Hee meiden ik kom ook ff snel langs en ga dan m'n huishouding doen. Net al aan de wandel geweest met de hond en buurvrouw. De hond slaapt dus de eerste tijd wel even 'k Ga weer 's een poging doen om in elk geval 5 kg kwijt te raken. Nu eens volhouden! Misschien moet ik hier maar 's gaan verantwoorden wat ik aan ongezonde dingen eet... haha wie weet laat ik 't dan wel staan @Kristel, volgens mij is 10 kg al aardig wat voor 23 weken maar als je je verder goed voelt enzo maakt het weinig uit. @Suus, wat een schatje zeg! Die van ons was hyperactief en niemand die 'm wilde. 't Is echt een ADHD hondje maar wel super lief. Dus 't zegt ook niet alles. @Kim, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Hopelijk zie je straks een mooie echo met een supergezonde zoon! @Bos, spannend! @Sterretje, druk gehad dus, nu lekker bijkomen? @Emma, succes met je rijles! @Ryanne, nieuwe auto kopen is altijd leuk! Wel wat minder voor je portomonnee maar ja je kunt niet alles hebben he Wat is 't heerlijk weer he! Echt super!
goedemorgen dames, ben heerlijk een dagje vrij, heb het huis al stofgezogen, zal straks de keuken schoonmaken, trapstofzuigen en de gang en dan dweilen.. kleren wassen, nieuwe sokken voor Lief kopen! Verder vanavond even met school bezig. Ik heb een nieuwe RnB cd, zitten 4 cd is.. Hij is eecht goed .. was een goede duitse koop ..haha.. Is het bij jullie ook zulk prachtig weer! @bos vertel vertel vertel..! ben heel benieuwd! @ryanne ik weet het eingelijk niet zo goed.. we hebben wel geklust maar niet rond mijn ei! Ik heb nog niet gedronken, maar wel al gegeten, maakt dat wat uit voor een test? Hoe is het verder met jou? hou je het een beetje uit? @sterretje nog gefeliciteerd met je verjaardag, je was jarig eweest toch? heb je een leuke dag gehad? @kristel hoe gaat het met je ANGI lippen..? Zijn ze al weg! Ik geloof dat mijn moeder van mij 19 kilo was aangekomen... @Suus Wauw wat een schatje..(L).. Ik wil ook graag een hond, maar lief wil niet eerder een hond tot we een huis gaan kopen.. We waren laatst aan het winkelen en toen zei hij tegen mij: Shirl moet je die lelijke hond kijken, was het een jonge Franse Bulldog (die ik heel graag wil).. Toen zei hij in 1x..Die is eigenlijk toch ook best wel leuk! Dus ik denk dat het voor ons een Franse Bulldog word ..JIPPIE! Wat voor hond is dit? @kim spannend dat veldwerk, mijn oom vond dat altijd het leukste! Heb je al wat gehoord over je toekomstige huisje?
hmmm ik hoef nog niet te plassen! Ze zeggen altijd, als je zwanger bent, dan weet je het gewoon.. HOE DAN ?
G1 idee. 'k Heb 't paar keer gedacht en durf nu niks meer te denken of te voelen. k Ga hier snel de afwas doen m'n mannetje komt zo thuis en als hij ergens niet tegen kan.... dan is 't afwas op 't aanrecht! Hihi
@sterretje nog gefeliciteerd geloof dat ik dat helemaal vergeten was @matta ja dnek ook wel dat het voor die jongens leuker en spannender is om van die kazerne af te zijn, daar is het ook maar saai. ik heb op pagina 2502 staan hoe het zat met het huisje maar nog neit echt veel wijzer geworden balen dat je negatief getest hebt @ryanne oh leuke auto daar kunnen wij ook voor gaan kijken, maar we hebben zaterdag de renault megane bekeken hele mooie auto is dat en oo de ford focus. allebei niet de station uitvoering want was genoeg bergruimte in die gewone uitvoering met 5 deurs. we reden van de week langs jullie huis, zg je hondje voor het raam zitten leuk beestje hoor bel ik 2 uur geleden de hypotheek adviseur zegt tie ik bel over een half uur trg :S nu nog niet gebeld ik ben nu pas trouwens 1,2 kilo aangekomen in 20 weken dus dat is heel weinig. heb net nieuwe buikfoto's gemaakt zal hem ff in mijn album zetten
@Ryanne: Pff, hoe leg ik dat simpel uit.. Ik denk dat t t makkelijkt is als je gewoon even googled. Het ligt er namelijk ook wel aan welk progamma je gebruikt. En als je een tutorial vind kan je meestal ook plaatjes bekijken van hoe het precies moet. @Suus: wat een leuk beestje! Helaas ken ik niemand die m misschien wel zou willen hebben... @Matta: Ja, mn Agelina Jolie lippen zijn gelukkig weg! Alleen heb ik nu een koortslip, maar dat gaat ook wel weer over @Sterretje: Ohh, helemaal vergeten... Nog gefeliciteerd met je verjaardag! (beter laat dan nooit ) @Red: Doe maar niet hoor, hier vertellen wat je eet... Dan krijg ik weer trek in allerlei dingen en ga ik nóg meer eten
@ matta jammer dat de test negatief is. Echt balen. @ kristel was is de naam van zo'n foto? @ kim we hebben voor een station gekozen omdat de hond achterin moet. Ze ligt altijd voor het raam nieuwsgierig naar buiten te kijken. Echt een vrouwtje lekkere adviseur zeg..
@Matta: Ohh, wat klote *knuf* @Ryanne: Ik heb dit gevonden voor je, hopelijk is het een beetje duidelijk voor je.. http://desktoppub.about.com/od/editgrap ... lor_bw.htm
k denk maar zo, onze tijd komt! dat wij in verwachting zijn van een prachtig wondertje! Waarschijnlijk is de tijd nog niet rijp voor ons. Ik hoop deze maand meer geluk en laat die rooie donders dan maar gauw komen! @mik Je hebt echt al een rond zwangere vrouwen hoofd..( klinkt stom zeg, maar bedoel eht goed ).. hihi moooiiie buik! @kristel gelukkig, ja daar is mee te leven een koorstlip!
ik heb de lijst van de meeting er maar weer bijgehaald om even wat dingen kort te sluiten had een paar dagen geleden de plaats en tijd genoemd en of iedereen het er mee eens was maar heb nog niks gehoord het staat er nu onder onder voorbehoud 14.00 @ Blue Lagoon als er dames zijn die een ander idee hebben laat het me ff weten dan kunnen we daar nog ff over praten met z'n alle het idee was trouwens als het mooi weer is om te gaan picknicken, we nemen dan allemaal wat lekkers mee en kleden als het slecht weer is stel i kvoor om ergens binnen te gaan zitten bij een lekker vuurtje en daar wat te lunchen of in de eind van de middag wat te eten. meiden die mee willen doen aan de meeting: 8) 18 april (hoogstwaarschijnlijk) Stephanie partner weet het toch niet Kim met partner Sammie met partner Linda met partner Agneta Nenna met partner Debby Ryanne zonder partner Suus1987 zonder partner Gaby waarschijnlijk zonder partner Kristel met partner Dreamer met partner totaal: 12 mannen: 6 Zaterdag 18 april niet: wel: Linda85, Agneta, Nenna, Debby, kim, Stephanie, Sammie, suus1987, Gaby, Ryanne, kristel, Dreamer plek waar het gaat gebeuren Scheveningen 14.00 onder voorbehoud bij de blue lagoon (strandtent) http://www.bluelagoon.nl/
@matta haha zwanger hoofd, ik heb altijd een rond hoofd gehad mijn moeder had geloof ik we meer als 30 hechtingen toen ik geboren was autsj.. laten we hopen dat die kleine vban mij niet zo'n dik hoofd heeft anders zal ik het niet snel vergeten iii @Bos yoehoe waar ben je? come out, come out wherever you are net de hypotheek adviseur zelf maar weer gebeld de notaris zou het nu op de mail doen, bij de sns ligt alles klaar van het contract nu moest het naar die speciale afdeling voor dat abbc gebeure en daar moet het dan weer trg naar de hypotheek afdeling nou ik hoop echt dat het allemaal een beetje vaart heeft want 2 werkdagen (nog niet eens meer) is niet echt veel.
@mik neee dat vind ik wel mee vallen, voor je zwangerschap had je een smal rond hoofd, nu heb je een zwangerbolhoofd! hahaha.! *duim voor je*
oh echt nou dan zal die 1,2 kilo zitten denk je ook niet whaha LOL ik ga mijn laptop uitzetten want a over 1 uur de bus pakken naar het azm en dan komt frank daar met de auto naar toe vanuit zijn werk, kijk straks nog ff via de iphone of bos zich al gemeld heeft heb net weer een nieuw dagboekdeel geschreven op de babysite met een foto van mijn broertje in afghanistan. nou meiden tot straks en laat jullie meteen weten hoe het geweest is. doegg
okee.. veel plezier! ga je dagboek lezen..haha! wat fijn dat er ook dagboeken bestaan die je wel mag lezen ...:d..
Bosssss waar ben je nou? Het is toch wel een goeie echo geweest he? Of moest je meteen na de echo naar je werk? Nee maandags ben je altijd vrij... Dan ben je vast shoppen! Kim: veel plezier met de echo! @Dees: wat gaaf dat jullie deze ronde gaan beginnen meis Ik ga duimen dat het in 1x raak is @Voogd: gaan wij niks voor regelen. Weet zeker dat wanneer ons iets overkomt, dat ons kindje in de familie wordt opgevangen en ook zal worden toegewezen door een rechter. @Meeting: ik kan alvast niet koken ofso, dus verwacht van mij geen culinaire hoogstandjes En ik lust ook maar heel weinig, dus als er vantevoren dan afgesproken kan worden wat er meegenomen wordt, dan weet ik of ik nog wat voor mezelf moet meenemen