Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Hoe gaat het met de rest?

Kristel,

Dat is even schrikken, ik kan tegen bijna geen enkele antibiotica, krijg dan dezelfde klachten als jou en soms erger.

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ novmama: Wat zielig zeg voor Elle... :( Ik hoop dat het vandaag weer wat beter met haar gaat. :)

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Novmama,

Hoop dat het snel beter gaat met Elle, sterkte!

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Jeetje wat een nachten allemaal dames!

@Kristel: zo dat klinkt echt niet goed!
    Laat het meteen goed registreren bij de dokter en apotheek he, dan weet je zeker dat het nooit meer voor komt.
    Mijn man is ook allergisch voor een bepaald stofje in een pijnstiller en dat staat ook geregistreerd.
    Hij mag nu vrijwel niks tegen pijn ;)
    Maar wordt tenminste niet meer doodziek.
    Hoop dat het snel beter gaat meis!

@Novmama: ze kan nog prima last hebben van de prikjes hoor!
    Het duurt even voordat de anti-stoffen gemaakt worden en daar kan ze op reageren.
    Gewoon zetpilletjes geven en goed in de gaten houden.
    En als je het niet vertrouwd meteen de hp bellen!

@Debby: hij laat zich weer is van zn beste kant zien dus...
    Mag toch hopen dat ie het als vader beter doet dan als vriend!

@Agneta: jeej jullie eerste grote aankoop :D
    Welke wagen is het geworden?
    Welke kleur?
    Mocht je hem meteen meenemen?
    Heb je foto's?
    Vertel vertellllll :D

@Sam: ik zei gisteren nog tegen mn man: en het erge is .. het liefste doe ik er nog een babyfoon met videocamera bij ook :p
    Hij ziet dat matje wel zitten, als het toch vergoed wordt.
    Ach ja, ik merk tegen die tijd allemaal wel wat ik doe.
    Ik denk toch vastleggen, al wordt het misschien afgeraden.
    Beter veilig dan dat mams geen oog dichtdoet het eerste half jaar!
    In de box krijgen ze genoeg kans om te leren draaien, dus in achterstand geloof ik niet.

Pff de arm waarvan ik volgens haar geen last zou krijgen omdat het toch niet in het vat zat doet zeer!
    Werd er gewoon wakker van snachts.
    Helemaal blauw.

5. Mecha

Mecha Niet meer actief

hey meiden

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hey Nhene!

Ga je er een jaar tussen uit ;)...
    Want je eisprong duurt nog wel heeel lang ...

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Pakt een paar naalden en prikt de prikker van Dreamer lek :)*

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

nee whahah klopte niet whahah foutje bedankt

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Heeft iemand vandaag al iets gehoord van Suhe?
    Meis, je snapt wel dat je meldplicht hebt inmiddels he :)

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben ik weer..
    Ben rond 8 uur toch maar weer even op bed gaan liggen, was zo moe. Werd ook helemaal suf van die medicijnen...

@Debby: He bah, wat erg dat Daan zó dronken thuiskomt dat ie moet overgeven ervan.
    Er is niks mis mee als ie eens wil uitgaan en drinken, maar dit is wel heel overdreven... :(
    Ik hoop dat als je met hem erover praat hij wel inziet dat dat niet goed is als je een kindje verwacht samen.

@Novmama: Wat sneu voor Elle :( Hou het idd maar even goed in de gaten en anders gewoon de huisartsenpost bellen hoor!

@Agneta: Welke kinderwagen hebben jullie gekocht?
    En ik kan me wel voorstellen dat je nu niet zo lang op vakantie wilt hoor. Dat ligt volgens mij gewoon echt aan de hormonen, dat je een thuis wilt voor je kleine en dus niet weg wilt zijn. Weet niet zo goed hoe ik t moet uitleggen, maar ik heb het zelf ook wel ;)

@Dreamer: Nou lekker dan weer, met je arm... Hopelijk is het snel over!
    Ik zag Suhe trouwens gisteravond nog online hier..
    Ik laat het zeker goed registreren ja, want dit wil ik nooit meer meemaken!

@All: klachten zijn er nog steeds, wel ietsje minder, maar ik sta nog niet te dansen door de kamer ;) Straks bij t avondeten dus maar weer een tabletje innemen...
    Elvis (een van onze katten) is nu ook ziekig, niest de hele tijd.. Dus dat gaat ook al lekker. Even in de gaten houden en anders naar de dierenarts!

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Kristel: fijn dat je je weer ietsjes beter voelt!

Agneta: is het niet gewoon nestdrang wat je hebt? :)
    Wel fijn dat je het kon veranderen.

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik vraag me trouwens af he..
    Aangezien ik nu dus weer iets erbij heb van een allergie (heb ook al huisstofmijt en cranberry-allergie en misschien nu ook al voor huisdieren...)
    is het niet slim om dan uit voorzorg al met Hypo-Allergene-voeding te beginnen voor de kleine straks?
    Of is dat echt voor als er kans op koemelkallergie enzo is?

Want voor hetzelfde geld is Yentle helemaal nergens allergisch voor en zou normale voeding net zo goed zijn...

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik zou denk niet bij voorbaat ermee beginnen.
    Maar .. eigenlijk zou je nu toch het beste bv kunnen gaan geven.
    Dan heb je het minste kans op allergieën.
    En volgens mij is hypo allergeen niet iets wat voorkomt dat je last krijgt van de allergiën waar jij nu last van hebt.
    Maar ik ben geen deskundige hierin!

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ja, bv zou idd het beste zijn nu...
    Ik twijfel er hierdoor ook weer heel erg over.
    Alleen zit ik met medicijngebruik. Ik heb regelmatig AB kuren nodig en bepaalde pijnstillers ed, maar die mag ik nu allemaal niet hebben en straks met bv ook niet.
    Nu trek ik t nog wel zonder of met een slappe vervanger, aangezien ik voor de rest mn rust kan nemen, maar straks met een kindje gaat dat niet meer zo makkelijk (rust nemen) en dan wil ik t liefst gewoon mn medicijnen hebben.. Snap je?

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik snap het helemaal meis!
    Je zou bv kunnen proberen tot het moment dat het echt niet meer gaat?
    Wie weet voel je je na de bevalling helemaal super, dat kan je niet voorspellen.
    Maar dan heb je iig de eerste kwetsbare dagen goed gezorgd voor antistoffen enzo.

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ja daar heb je gelijk in.. Misschien moet ik dat idd maar zo gaan proberen.
    Al geef ik het maar een week (mocht het allemaal lukken natuurlijk), dat is altijd beter dan helemaal niet :)

Vind je het niet moeilijk om hier zo over te praten? Ik kan me voorstellen dat dit moeilijk is aangezien je zelf niet weet wanneer je over dit soort dingen mag gaan beslissen.
    Natuurlijk, vantevoren kan je wel bedenken hoe je iets zou willen doen, maar als het echt zover is komt er nog meer bij kijken en dan is het natuurlijk voor het echie (om t zo te zeggen)...

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wie weet bevalt t je super en ben je zo'n moeder die der kind 5 jaar bv geeft ofso :)
    Ik ga het ook proberen.
    En lukt het niet, dan niet, maar dan heb ik het iig geprobeerd.
    Het moet geen strijd worden ofso.

Ik vind het niet moeilijk om erover te praten, heb er al overna gedacht.
    Vind het alleen soms lastig om op te schrijven, want ik weet niet of het bij ons gaat lukken natuurlijk.

En ik heb indirect ervaring met mn zusje-nichtje.
    Heb het 1e half jaar voor haar gezorgd, dus weet van veel dingen al hoe het zit en hoe ik het zou doen.

Dus nee, geen moeite met erover praten, alleen soms moeite met hoe het te verwoorden :p

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    moge dames

@stephanie: ik merk ook nog niks van de energie boost hoor die je na de 3 maanden krijgt...voel me nog steeds zo moe als een hond af en toe 8) maar zolang het daar blij blijft vind ik het prima....liever moe als last van banden, bekken, etc..

@ryanne: goeie tip thanks...ben namelijk vast boeken aan het verzamelen voor de vakantie en voor mijn verlof om te lezen dan.

@nhene: balen meid, knuffel

@kristel: zo jullie zijn snel uit over de naam...vervelend dat je niet tegen die antibiotica kan...gelukkig mag je stoppen.

@joma: welkom hier..hopenlijk kun je het een beetje bijhouden want er word wat afgekletst hier....spannende tijden he als je samen voor een kleintje gaat....

@oma: wat een doos joh met dat prikken...volgende keer gewoon een ander vragen hoor..

@sterretje: gefeliciteerd met je verjaardag.

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: Oh god, nee daar moet ik echt niet aan denken, zo lang bv...
    Ik vind dat echt vreselijk, zulke moeders..
    Sorry als er hier iemand zit die er anders over denkt, maar ik vind het belachelijk als je nog bv geeft als je kindje al zo ver is dat hij/zij erom kan vragen... Ik vind dat echt pervers, het zijn dan echt de moeders die het niet los kunnen laten...

Gelukkig dat je het niet moeilijk vindt. Ik zit hier dan vrolijk te praten over vanalles en nog wat, maar voel me soms schuldig erover omdat er nog genoeg zijn die nog niet zwanger zijn... Dat vind ik gewoon erg.. helemaal als je voorlopig nog geen uitzicht hebt op zelfs maar een kans op een zwangerschap..

@Bos: De roepnaam hadden we al voordat ik zwanger werd deze keer.. Voor een jongen ligt de naam ook al heel lang klaar :)
    Alleen de tweede naam is er later nog bijgekomen.
    Hoe gaat het met je?

@All: Ik ben er weer vandoor.. Ik ga even douchen en daarna de hele dag lui doen. Heb ik wel verdiend vind ik :p

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Haha ik vind het zelf ook niks hoor :)
    Kan het me ook niet voorstellen dat mensen dat doen.
    Ik bedacht me pas van de week dat ze dan niet meer aan de borst zitten maar afkolven (tenminste, dat mag ik toch hopen?)

Ik heb het er nu niet moeilijk mee dat er voorlopig nog geen kans is voor ons.
    Tijdje geleden had ik dat wel, maar dat hoort erbij.
    Ik vind niet dat anderen minder mogen genieten van hun zwangerschap omdat er mensen zijn die (nog) niet zwanger kunnen worden.
    Of dat ze daarom maar niks mogen zeggen of niet mogen klagen ofso.

@Bos: nog maar 2 dagennnnnnnnnnn :D
    Morgen maar weer eens de goklijst omhoog halen en zien wat we allemaal gezegd hebben voor jou :D

Deel Deze Pagina