Kamertje aan het creeeren, nu nog behangen, vloer leggen etc. Halverwege juni komt t meubel binnen, dan rustig alles een plekje geven en aankleden. Wij hebben een X-adventure. Ik ga eerst bv proberen, maar wanneer ik weer aan het werk ga wil ik over op flesvoeding. Of misschien gecombineerd. Wanneer bv niet lukt wordt t fv.
@ryanne goede morgen meis, saai dan op je werk zeg zo! Kun je niet gewoon vrij nemen en dan morgen zeggen dat je om 12 uur bent weggegaan ofzo? Moet om 13.00 bij de vk zijn, dus nog even wachten! @lynn, hey meis, jij ook gefeliciteerd met je mannetje he, moet hij gewoon werken vandaag? Morgen alweer 4 weken oud je kleine ventje joh, dat gaat heel snel zeg! Hier nog geen kamertje besteld, wel weten we welke we willen, maar de levertijd is maar max 8 weken, dus denk dat we die pas bestellen als ik 20 weken ben Verder wel al begonnen met opknappen hoor, mannetje is het plafond aan het vervangen en de muren aan het stucken en de electriciteit aanleggen voor de lampjes enzo al Dus al wel genoeg te doen, hopelijk is hij snel klaar met dit alles dan kan ik ook eens wat doen behangen en verven enzo Ik ga proberen om bv te geven trouwens, doe jij ook toch?
@Lynn: Kamertje zijn we mee begonnen ja, muren zijn geschuurd en komend weekend gaan we beginnen met schilderen. Meubels komen binnen 4 weken. Als kinderwagen hebben we de Maxi Cosi Mura 4, de hele set. Ik ga sowieso flesvoeding geven, maar heel misschien toch even bv proberen, maar ik denk t niet.. Ten eerste ivm medicijnen en ten tweede heb ik er gewoon niet zoveel mee...
sterretje: Ja gaat zeker snel! niet normaal....ja ik geef bv op aanvraag en dat gaat super want hij groeit goed.... okeej dus jullie zijn al wel bezig met het opknappen van het kamertje! willen jullie weten wat het word? debby: jij ook bezig las ik...een muurtje zetten en al! over bv...ik ben ook benieuwd hoe dat dadelijk gaat met werken en bv....?
leuk joh...jij hebt hem toch ook bij de prenatal gekocht? Ik heb altijd geroepen dat ik geen bv wilde geven...maar hoe meer ik naderde op het einde...hoe perse ik het wilde.....ik vind het ideaal...maar goed van fv worden ze ook groot hoor....en jij kan dan ook een keer een nachtje door slapen! op de vraag of man ook vrij is...nee helaas....die is centjes aan het verdienen! hopleijk heeft hij vrijdag vrij want dan word het lekker warm!
Ik dacht eerst dat ik zou stoppen als ik ging werken met de bv, omdat er echt geen mogelijkheid is om te kolven, maar nu ga ik proberen om dan als ik werk de fles te geven en dan de rest nog bv. Als het niet lukt heb ik het altijd geprobeerd En ja ik wil heel graag weten wat het word haha, ben zoooo benieuwd! Nog maar 5 weekjes ongeveer wachten! Echt fijn dat hij het zo goed doet en zo goed groeit zeg, heerlijk!
@Sterretje en Kim: Bedankt! Ik krijg al helemaal de kriebels in mijn buik als ik eraan denk. Nog even op mijn tanden bijten. Soms denk ik echt, waarom stop ik niet gewoon nu. Gelukkig houdt mijn vriend me met mijn beide voeten op de grond. @Red: Wauw, zo sportief Ik zou best ook wel wat willen afvallen. Ik zei vanmorgen nog dat ik maar eens ging beginnen, maar kheb net weer wat koekjes op. @Lynn: Mooi mannetje heb je. Ik vind het wel leuk dat hier zowel niet - zwangere als zwangere dames zijn. Handig als je vragen hebt
@ Sterretje: Dat wil ik ook proberen. Ikz ie het niet zitten om op m'n werk te gaan kolven. Dan moet ik eerst het hele gebouw door met een tassie met kolfspulletjes. Zit ik ergens waar ik me niet op m'n gemak voel... Nee bedankt. Maar de avondvoeding wil ik wel blijven doen.
hilli....spannend hoor...en ik snap dat als het kriebeld dat je dan ook zo snel mogelijk wil stoppen.....maar school is ook belnagrijk!
@debby, ja ik wil dan proberen om ev. smorgens als dat lukt nog te voeden, en dan ind e avond weer en ev nacht als de kleine dan nog komt, mooie oplossing leek me zo, en dan als ik vrij ben gewoon wel heel de dag Meiden ik zie net dat het hier za 20 graden word, wow, dat is heerlijk zeg!
@Sterretje: Als ik weer eens zeg dat ik morgen echt ga stoppen, dan begint mijn vriend al te lachen. Ik heb karakter, maar niet als het over eten gaat. Veel te lekker @Lynn: Idd, ben wel blij dat ik gewacht heb hoor, dit maakt alles zoveel gemakkelijker.
kamertje moeten we nog bestellen kinderwagen is besteld en die krijgen we in mei binnen het is een stokke explory creme geworden ik ga voor bv als het gaat lukken anders heel snel overgestapt op fv @ryanne jij had toch ook die mura4 of is het een andere mura waar je het over had? g aik hem eens ff googlen @hilli kanp hoor ik had gezegd we stoppen en dan duurt het toch nog wel meetals ff en al is het de eerste maand raak dan duurt het nog 8 maanden hihi. zou het geduld niet hebben meer als het om een paar maanden gaat maar ben je over anderhalve maand helemaal klaar met school? nog niks gehoord van de hypotheekadviseur word er gek van. kan er zo slecht tegen als iemand zegt ik bel om half 12 en dan weer niet bellen. grrr
@ryanne owke ik heb hem net gezien op de foto, leuk ding maar was idd diegene die ik in mijn hoofd had, vind hem wel sportief (de wandelwagen ) haha ja is goed.. is geen maastrichtskwartiertje meer maar een maastrichtsuurtje.. @kristel welke kleur heb jij de kinderwagen?
Nou mieden ik ben er vandoor, ff me katten eten geven en dan richting de vk, ben erg benieuwd! Tot strakjes! @kim, hoop dat ze nu snel bellen hoor, duurt wel erg lang nu! @ryanne, verveel je niet te veel op je werk he! Hier moeten we nog voor een kinderwagen kijken, dus bespreken jullie ze maar eens goed, dan heb ik mooie keuzes hier haha
Thanks allemaal ik weet nog niet wanneer ik de echo heb ik ga morgen naar de huisarts voor een verwijzing naar de gynaecoloog heb namelijk een medische indicatie daarvoor (ivm medicijngebruik). Hilli welkom hier hopelijk is het snel raak voor je Zo ik ga ff een loempia eten hihi
@sterretje ik ben gewoon helemaal weg van de stokke maar als we hem niet hadden gekregen van mijn ouders en broertje dan hadden we hem niet kunnen betalen. ik vind hem gewoon helemaal gweldig omdat tie zo hoog is dus de baby ligt veel hoger en je kan hem het eerste jaar naar je toe zetten en dan ook op borsthoogte dus je hebt altijd goede interactie met de kleine.. en ik vind hem natuurlijk heel moi maar daar zijn de meningen over verschild hihi het duurt idd wel heel lang.. ik heb er een hard hoofd in en ga er nu maar vanuit dat we morgen wel de sleutel krijgen maar dat het huis niet officieel van ons is totdat we dus wel gaan tekenen, en dat is niet zo'n fijn gevoel als je wil gaan verfen, schoonmaken en verhuizen ivm verzekeringen.. maar ja ben al lang blij dat we er toch in kunnen. zeker met dit weer
Juffie, Samman en Lynnman gefeliciteerd! @Kim: nog niks gehoord? @Sterretje: veel plezier bij de vk! Heb je geen angelsound dan? En ga je geen pretecho laten maken voor week 20? Wat een geduldige mensen allemaal
@Sterretje: Veel plezier bij de VK! @Kim: Anders zelf misschien even bellen? @All: Wat gaat de tijd snel zeg, volgende week vrijdag gaan we Yentle alweer zien! Dan hebben we voor de 2e x een pretecho. Ben echt benieuwd hoe ze er nu uit ziet en of je nu echt al duidelijk het gezichtje enzo kan zien Daarna gaan we nog rond de 32 weken een pretecho laten maken en dan is het wel genoeg geweest denk ik, dan is het aftellen naar de geboorte!