Kim: Wat een gedoe zeg zo op het laatste moment! Hopelijk is het snel opgelost... Leuk is dat he, als je kindje zo reageert op je en je hand helemaal volgt! Dat doet ze hier ook steeds, vind het helemaal geweldig! @Matta: LEUK je haar! En hoezo is de pony ye lang? Ik vind het juist wel leuk zo! Denk dat als je het korter gaat doen het misschien gek gaat opkrullen ofzo... @Red: jee, je zal wel helemaal kapot zijn zeg, 10 dagen achter elkaar werken.. Ik neem aan dat je hierna wel even wat dagen hebt om bij te tanken? Doe maar lekker rustig aan! @Stephanie: Die pijn die ik een paar weken geleden zo erg had zou idd toch van de ontsteking gekomen kunnen zijn.. maarja, ook nog steeds door de groei van mn baarmoeder, die is namelijk heel hard gegroeid toen... Fijn dat je nu wel een goeie maat bikini hebt! @De rest: Sorry wie ik vergeten ben.. heb mn best gedaan
@ matta dat is best lang @ stephanie mooi dat de bikini nu wel past. En knap hoor dat je het zo vol houdt ben benieuwd of jullie het per ongeluk expres zien @ kristel oh echt ik zou er dan bij zeggen dit is een mogelijke naam maar ja als jullie het niet erg vinden vertel vertel Hier zijn de harde buiken over dus nu ff rustig aan doen Thnx voor de bezorgdheid
je hoeft het ook niet te vertellen dan blijft het nog een beetje een verassing voor ons dat is toch iets waar je naar uit kijkt dus misschien nog ff lekker voor je houden
nee, nu ga ik het zeggen ook Was alleen even bezig met banner aanpassen.. Vind het wel zo leuk om het dan ook in mn banner te hebben. (eigenlijk is het aan de ene kant oo kwel een opluchting dat ik het mag vertellen.. Vind 'ons kindje' en 'de baby' steeds zo onpersoonlijk klinken aangezien ze voor ons al lang een naam heeft) *tromgeroffel*
@ Kim: misschien idd bij de 20 weken echo... maar ga wel vantevoren zeggen dat we het niet willen weten hihi... @ Kristel: je bent niks verplicht hé... k ben wel heel benieuwd, maar als je het liever voor je houdt begrijp ik dat ook hoor.....