Dames, ik ga er ook vandoor... nog even buikfoto's maken en dan lekker t bedje in... zal eens kijken of ik met mijn allerliefste gezicht er ook nog een massage uit kan slepen Morgen plaats ik de nieuwe buikfoto's @ Kim en Bos: Nogmaals succes en veel plezier bij de echo's tot morgen, slaap lekker allemaal... doei doei
met ons gaat het ook allemaal goed...ik ben super snel hersteld van de ks.....heb alleen een vervelende tijd gehad dat julian op de coeveuse afdeling lag...maar achteraf viel dat ook allemaal mee.... met de papa gaat ook alles duper...hij is zwaar in love met zijn zoon....hij doet er alles voor en geniet van elk moment samen..hij geniet zelfs van zijn poep luiers...hihi... hij vind het wel jammer dat hij moet werken...hihi...en is blij als hij naar huis kan... de nachten gaan ook goed....ik geef bv dus ik voed op verzoek...julian komt om 11 uur s avonds 3 uur snacht en dan meestal om 6 of 7 uur...dus we hoeven maar 1x snacht wakker te worden...wat afentoe wel zwaar is..maar ik slaap vaak s middags nog even...de dagen vliegen voorbij en julian is ook bijna weer een maand....woensdag naar de kinderarts ben benieuwd wat ze gaan zeggen....
@ matta mijn broertje zit vanaf morgen weer tien dagen in het veld maar gaat goed met hem De baby heb ik gister heeeeel goed gevoeld heeft wel 10 keer geschopt in 2 minuten was zo leuk kreeg er de slappe lach van. Vanavond is hij wat rustiger Het verschil is dat je bij trouwen je kinderen niet meer hoeft te erkennen en bij gp wel @ bos wij gaan het geloof ik niet op dvd zetten Weltrusten dames
@Bos: de 20 weken echo vandaag! Joehoe! Heel veel plezier meid. @ Kim: Jij ook de 20 weken echo! veel plezier hoor... ik kan nu al niet meer wachten om de kleine nog een keertje te zien. Maar dat kan pas over 8 weken. Even geduld dus... Weet je trouwens al wat meer over jullie huis? Misschien heb je het hier al eerder verteld maar heb t niet kunnen vinden? @ All: Vandaag lekker verbouwen... Nou ja, verbouwen is een groot woord. Maar we gaan wel een belangrijke verandering doorvoeren. Ik ga zo nog wat opruimen en dan alvast het bed verschuiven, nachtkastjes in Daan z'n auto doen die kunnen naar de vuilstort en de kast leeghalen. M'n mannetje ligt nog te slapen dus die ga ik straks ook maar even wakker maken. Hele fijne dag allemaal.
@ Bos ... succes met je echo straks en vooral ook veel plezier ! @ Lynn ... wat een onwijs cute mannetje zeg! het klopt echt wat ze zeggen he ? Dat de tijd heel snel voorbij vliegt .... En over het samenlevingscontract las er net iet over... Voor de kleine is er idd niets geregelt dat kan je weer in je testament doen... Bij de notaris is de eerste gesprek altijd gratis.. Nou hier gaat het ook weer redelijk Elle had dus koorts waarschijnlijk door de prikken de eerste dag want na 24 uur mogen ze er geen last meer van hebben .. Gister avond kwam de koorst zo ineens terug zetpil gegeven en ik heb haar vannacht ook niet weer gehoord ... En nu ligt mevrouw nog te snurken hihi ....
***Prinsen & prinsessen poll*** Kristel86 Denkt zelf: Prinsesje Goed! Rose denkt: Prinsesje Goed! Lynn1986 denkt: Prinsje Fout! Suus1987 denkt: Prinsesje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsesje Goed! Evamariah denkt: Prinsesje Goed! Ryanne denkt: Prinsje Fout! Matta1986 denkt: Prinsje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsesje Goed! Debby86 denkt: Prinsesje Goed! Red88 denkt: Prinsesje Goed! Sammie88 denkt: Prinsje Fout! Sterretje08 denkt: Prinsesje Goed! Debby86 Daan denkt: Prinsesje Fout! Kristel86 denkt: Prinsje Goed! Rose denkt: Prinsje Goed! Lynn1986 denkt: Prinsesje Fout! Suus1987 denkt: Prinsje Goed! Stephanie87 denkt: Prinsje Goed! Evamariah denkt: Prinsje Goed! Ryanne denkt: Prinsesje Fout! Matta1986 denkt: Prinsesje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsje Goed! Red88 denkt: Prinsje Goed! Sammie88 denkt: Prinsesje Fout! Sterretje08 denkt: Prinsje Goed! Bos Denkt zelf: Prinsje Kristel86 denkt: Prinsesje Rose denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsje Evamariah denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsje Agneta denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Rose Denkt zelf: Prinsesje Fout! Kristel86 denkt: Prinsje Goed! Lynn1986 denkt: Prinsesje Fout! Suus1987 denkt: Prinsesje Fout! Stephanie87 denkt: Prinsesje Fout! Evamariah denkt: Prinsesje Fout! Ryanne denkt: Prinsesje Fout! Matta1986 denkt: Prinsesje Fout! Dreamer83 denkt: Prinsesje Fout! Debby86 denkt: Prinsesje Fout! Red88 denkt: Prinsesje Fout! Sammie88 denkt: Prinsje Goed! Sterretje08 denkt: Prinsje Goed! Stephanie87 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Rose denkt: Prinsesje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Sterretje08 denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Sterretje08 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsesje Rose denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsje Evamariah denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsesje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsesje Evamariah Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Lynn1986 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Stephanie87 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Debby86 denkt: Prinsesje Red88 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Agneta Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsesje Dreamer83 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsesje Stephanie87 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsesje Lovelyjolyn1987 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsesje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Sammie88 denkt: Prinsje Stephanie87 denkt: Prinsesje Agneta denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen. Totaal: 2 prinsjes en 1 prinsesje
Hey meiden! De lijst is er weer, ben benieuwd wie het allemaal goed hebben! Ik heb echt even geen puf om te reageren op iedereen... Maar wil natuurlijk Bos even heel veel plezier wensen met de echo zometeen! Kim natuurlijk ook, maar die is vanmiddag pas aan de beurt
goeiemorgen meiden! kristel alweer helemaal fit? Bos en Kim, veel plezier bij de echo! Bos zit er nu al natuurlijk, ben heel benieuwd Ik moet zo 2 uurtjes autorijden, heb er wel zin in. zal nu eerst nog even mn haar doen enz dus ben er vandoor.
@Emma: Veel plezier met autorijden! Ik vond er echt helemaal niks aan... Ik voel me alweer helemaal beter ja, op de blaasontsteking na dan.. Zit nu te wachten tot de dokter terug belt over welke antibiotica ik nu kan krijgen.. @All: Ik ging gister op de weegschaal staan en ik schrok me dood.. Ik ben gewoon al 10 kilo aangekomen Dat is toch hartstikke veel al voor 23 weken? Ik hoop niet dat er nog eens 10 bij komt.. Ik weet iig wel dat ik straks na de bevalling flink ga diëten. (Dat zal de eerste keer in mn leven worden; diëten om af te vallen )
Goedemorgen Wat hebben jullie weer veel gekletst dit weekend. Ff reageren; @ kristel mooie naam. @ tante zijn, hier zijn we de eerste met kids dus helaas nog geen oom en tante voor ons. @ Bos ik ben te laat maar wilde je ff succes en fun toewensen met je echo en ik ben heeel nieuwsgierig! @ matta wat zie ik aan je banner, ga je niet testen? goed dat je van die mannen gewonnen hebt! @ kim ik mail je zo ff over vanavond oke. @gaby het is alweer bijna 6 april meid, heb je eindelijk internet @ red heel veel succes voor je mannetje donderdag. @ nieuwe auto. Wij hebben vorige week zaterdag een nieuwe auto gekocht. Zullen we deze week wel kunnen ophalen @ lynn mooie foto''s weer meid @ desiree dat is goed nieuws zeg. Hopelijk is het snel raak! @ Kristel ik weet niet wat 'normaal' is om bij te komen rond jouw termijn maar bij de juli mama's zit iedereen zo tussen de 4 en 10 kg. Ikzelf zit op zo'n 6 kilo. Ook zeggen 'ze' dat je vanaf nu 250 gram per week aankomt.
goedemorgen! @ kristel: wat een leuke naam wel apart maar dat is juist wel erg leuk @ Bos: ik hoop dat je een leuke echo heb en dat je duidelijk kunt zien wat het word! ben benieuwd! @ lynn: echt hele mooie mooie foto''s @ Kristel: Flink aangekomen inderdaad.. weet niet hoe dat zit met hoeveel normaal is.. klote dat je blaasonsteking hebt.. hopelijk is het snel over.. @all: tot nu toe heb ik een rustig weekje voor de boeg.. Hoef niet veel te werken.. Nu ook even lekker vrij tussendoor.. We hebben nog 1 pup.. die is in het begin heel verlegen en daarom haken mensen af als ze voor hem komen kijken :S het is echt een hele lieve hond.. en echt een ondeugende pup :S waarom is die nou zo verlegen als er mensen komen Zou hem zo graag willen houden maar dat is gewoon niet verstandig omdat we benji en daisy ook al hebben.. maar ben bang dat als hij nog lang blijft hij teveel gaat hechten.. Kennen jullie niet nog iemand die een pup zoekt.. zal zo even foto toevoegen
Hoi hoi @ suus ik zou hem zo willen nemen maar denk dat frank me dan wat doet, we willen misschien nog een hondje omdat mika vanaf aankomende week alleen is maar dan het liefst een kleinere, wat voor een is het eigenlijk? @ debby oh leuk voorbereidingen voor de babykamer Ik heb net de notaris weer gebeld die gaat het zo doorvoeren naar de sns dus dat is nog niet weg, hypotheekafviseur belt me over een half uurtje die waren net met de sns aan de telefoon dus ben echt hard aan het duimen dat alles goedkomt voor woensdag Vanmiddag die echo begin sinds gister me opeens echt zorgen te maken omdat ik hartpatient ben en ik dat georven heb van mijn moeder. Ben zo bang dat de kleine ook wat heeft. Hopelijk is het snel 3 uur @ bos ben echt benieuwd, ik denk nog steeds een prinsje kom het ons maar snel vertellen
Goede morgen meiden! Hoe is jullie weekend geweest, ook lekker weer gehad gister? Hier lekker de tuin maar eens gedaan met dit mooie weer! @ryanne, wat voor auto hebben jullie gekocht? @bos hoe was de echo meis? Ben benieuwd zeg! @kristel, wat een prachtige namen zeg, echt heel erg mooi! Hoe is het met je blaasontsteking? @suus, wat een lieve hond zeg! Zou hem zo meenmen hoor, helaas zullen mijn 2 katten dat niet accepteren! @kim, ook straks de echo, spannend hoor! Maak je maar niet te veel zorgen hoor meis, gewoon genieten van jullie zoon eerst maar eens!
Hi Ster. Heb je een fijne verjaardag gehad? We hebben een peugeot 207 station gekocht. Hebben nu een mini maar daar is echt te weinig ruimte. Heb je morgen echo of moet je voor je apk keuring?
Goedemorgen! Desiree, Hoop dat het snel raak is meis, het is jullie gegund! Kim en bos, Succes met jullie echo!
haha, gewoon de keuring deze keer haha, moeten nog ff wachten voor volgende echo denk ik, denk dat ik morgen een afspraak mag maken! Nee een mini is wel heel krapjes ja! Altijd leuk een nieuwe auto kopen toch hihi Heb een leuke verjaardag gehad ja, erg druk, dus was helemaal versleten haha!
@kristel jij kunt toch veel met foto's bewerken.. Kun je me zeggen hoe je iets op een foto in kleur krijgt terwijl de rest gewoon zwart wit blijft?