Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Wat een leuke namen :D ik vind Yentle een hele aparte naam, terwijl je de naam toch wel vaker hoort... mooi hoor... vind het ook echt bij je passen zoals ik je ken van het forum :D

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Vond het toch wel een beetje eng :p
    Ookal ben je er samen helemaal uit, toch is het spannend wat anderen er nu van vinden :) Niet dat het belangrijk is, maar het is wel zo leuk als anderen de naam/namen ook leuk vinden.

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: ik begrijp dat je het een beetje eng vind...
    ik zou dat ook hebben... ben namelijk bang dat onze jongensnaam als meisjesnaam gezien gaat worden...

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Er zijn zoveel namen die voor zowel een jongen als een meisje kunnen... En je zal ook altijd wel van bepaalde mensen opmerkingen krijgen..

Wij hebben nu ook al van 2 mensen moeten horen 'oh dat is van de film!'. En die opmerking zal ze zelf ook wel vaker krijgen denk ik. Mensen moeten gewoon altijd wat te zeggen hebben ;)

Yentle is trouwens ook een jongens- en meisjesnaam, alleen vind ik het zelf niet echt iets voor een jongen. Maar misschien als ik een jongen zou kennen die zo heette dacht ik er wel weer anders over.
    Gewoon doen wat jullie zelf willen en mensen wennen er wel aan dan ;)
    (Als jullie een jongetje krijgen dan he)

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: ik vind het een echt jongensnaam en mijn vriend ook maar als ik de naam op Hyves intyp krijg ik voornamelijk meiden te zien...
    al wordt het dan wel op andere manieren geschreven maar hetzelfde uitgesproken...

Yentle ken ik niet van een film... en ik vind Yentle ook een echte stoere maar ook lieve meidennaam :D

6. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ kristel leuke naam hoor, van welke film is dat dan?
    Elize is voor mij heel negatief de ex van mijn vriend heet zo en die is nu nog bezig... Dus heb echt een vervelend gevoel erbij maar voordat ik haar kende vond ik alisa mooi maar ja zo zie je maar hoe iemand een naam voor je kan verpesten

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Stephanie: Zolang jullie het niet meisjesachtig vinden is het toch goed :) Zou me daar niet al te druk om maken... Komt wel goed ;)
    En wie weet krijgen jullie wel een meisje :p

@Kim: ik ken het ook niet van een film hoor, maar mn moeder vertelde dus dat er een film is die zo heet. Of Yentl zonder e.
    Barbra Streisand speelt de hoofdrol erin, als Yentl(e).
    Waar het over gaat weet ik zo ook niet, heb er nooit van gehoord :p

Jammer is dat idd als iemand een naam voor je verpest zeg maar... Al moet ik zeggen dat als je een naam heel vaak zegt (in je hoofd kan ook) voor een ander doel, je kindje bijv., je het al steeds minder linkt aan die persoon... Snap je wat ik bedoel?

8. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Mooie naam Kristel ... Vind Elize er ook zo mooi achter klinken :)

Spreken jullie het uit als Jentel of djentel ?

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Novmama: Je spreekt het uit als 'jentel' :)
    Hoe gaat t met jou? Ligt Elle al lekker te slapen?

10. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Met mij gaat het wel goed.... Afgelopen woensdag naar het ziekenhuis geweest voor een echo ben namelijk nog steeds niet ongi geweest :s .. De echo was verder goed alleen waren mijn eierstokken nog erg klein en de hormonen moeten nog op gang komen.... Verder waren er gelukkig geen cystes of andere gekke dingen te zien :)

Ben ook meer over het bloedverlies te weten gekomen ze hadden mij gezegt dat ik alleen een scheurtje in mn schaamlip had maar euhh ik was flink uitgescheurd :s dit kon hij mij vertellen zonder naar het beeldscherm te kijken dat zegt toch wel wat maar goed heb nergens last meer van haha ...

Elle ligt idd al op bed die heeft haar fles om half 4 gehad en denk nu dat het nacht is volgens mij ;) dus die kan zo wakker worden gemaakt voor haar laatste fles...

Maar euhh je katten weg? tis dat ik er 2 heb maar anders.... Hoe is het verder met jou ?

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: je hebt gelijk hoor over de jongensnaam... maar het blijft een zwak puntje natuurlijk... we gaan er de naam niet voor veranderen in ieder geval...

@ Novmama: dat is ook een grove fout dan, dat ze je verteld hebben dat je een klein scheurtje had in je schaamlip en dat later blijkt dat je gewoon flink bent ingescheurd...

12. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ik denk dat ik ook niet wou weten hoeveel hechtingen en scheuren enzo had... brrr

Maar 2,5 week na de bevalling was ik alweer aan het fietsen beetje achter over en nergens last van hihi

13. joma87

joma87 Actief lid

11 mrt 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    ik ben sinds een tijdje lid van dit forum en het leek mij leuk om met de jongeren onder ons te kletsen. Ik zelf ben 21, sinds een jaar getrouwd en nu ronde 1 voor kindje nummer 1. Ben heel benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren. Heb wel in mijn achterhoofd dat het allemaal wat langer kan duren, ivm auto imuun ziekte, maar nog een weekje dan weten we meer.

14. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Tijdens de verhuizing wam mijn schoonzus aan lopen met 't jongens shirt ... euhhhh oepsss ... Ik heb gezegt als de volgende een jongen is krijgt hij toch een andere naam ... Ahum ssssssst wel niet ;)

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Novmama: Wat raar dat je hormonen niet op gang komen.. je geeft toch geen borstvoeding?
    Ik had niet gedacht dat je cyclus zo lang weg kon blijven na een zwangerschap zonder bv te geven...
    Nouja, kan ik er iig rekening mee houden straks ;)
    Je moet nu gewoon afwachten neem ik aan? Of moet je over een tijdje weer terug komen als je cyclus nog steeds niet op gang gekomen is?

Slaapt Elle eigenlijk al door? En zoja, vanaf wanneer al?
    En doen jullie extra voeding in de laatste fles zodat ze dus minder snel weer honger krijgt waardoor ze dus eerder zou doorslapen?
    Ik zit me een beetje te bedenken de laatste tijd hoe het zal zijn straks, ik ga namelijk ook fv geven :)

Tja, met mij gaat t wel.. Voel me echt heel erg klote om de katten, ik wil ze helemaal niet kwijt.. Maar de problemen die we met ze hebben zullen niet over gaan.. Voor hen zelf is het ook beter aangezien ze elkaar regelmatig in de haren vliegen..

@All: Heb me trouwens vandaag even uitgeleefd bij de Ikea, had ik wel even nodig ;)
    We hebben spulletjes voor Yentle haar kamertje gekocht (ja nu kan ik het zo zeggen :p).
    We hebben een klamboe gekocht, wandlamp, tafellampje, 2 leuke vaasjes voor op de vensterbank, gordijnen en wat kaarsenglaasjes.

Wat vinden jullie hier eigenlijk van:
    Ik vind het zelf namelijk altijd heel ontspannend als er alleen maar kaarsjes branden, geen lampen aan dus.
    En ik denk dat het voor een baby ook wel ontspannend is. Dus als Yentle straks heel onrustig zou zijn voor het slapen gaan oid, dan wil ik haar op haar kamertje in bad doen en dan lekker kaarsjes aan doen ipv de lamp gewoon. Zodat ze lekker kan ontspannen en wat makkelijker in slaap komt.. Ze krijgt ook een stereo op haar kamer (zo'n mini ding) zodat we rustige muziek kunnen draaien als ze huilerig is ofzo.
    Vraag me eigenlijk wel af wat jullie daarvan vinden?
    Ik hoor/lees hier namelijk niks over ;) Als ik dingen lees/hoor over ontspanningstechnieken bij kleintjes dan gaat t 9 van de 10x over masseren enzo..

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Joma,

Welkom!

Vertel nog wat meer over jezelf..
    Hou oud is je vriend, welke provincie woon je?

17. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

at joma welkom. Leuk dat je ook probeert zwanger te raken..wanneer ben je precies getrouwd? Welke provincie woon je? En werk je of ga je nog naar school? Groetjds nikky p.s. Meiden, ik voel me niet jottum, denk griepje dus ik ga weer slaapie doen.

18. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ik ben gestopt met bv toen Elle 2 weken was madame dronk 1,5 uur bij me .. tis gewoon een trage drinker ook met de fles....

En het doorslapen volgens mij was ze iets van 2,5 maand en wij geven haar niets extra's .. Als ze er aan toe zijn slaan ze de nachts fles over zoiets kan je niet regelen .. Hoe jammer het soms ook is ;) hihi...

Bij ons gaat het qua bad en laatste voeding zo.. Haar laatste fles is rond 8 of 9 uur die krijgt ze in ons bed... Alleen een klein nachtlampje hebben wij aan ... Zodra ze de fles op heeft blijft ze nog even liggen knuffelen enzo en dan gaat het bed in.... met het badje krijgt ze voor haar laatste fles dus over 10 minuten gaat het hierzo ;) klein lampje aan op haar kamer en dan gaat ze in de tummy ... aankleden naar ons bed dan komt paps met de fles :) ...

En als ze huilen in bed willen ze niet slapen ;) sommige moeten zich in slaap huilen zou daar geen muziek ofzo voor aanzetten..

En massage krijgt Elle hier ook om de dag :D

19. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Meiden fijne avond nog... Ik ga dus onze dame in bad doen en de fles geven....

Tot de volgende keer maar weer :D

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik heb nog een vraag voor iedereen,nemen jullie voorzorgsmaatregelen wat betreft wiegendood?

Bijvoorbeeld speciale onderlegger/matras of een rand dat de kleine niet op zijn buik kan draaien.

Deel Deze Pagina