Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal!

:whistle: Gefeliciteerd Juffie & Edwin :whistle:
    Lekker veel taart eten en veel plezier vandaag!

@Debby: Ik ga na de zwangerschap gewoon weer flink bewegen, dat is nu ook een beetje een probleem namelijk.. Ik beweeg wel natuurlijk, maar een stuk minder dan eerst omdat t nu gwoon snel pijn doet..Qua eten vind ik dat ik niks verkeerds doe. Ik eet niet anders dan voor de zwangerschap, maar nu kom ik er van aan, voor de zwangerschap niet :(
    Ach ja, het komt wel goed als de kleine er eenmaal is. Dan ben je zo in de weer met vanalles, dan vliegen die kilo's er weer af ;)
    Heb je foto's van hoe t 'kamertje' er al uit ziet? ben wel nieuwsgierig!
    Of laat je t pas zien als t af is?

@All: Wat is het lekker weer weer! Ik kan echt niet wachten tot het zo warm wordt dat je lekker in een shirtje naar buiten kan, slippers aan, buitendeur de hele tijd open... Hoop echt dat die tijd snel weer komt!

2. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Desiree gefeliciteerd!!!

Bos, een jongetje, wat leuk!

Ik zag dat Kristel een blaasontsteking heeft... Iemand gaf de tip om dit zelf te bestrijden, maar volgens mijn huisarts en gyn, moet je dat zeker niet proberen als je zwanger bent. Dus lekker antibiotica blijven slikken! Ik heb het deze zwangerschap ook al 2 keer gehad, helaas.

Gister naar de gynaecoloog geweest. Onze kleine man loopt zo'n 2 weken voor in de groei. Ik word nu toch maar weer getest op suiker. Het gewicht op dit moment ligt rond de 3300 gram en hij moet eigenlijk nog 3 weken, dan wordt het echt een 10 ponder! Ik maakte me helemaal niet druk over de bevalling, maar als ik overtijd ga, dan weet ik niet hoe ik hem er ooit uit moet werken...
    Ik hoop zo dat hij het snel genoeg vind in mijn buik. Hij zit ook praktisch helemaal klem. Ik heb niet erg veel vruchtwater, dus mijn hele buik is gevuld met baby. Over twee weken moet ik terug komen, ik hoop dat ik voor die tijd al bevallen ben.

Zo, weer een heel verhaal...

Ik ga maar even terug lezen...

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Lynn: Jij ook gefeliciteerd met je mannetje! :D

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kris: Ik heb wel even snel 2 fotootjes gemaakt, nog geen tijd gehad om te plaatsen. Maar ik zal straks als ik thuis ben nog even een duidelijk fotootje maken.
    Ik eet wel meer suiker sinds ik zwanger ben... :( Maar ach. Ik zal het wel nodig hebben. En inderdaad dan stap ik wel weer een keer op m'n skates en is het er zo van af. :)

@ Suhe: Een lekker stevig ventje dus! :) Ik hoop voor je dat hij er snel genoeg van heeft zo krap te zitten. :)

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Suhe: De AB waar die bacterie gevoelig voor is ben ik allergisch voor (is afgelopen weekend gebleken :p).. Verhaal staat en paar pagina's terug denk ik, beetje irritant voor de anderen als ik t weer moet herhalen denk ik ;)
    Ik ga voor je duimen dat je kleine man snel geboren gaat worden!
    Moet er idd niet aan denken dat je straks ee 10-ponder eruit moet krijgen... Lijkt me best wel pijnlijk ;)
    Gaan ze niet eventueel inleiden eigenlijk als ze denken dat hij echt te groot gaat worden? (en dan bedoel ik over 2/3 weken, niet nu hoor ;))

6. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ debby het liggen op mijn bekken alleen al doet al zeer door die zenuw dus is niks aan te doen

@ suhe een flinkerd dus hopelijk heeft hij het snel gezien daar binnen

@ lynn jij ook gefeliciteerd met je man

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik moet weer een maand overslaan dames ik baal zo erg maar ja :S
    .. verder heb ik zo weinig te vertellen pfff saai gewoon

8. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hey hey,

kZal een beetje over mezelf vertellen :)

Ik ben een paar dagen geleden 24 geworden. Mijn vriend wordt in november 24. We zijn 7 jaar samen en wonen iets meer dan 1,5 jaar samen.

Ik werk als kinderbegeleidster in de voor - en naschoolse kinderopvang. Naast het werk studeer ik nog voor leerkacht (basisonderwijs). Als alles goed is, studeer ik in januari af. School is ook de rede waarom we hebben besloten om onze kinderwens uit te stellen. Als het van ons hart alleen afhing, dan waren we een jaar geleden al begonnen. Dus ... na lang wachten kunnen we er binnen anderhalve maand eindelijk aan beginnen :) Ik kan niet wachten. :D

kWil Desiree ook wel even feliciteren. Dit is echt wel een wonder!

9. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Kristel, ik had het nog niet allemaal terug gelezen, heell veel succes ermee dan!

Nhene, das balen...

Kim, das mooi vervelend...

Ja, het wordt echt een bolletje, onze man.

10. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ nhene waarom dat dan?

11. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Juffie en Edwin, gelukkige verjaardag!

@buikjes: Ik heb hier echt al mooie buikjes gezien. En mooie bewerkte foto's. Kristel, jouw buikje doet me een beetje denken aan die van Rach84. Mooi, mooi :D

@Bos: Gefeliciteerd met jullie zoontje :)

@Kristel: Hé, vervelend seg, die blaasontsteking. Ik hoop echt voor je dat het op deze manier overgaat.

@Suhe: Spannend, nog maar 3 weekjes. Ik veronderstel dat je al (een beetje) aan het aftellen bent :D

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @hilli welkom hier, spannend allemaal he!

@desiree, nee maar meis, wat een geweldig nieuws, dit is echt een wonder!
    Ben zo blij voor jullie!'
    Wanneer heb je je eerste echo?

@bos een jongen, wat super zeg, wat zullen jullie trots zijn zeg!

@nhene, waarom moet je een maand overslaan meis?

@kristel Hoe is het met jou?

@suhe, wow dat word een flinke man dan ja!
    Ik duim met je mee, dat hij er maar snel uit wil hoor!

@ryanne, waar ben je vandaag meis?

@debby, gister gelukt met je kleine verbouwing?

@juffie gefeliciteerd!

@sammie, jij ook met je mannetje gefeliciteerd, maak er maar een leuke dag van!
    Al zenuwachtig voor donderdag?

HIer vandaag weer naar de vk, heerlijk om straks het hartje van de kleine te kunnen gaan horen!
    Verder hoop ik gelijk me afspraak te krijgen voor de echo, spannend!

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Sterretje: De kleine verbouwing is toch best groot geworden. Ipv alleen de kast verschuiven moesten we het hele huis omgooien en hebben we een wandje geplaatst in de slaapkamer. De kleine krijgt dus echt een eigen kamertje nu! :D Er zit nog wel geen deur in... maar tis echt een knus hoekje geworden. :)

Veel plezier strakjes bij de vk! Heerlijk geluid hea... :D *zwijmel zwijmel*

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @debby haha een hele verbouwing dus hih, maar wel gaaf zeg, toch een eigen plekje voor hem straks, geweldig!

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ja, ik ben er ook echt heel erg blij mee! En tis ook echt een veilig plekje... Ik stond er gister even in en toen kreeg ik echt zo'n gevoel van rust over me heen. :D :D :D

16. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @hilli leuk dat jullie bijna gaan beginnen na zo'n lange tijd :D hopelijk is het dan snel raak :D

@sterretje veel plezier straks bij de vk

als het goed is word ik zo gebeld over hoe ver de sns is met alles..

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Juffie, Edwin en man van Lynn, gefeliciteerd! En maar veel gebakjes eten!

@Sterretje, veel plezier bij de VK.

@Debby, fijn zeg dat de kleine straks een eigen kamertje krijgt!

Ik ga er vandoor. ff kijken of 't hier niet gaat regenen, dan gaan we misschien ff hier naar een dorp fietsen, 9 km verderop. Moet beetje afvallen en m'n man ook dus even kijken of we dat nu gaan doen.

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @red sprotief hoor, hier is het stralend weer, dus hoop dat het bij jullie ook zo zonnig blijft!

@kim, hoop dat sns snel belt meis, spannend!

19. @ ster hier is ikke. Ben aan het werk maar is niet druk dus zit maar wat te niksen. Helaas is me baas met vakantie anders was ik lekker naar huis gegaan.
    Hoe laat moet je naar Vk?

20. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    zijn jullie al druk met de kamers?

of moeten jullie allemaal w8ten tot ze binnen komen?

en welke kinderwagens hebben jullie?

en wie gaat er voor bv en wie voor fles..?

Deel Deze Pagina