Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haha red jij hebt in ieder geval lekker gegeten.. heb het weekend en vandaag al boven de plee gehangen :pale: maar ja alles voor het goede doel hihi. Nu aan de slag jij! haha :p

Heb een foto in me album gezet. En mijn man is heel blij, we geloven het alleen nog niet helemaal..

2. Bos gefeliciteerd met jullie zoon, super zeg!

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

@Kim: Wat fijn dat alles goed was met je ventje!

@Bos: Gefeliciteerd! Wat leuk dat jullie een jongetje krijgen! :D
    Is voor t eerst nu dat ik het fout geraden heb :(
    ach ja, werd ook wel eens tijd ;)

@Desiree: WOOWW Wat goed! :D :D :D :D
    Ik wist het wel, ik had nog steeds wel hoop hoor dat t jullie samen zou lukken!
    Je hebt maar 1 zaadje nodig he ;)
    Supergefeliciteerd! :D Het is jullie echt gegund!

@All: Dokter heeft gebeld, ik kan geen andere AB-kuur krijgen... Die bacterie die ik heb is alleen maar gevoelig voor de kuur die ik dus vrijdag gekregen had. Maar aangezien ik daar dus allergisch voor ben, kan ik niks krijgen..
    Ik moet nu heeeeeeel veel gaan drinken, sinaasappelsap en water en vitamine C slikken, extra veel en dan hopen dat de bacterie op die manier weggespoeld wordt...
    Donderdag weer urine inleveren en dan weer naar t lab sturen om te kijken of de bacterie weg is of al minder..
    Zoniet, dan krijg ik een AB-kuur waar die bacterie heel lichtjes gevoelig voor is, maar dan krijg ik die kuur in een hele hoge dosis. Die AB is niet heel erg geschikt voor tijdens de zwangerschap, maarja, straks doen we niks eraan en dan heb ik nierontstekingen ed waardoor de weeën straks opgewekt worden.. Dat moeten we helemaal niet hebben!
    Duimen jullie dat t donderdag weg is of minder al?

Eet smakelijk trouwens allemaal, ik ga ook beginnen met eten maken!

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @desiree

WAUW.. wat zooo ontzettend super gaaff! geweldig,... wonderen zijn de wereld echt niet uit! geniet er lekker van samen met je man!

@redd
    ahaha..zelf gemaakte gehaktballen.

@ete.
    Ik heb gemaakt ( jaaa jullie lezen het goed, ik heb gemaakt).. speklapjes met worteltjes en gebakken aardappelschijfjes met chili en koriander.
    mijn lief die gelooft zijn ogen niet als ik zeg dat ik het zelf gemaakt heb..hahaha..
    HEt smaakt ook nog lekker, beetje donkerbruin/knapperig maar wel goed..

@kristel
    Duim voor je dat eht donderdag weg is!

@Ryanne
    wat goed dat jij wel mee doet.. hahaha..

DAMES WE HEBBEN EEN ONNO.. wie volgt!

5. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Dankje emma

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dunchan: weet je al wat ze gaan doen volgende keer als je weer terug moet komen.

7. @ matta, nog een wereldwonder jij hebt gewoon gekookt! :)

@ kristel, wat kut met die AB, is het soms een penicilline? Ik kan daar ook helemaal niet tegen. Wat had je nou ook alweer precies. Een bijzondere bacterie? Hopelijk is het donderdag een heel stuk minder!

@ eten ik heb net een klein pizzaatje op, hij valt wonderbaarlijk best wel goed.. ik kan nu al geen brood meer uitstaan trouwens.. :(

@ rest hoe is het met jullie allemaal. Bedankt voor de felicitaties :) !

8. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    @Bos Nou ik krijg in ieder geval de definitive uitslag van het HSG onderzoek dieheb ik vandaag gehad en voor de rest weet ik het niet echt ik dan weer een nieuwe gynaecoloog.

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jeetje dunchan dan word je er toch ook ondertussen wel moedeloos van...ook omdat ze gewoon nog steeds niks vinden waar het aan kan liggen....geen oorzaak is ook geen oplossing...hoe houden jullie het een beetje vol dan....(en ik ben eigenlijk wel een beetje nieuwschierig hoe oud je mannetje is :oops: )

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Desiree: Het is idd een penicilline. Ik heb deze AB al héél vaak gehad en de vorige keer ook al heel lichtjes een reactie op gehad (kleine bultjes op mn vingers), maar ng nooit zo erg als nu.
    Blijkbaar heb ik het dus té vaak gehad.. Als je lichaam te vaak iets binnenkrijgt gaat het t afstoten...
    Het is iig wel een byzondere bacterie, denk dat je t wel zo kan noemen ja :p Aangezien ie bijna nergens gevoelig voor is.. En op een normale test bij de dokter was er ook niks te zien, pas in het lab..

@Dunchan: Sorry, helemaal vergeten...
    Maarre; Welkom hier! :)

@All: Ik ben ondertussen pannenkoeken aan t maken, ad ik echt heel erg zin in :D

11. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    DESIREE! wat zeg je nou! hoe kan dat? wat geweldig! en net nu jullie zouden beginnen! ik ben
    zo ontzettend blij voor jullie. echt een wonder! wow gefeliciteerd!

BOS ik had het al gezegd maar nogmaals gefeliciteerd een knul! nu zijn de meiden in de minderheid geloof ik.
    dus moet ik en stephanie dat maar goed maken. haha

DUNCHAN welkom hier!

KRISTEL wat was er nou eigenlijk ookal weer met je katten dat er 1 of 2 weg moeten?

12. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    kristel dankje

Nou mijn mannetje is 28 jaar
    We houden hoop.
    Valt soms zwaar, toen ik vanochtend terug was van het ziekenhuis storten ik wel in omdat ze zei dat ze niet iets kon zien waar aan het kan liggen dus ben wel heel benieuwd naar 15 april

13. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    delano-onno-olivier

@desiree
    ja echt een wereld wonder!
    beloon me nu zelf met ben en jerry ijs!

14. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    @ Agneta dank je

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @dunchan: oke...valt mee (ik dacht die is in de 30 ofzo :) ) niet dat het wat uitmaakt hoor want het is maar leeftijd....kan me voorstellen dat je het af en toe niet meer ziet zitten...hoop dat jullie snel geholpen mogen worden zonder dat er een oorzaak gevonden hoeft te worden of dat jullie snel op de natuurlijke manier zwanger mogen worden.

@agneta: ja nog een kleine twee weken wachten he dan mag jij voor een echo...spannend..

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Agneta: Ze zijn zo dominant als de pest ;) En ze willen alledrie de baas zijn in huis, maar dat werkt dus niet...
    Ik kan ze moeilijk 24/7 naar buiten gooien...
    Niks werkt iig, we hebben al zoveel geprobeerd...
    Het is dus beter voor hunzelf dat ze uit elkaar gaan en alledrie dus ergens anders gaan wonen. Eventueel samen met een vrouwtje of een ondergeschikte kat... (eentje houden we zelf hoor)

17. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    bos ja ik kan ook echt niet wachten. haha wilde bijna bellen of ikeen week eerder kan haha beetje overdreven maar ik ben zo ongeduldig *schaam* *schaam*

18. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hmm kristel dat is wel heel erg balen.
    ik heb er ook 3 en bij mij hebben ze het ook gedaan. ik werd er niet goed van en stinken joh
    in huis werd er gewoon misselijk van. kan ze wel hun nek omdraaien maar het is wel overgegaan.

ik had eerst 1 kattebak voor met zijn 3en en nu
    heb ik er 2 en sinsdien gaat het beter.

maar ik vind het heel vervelend voor je moest er
    de hele tijd aan denken.

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    :)

20. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    @ Bos We houden gewoon hoop. Wonderen bestaan. dus we wachten af.

Deel Deze Pagina